بازدید 3854
یوفا اعلام کرد؛

صربستان برنده بازی نیمه تمام با آلبانی

کد خبر: ۴۴۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 24 October 2014
کمیته انضباطی فیفا رای خود را برای دیدار نیمه تمام تیم‌های ملی صربستان و آلبانی اعلام کرد که بر اساس آن صربستان برنده این دیدار جنجالی معرفی شد.

به گزارش مهر، یوفا امروز جمعه تصمیم خود را برای دیدار نیمه تمام تیم‌های ملی صربستان و آلبانی اعلام کرد. در آن بازی هواداران تیم آلبانی به خاطر مسایل امنیتی از ورود به داخل ورزشگاه منع شده بودند اما در اواسط بازی یک هواپیمای بدون سرنشین که حامل پرچم بزرگی از کشور آلبانی بود به داخل ورزشگاه فرستاده شد که این اتفاق جنجال و درگیری بزرگی را بین بازیکنان و هواداران ایجاد کرد و بازی نیمه تمام رها شد.

بر اساس گزارش گاردین، کمیته انضباطی یوفا امروز جمعه تصمیم خود را در این باره اعلام کرد که طبق آن صربستان 3 بر صفر برنده این بازی نیمه تمام اعلام شد. همچنین هر دو فدراسیون در مجموع 78 هزار پوند جریمه نقدی باید پرداخت کنند و صربستان دو بازی بعدی خود در رقابتهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 را باید پشت درهای بسته برگزار کند.

وکلای فدراسیون آلبانی بلافاصله به صدور رای اعتراض کردند و آن را مضحک خواندند. آنها مدعی هستند که مسئولان فدارسیون صربستان توان برگزاری این بازی را در فضای امن نداشتند و برای همین بازیکنان به رختکن پناه برده بودند تا خود را از اتفاقات به وجود آمده نجات بدهند.

این برای نخستین بار که دو تیم از سال 1967 تاکنون در پایتخت صربستان با یکدیگر بازی می‌کردند که به درگیری و خشونت کشیده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی