بازدید 3926

بهداد سلیمی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن از پیوستن بهداد سلیمی به این تیم اصفهانی و حضورش در مسابقات لیگ وزنه‌برداری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ 22 October 2014

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن از پیوستن بهداد سلیمی به این تیم اصفهانی و حضورش در مسابقات لیگ وزنه‌برداری خبر داد.

علی جباری در گفتگو با مهر، با تائید خبر پیوستن بهداد سلیمی به تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با اضافه شدن سلیمی، شرایط تیم ذوب‌آهن بهتر از گذشته شد و از نظر فنی و روحی آماده حضور در هفته دوم مسابقات لیگ وزنه‌برداری می‌شویم.

وی افزود: امسال رقابت نزدیکی با تیم ملی حفاری برای رسیدن به قهرمانی در لیگ داریم، هرچند نفت هم تیم بسیار خوبی دارد. ان شاء الله بتوانیم با حمایت سعید آذری مدیرعامل باشگاه و تلاش وزنه‌برداران با قدرت بیشتری در مسابقات به میدان برویم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: ان‌شاء الله بتوانیم در رقابت با ملی حفاری که ملی‌پوشان بسیار خوبی را در اختیار دارد و تیم قابل احترامی است، موفق ظاهر شده و همچنین تیم نفت، در نهایت به مقام قهرمانی این رقابتها دست یابیم.

جباری در مورد استفاده از ملی‌پوشان وزنه‌برداری در مسابقات هفته جاری لیگ گفت: با توجه به آمادگی همه نفرات، انتخاب ترکیب اصلی تیم سخت شده است که البته تا امشب ارنج نفرات تیم مشخص می‎‌شود. در این بین تنها حضور بهداد سلیمی در ترکیب اصلی قطعی است زیرا حضورش نقش مثبتی در موفقیت تیم خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی