بازدید 3796

انتقاد از مهلت سه ساله به بانک ها برای خروج از بنگاه داری

کد خبر: ۴۴۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 22 October 2014
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از فرصت سه ساله شورای پول و اعتبار به بانکها برای خروج از بنگاهداری انتقاد کرد و گفت: بانک ها با بنگاه داری خود خون مردم را در شیشه کرده اند.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری  جلسه عصر دیروز شورای پول و اعتبار (سه شنبه 29 مهرماه) به انتقاد از فرصت 3 ساله این شورا به بانکها برای خروج از بنگاهداری پرداخت و گفت:  بانک ها با بنگاه داری خود خون مردم را در شیشه کرده اند و این بنگاه داری مدتهاست  مورد انتقاد کارشناسان اقتصادی و مسئولان و مردم قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران،‌ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ،افزود:هم اکنون بانک ها با سپرده های مردم به جای کمک به تولید و اشتغال به بنگاه داری روی آورده اند و با سرمایه گذاری در بخش مسکن و زمین باعث افزایش تورم در کشور شده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید براینکه پولی که به صورت قرض الحسنه و بدون گذشتن از مراحل خاص و ضمانت از مردم گرفته می شود باید به صورت قرض الحسنه و طی کمترین زمان و نگذراندن مردم از هفت خوان رستم در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: روش کنونی که دربرخورد با بانکها درپیش گرفته شده است سبب می شود گسترش قارچ گونه بانک ها در سطح شهرها به وجود آید که مخالف روح اقتصاد اسلامی است که در قانون اساسی به آن اشاره شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی