بازدید 3532

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم غزه

۴۰ هزار پایگاه در سراسر کشور، امروز و فردا، بمناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی آماده جمع آوری کمک های مردمی به مردم غزه هستند.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 01 October 2014
۴۰ هزار پایگاه در سراسر کشور، امروز و فردا، بمناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی آماده جمع آوری کمک های مردمی به مردم غزه هستند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نهم مهر روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شده است؛ کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج مستضعفین در اقدامی مشترک، کمک های نقدی مردم را در پایگاه های مستقر در مساجد، مصلی ها و برخی بوستان‌های شهر جمع آوری می کنند.

بامداد امروز رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در باغ موزه دفاع مقدس 200 میلیون ریال برای کمک به مردم غزه اهدا کرد؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم دیروز 180 میلیون تومان اهدا کردند.

کمک‌های غیرنقدی در اولویت

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: همه استانداری های سراسر کشور و ائمه جمعه دوشادوش مردم به مردم غزه کمک کرده‌اند.

آقای ستاری افزود: از آنجا که ارسال کمک های غیرنقدی به غزه مشقت بار است، از مردم کشورمان درخواست می کنیم حتی الامکان کمک هایشان نقدی باشد.

شماره حساب بانک ملی به شماره 5555 و همچنین شماره حساب بانک انصار به شماره 1861421622451 نیز برای بازسازی غزه و کمک به مردم فلسطین در نظر گرفته شده است.

در تهران نیز باغ موزه دفاع مقدس، مسجدالنبی نارمک و امامزاده صالح (ره) از پایگاه های شاخص جمع آوری کمک ها است.

کمک های کشورمان به مردم غزه تا فردا ادامه دارد و روز جمعه هم در پایگاه های نمازجمعه کمک های مردم جمع آوری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی