بازدید 5302
۱

کودکان گرسنه سوری غذایشان را می فروشند

نشریه تلگراف روز گذشته تصاویری گرد آوری شده از شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در آن کودکان سوری در عین اینکه از گرسنگی و سوء تغذیه رنج می برند، غذای خود را در گوشه و کنار شهر رقه می فروشند. در این تصاویر کوشیده شده دولت بشار اسد را به عنوان متهم اصلی این آوارگی و گرسنگی کودکان ترسیم شود.
کد خبر: ۴۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 25 September 2014
وقتی کودکان سوری غذایشان را می فروشندتروریستهای تکفیریهای داعش و جبهه النصره از یک سو و نیروهای مخالف دولت تحت حمایت غرب از جمله آمریکا، انگلستان و ترکیه از سوی دیگر در گوشه و کنار شهر رقه و در لابلای غیر نظامیان پناه گرفته اند.

به گزارش تابناک، گاه مخالفان دولت به مواضع تکفیرهای النصره و داعش حمله می کنند و گاه با هم متحد می شوند و علیه نظامیان ارتش سوریه جبهه واحد تشکیل می دهند.

ادوات نظامی سنگین و سبک که به شکل رسمی و غیر رسمی به دست شورشیان سوری در هر سه جبهه قرار گرفته، شرایط زندگی را مدتهاست برای مردم سوریه از خط قرمز گذرانده است.

در تصاویر منتشر شده اینگونه تفسیر شده که مردم رقه از حملات جنگنده های ارتش سوریه به مواضع تروریستها آسیب می بینند و در نتیجه این حملات است که وضعیت فلاکت بار مردم سوریه اینگونه رقم خورده است.

در تصاویر کوشیده شده ویرانیهای مختلف پیکره شهر بر عهده ارتش سوریه گذاشته شود.

مدتهاست سایر خبرگزاریهای بزرگ جهان در تصاویر مخابره شده از سوریه، تنها به ویرانیهای حملات ارتش سوریه به مواضع تروریستهای خطرناک بسنده و افکار عمومی ملتهای خود را برای توجیه کمک نظامی دولتهای خود به مخالفین بشار اسد به راحتی آماده و با خود همراه می کنند.

حقیقت تلخ ماجرا به واقع چیزی جز این نیست که تروریستهای داعش، النصره و ارتش آزاد سوریه با پناه گرفتن در لابلای مردم و ایجاد وحشت در آنها این جنگ را به مرحله فرسایشی رسانده اند.

غرب و در سرآمد آنها انگلستان و آمریکا ردیف بودجه واضح و علنی برای سرنگونی دولت اسد با تجهیز و ارسال کمکهای مالی و تسلیحاتی به مخالفان حکومت سوریه اختصاص داده اند.

مردم جنگ زده سوریه اکنون در زیر چتر جنگ همه جانبه و هولناک داعش علیه النصره و بالعکس، ارتش آزاد علیه آن دو و هر سه گروه تروریست علیه حکومت مرکزی و اخیراً بمبارانهای ائتلاف غرب علیه تروریستهای داعش و خراسان و..... قرار گرفته اند.

این کودکان در زیر سایه فقر غذایی و بهداشتی روزگار تلخی را گذرانده و سهم غذای روزانه خود را با مبالغ بسیار ناچیز معاوضه می کنند. حال و روز مردم جنگ زده و درد کشیده سوریه بسیار تلخ تر از آنست که بتوان تصور کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا مستکبرین و ایادی نابکار آنها را لعنت ابدی کند که این جنایات را با فرزندان مسلمان ما نکند.
کودکی که در ناز و نعمت خانواده خود حتی حاضر به اشتراک عروسک مندرسش با دیگر کودکان نمیشود ببینید چه جنایتی در حق این کودکان صورت گرفته که به فکر فروش مواد غذایی خود بر آمده اند؟؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج