بازدید 2091

علیپور:درخشان برای مربیگری باید فرم تعهد مضاعف پر کند

کد خبر: ۴۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 11 September 2014
رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ گفت: 4 باشگاه سپاهان، پرسپولیس، استقلال و پیکان فقط تا روز 22 شهریور برای پاسخگویی از تخطی سقف بودجه فرصت دارند.

به گزارش فارس، علیرضا علیپور در جمع خبرنگاران در مورد تغییراتی که در باشگاه‌ها انجام شده است به خصوص پرسپولیس و سپاهان گفت: 4 باشگاه سپاهان، پرسپولیس، استقلال و پیکان سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند و به همین خاطر در 12 شهریور به آنها نامه‌ای زدیم و تا 22 شهریور به آنها برای پاسخگویی فرصت داده شده است. به سپاهان اعلام کردیم به خاطر تخطی از سقف بودجه از صدور مجوز برای سرمربی جدید معذوریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم هنوز قراردادی با درخشان برای ما نیاورده است و آنها درخواست مجوز یک جلسه‌ای برای درخشان داشتند که ما منتظریم مصوبه هیأت مدیره آنها و همچنین فرم تعهدنامه مضاعف توسط حمیددرخشان به ما اعلام شود و این فرم تعهدنامه مضاعف توسط بالاترین مقام رسمی باشگاه هم به تأیید برسد و پس از تأیید حراست، درخشان می‌تواند فردا پرسپولیس را هدایت کند.

وی در مورد وضعیت حسین فرکی گفت: برای سپاهان نیازی به تعهدنامه مضاعف نیست اما بحث قرارداد کرانچار مطرح است، مبلغ قرارداد کرانچار 450 هزار یورو است یعنی یک میلیارد و 200 میلیون تومان، اینکه ایشان استعفا داده و رفته و یا نرفته یک بحث است و ما باید توضیحات کرانچار را هم بشنویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی