بازدید 44593

واکنش آمریکا به بریدن سر دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش

دومین خبرنگار آمریکایی در حالی امروز توسط عناصر داعش سر بریده شد که مقامات آمریکایی نتوانستند کاری برای نجات شهروندان خود از دست این گروهک تروریستی- تکفیری انجام بدهند.
کد خبر: ۴۳۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ 03 September 2014
واکنش آمریکا به بریدن سر دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعشباراک اوباما در واکنش به انتشار ویدئوی سر بریدن استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی‌ به دست گروه «داعش» گفت: این کارها‌ باعث ترسیدن آمریکا نخواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا که به تالین، پایتخت استونی سفر کرده است، تأکید نمود که او به دنبال تشکیل ائتلافی برای «سرکوبی و نابودی» گروه داعش است.
 
به گزارش ‌آسوشیتدپرس، با این حال، وی تاریخی برای تصمیم‌گیری درباره ‌یک استراتژی به منظور مقابله با اقدامات این گروه در سوریه اعلام نکرد. اوباما که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، اظهار داشت: «پیچیدن طومار این گروه زمان می‌برد».

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پس از آن است که مقام‌های این کشور، درستی ویدئوی منتشره از سوی گروه داعش در روز سه‌شنبه را تأیید کردند. در این ویدئو نشان داده می‌شود که یکی از اعضای این گروه، سر استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی‌ را از بدنش جدا می‌کند. ماه گذشته نیز گروه داعش به همین شیوه، جیمز فولی دیگر خبرنگار آمریکایی را به قتل رساند.

روز چهارشنبه باراک اوباما گفت: آمریکا «این جنایت وحشتناک علیه این دو جوان» را فراموش نخواهد کرد. وی افزود: «هر چه را که این قاتلان فکر می‌کنند با کشتن آمریکاییان بی‌گناهی چون استیون کسب می‌کنند، در واقع برایشان شکست است، شکست خورده‌اند زیرا مانند مردم سراسر جهان، آمریکاییان از بربریت آن‌ها منزجرند. ما مرعوب نخواهیم شد، اعمال هولناک آن‌ها، ما را به عنوان یک کشور، تنها متحد می‌کند و عزممان را برای نبرد با این تروریست‌ها مصمم‌تر».

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: «آنهایی که اشتباه صدمه زدن به آمریکایی‌ها را مرتکب می‌شوند، باید بدانند ‌ما این مسأله را فراموش نخواهیم کرد و هر زمان که طول بکشد، عدالت اجرا خواهد شد».

اوباما گفت: «هدف ما روشن است و آن تضعیف و نابودی داعش است تا دیگر نه تنها برای عراق بلکه برای منطقه و ایالات متحده نیز تهدیدی نباشد».
 
وزیر امور خارجه آمریکا نیز در واکنش به کشته شدن خبرنگار این کشور به دست داعش اعلام کرد، آنچه به تازگی دیدیم، چهره واقعی اسلام نبود.
 
‌جان کری، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، اقدامات تروریستی که به دست داعش انجام می‌گیرد، ربطی به دین اسلام ندارد. اسلام واقعی دین صلح است و کرامت انسان‌ها را محترم می‌داند.

به گزارش «تابناک»، وی با اشاره به اینکه مسلمانان بخشی از جامعه این کشور هستند، گفت: ما در آمریکا نهادهای اسلامی داریم که با دیگر نهاد‌ها همکاری دارند و این برای ما ارزشمند است.

وی با اعلام اینکه پیشتر نیز با کشتارهای دسته‌جمعی و رفتارهای وحشیانه روبه‌رو شده‌ایم، افزود: عاملان قتل روزنامه‌نگاران آمریکایی را مجازات می‌کنیم. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش تلاش بسیاری برای آزادی خبرنگاران ربوده شده انجام داد اما این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نبود.

جان کری تصریح کرد: متأسفانه وحشی‌گری در زمان ما نیز ادامه دارد. اقدام داعش حرکتی شیطانی است و ما با این گونه اقدامات مبارزه می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۷
انتشار یافته: ۳۳
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
پاسخ ها
محمد علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
چرا منفی میدین. همه میدونن که داعش کار اسرائیل عربستان امریکا و ترکیه است. به منظور سرنگونی اسد در سوریه تجهیز شدند و الان مثل سگ هار افتادند به جون خودشون. انشا الله ترکیه هم از این گروه کثیف سهم خودشه میبره.این جمله ی دوستمون کاملا به جاست
آقای کری :
اسلام واقعی دین صلح است و کرامت انسان ها را محترم می‌داند.

ممنونیم
بله احتمالا این هم بهانه ی جدیدی است برای دخالت کردن و اشغال دوباره ی عراق و البته سوریه
همونطوری که هیلاری کینتون در کتاب خاطراتش نوشته داعش رو حمایت کردن تا اهداف اونارو در خاور میانه دنبال کنن، اما باز هم مرتکب اشتباهی شدن که در مورد القاعده نیز انجام داده بودن.
حالا همون گروه تروریستی بلای جان خود اونها شده و هزینشو خبرنگارها و مردم عادی میدن.
من هیچگونه درکی از واقعیات ندارم
خود کرده را تدبیر نیست
اقای اوباما همین داعش پدرت رو بدجوری درمیاره
چاه مکن بهر کسی!!!
اقای اوباما این گروه داعش توسط هم پیمانان شما یعنی عربستان ترکیه اسرائیل پایه ریزی شده است .فقط کافیست دستور انحلال این گروه را صادر فرمایید ! جنگ لازم نیست.
مرگ بر داعش کثیف و سازندگان این گروه وحشی
ای کاش سران غرب و آمریکا و اعراب قبا این موضوع را درک می کردند. آن زمان که در سوریه قتل و عام می کردند در عراق 1700 سرباز را یکجا قتل عام کردند می فهمیدند ایا آنها انسان نبودند. حال که دو آمریکایی را کشته اند بهوش آمده اید.
چاه نکن بهر کسی
اول خودت دوم کسی
همه صحنه های سر بریدن ساختگی بود . مقتول با اغوش باز برای بریده شدن سرش اماده بود و با چشمان باز هیچگونه مقاومتی نمی کرد
اميدوارم همان طورركه همان طوركه انان زنان وكودكان راسرميبرند گروهي پيداشودکه اينوحشيانراسرببرد
یعنی اینها انقدر همه رو ببو فرض کردن که یعنی نمیفهمیم این شیاطین دقیقا ساخته و پرداخته ص هیونیستها هستند برای بدنام کردن دین؟!
اون موقع كه سر مسلمانان بي گناه سوريه و عراق رو مي بريدند چرا صداتون در نيومد.
متاسفانه و شاید به این صورت، بقیه دنیای خوشخواب و خیال، از عمق جنایات این گروه با نقاب اسلامی و ذات کثیفشان با خبر شوند. هرگونه جنایت محکوم است و کشتن خبرنگاران جوان آمریکایی را مانند سایر کشتارها محکوم و به انسانیت تسلیت می گوییم.
هفت هزار شیعه رو یک روز سربریدن اب از اب نجنبید برای دوتا امریکایی بوق وکرنا کردن نمی خام بی احترامی کنم ولی اوباما وبانکیمون تاحالا تا حالا کجا بودن
قطعا این خبرنگار طرفدار اسرائیل نبوده و گرنه زمین و زمان را به هم می دوختند تا نجاتش دهند
پس کجا رفته شرافت آمریکا که اینطوری سر تک تک شهروندانشو میبرند و هیچ اقدامی نمی کند پس کجا رفته اون همه که همیشه میگوید ابر قدرت جهانم که اینطوری شهروندانش رو سر میرند
***ببین باراک! یه ضرب المثل ایرانی هست که میگه: خود کرده را تدبیر نیست, مجید دلبندم***
داعش رو چه کسی بوجود آورد
جناب اقای کری ما ایرانی ها ضرب المثلی داریم که می گه خود کرده را تدبیر نیست.
بهتره از این واقعه به اصطلاح هولناکتون درس بگیرید و از دستکاری و حمایت گروه های مخالف ایران دست بردارید تا همان عدالتی که اکنون ازش نام بردید برای همه مردم منطقه و شما برقرار بشه.
این آتشی بود که بپا کردید تا ما مظلومین در محاصره اقتصادی رو با هاش بسوزونید و یا بترسونید حالا ریش خودتون رو سوزانده است. کمی انصاف داشتید به این اشتباه خود اعتراف می کردید.
الان هم دیر نیست که بدانید تنها راه ثبات منطقه قبول کردن موجودیت ایران شیعه به عنوان عاقل ترین و متعهد ترین مردم دنیا است.
پس از ایران هراسی دست بردارید و منافع کشورتون رو در ارتباط برقرار کردن با ایران بطور احترام متقابل جستجو کنید.
از حق پیروی کن تا عاقل ترین مردم باشی.
به امید زندگی در دنیایی سالم و بدور از توحش و بربریت و موفقیت تمام کسانی که در این راه اقدام میکنن.
هر چی گزینه داری بزار روی میز .
از این کار داعش خوشم اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
از وحشی گری خوشت نیاد حتی برای دشمنانت
با این اظهارات مقامات آمریکایی باید منتظر یک ورژن جدید از اسلام آمریکایی بود!
البته اقای امریکا خود جنابعالی نیز خیلی از انسانهای بی گناه را به درک واصل نمودید
خودتان کردید که لعنت بر خودتان باد
اينها دست پرورده خودتان هستند بايد فكر عاقبت را ميكردي چقد ر مسلمانان را امريكا كشت جيك كسي در نيامد
به نظر نمیرسد هنوز فهمیده باشند با ما و خودشان جه کرده اند
کارشناسان فیلم و فیلمسازی و دستگاه های تصویر برداری بر این فیلم خدشه وارد کرده اند و احتمالا شگرد جدید امریکای جنایتکار است تا بار دیگر به خاور میانه باز گردد.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح