بازدید 5611

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تبریزی

کد خبر: ۴۳۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 01 September 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
دو سال ونيم است مبلغ 11 ميليون تومان نزد موسسه مالي واعتباري كوثر درتبریز جهت گرفتن سود پولي راپنج ساله سپرده گذاري كرده ام واين سپرده هم براي وامي كه از اين موسسه گرفته ام ضامن شده است الان به خاطر مشكلات مالي قصد دارم طبق مقررات بانكي تعويض وثيقه كنم وسپرده ام راتبديل به دو ساله كنم تا نسبت به رفع مشكلاتم اقدام كنم ولي در مراجعه به موسسه اينكار قانوني وعرف در سيستم بانكي را قبول نمي كنند واظهار مي دارند اينكار در اين موسسه غير قانوني است حتي سيستم ثبن شكايات اين موسسه نيز 6 ماه است كه به شكايت من جواب نمي دهد.
آيا كار اشتباهي كردم به اين موسسه(قبلا جوانان خير) اعتماد كرده ام كه حالا با وقاحت تمام از انجام كار قانوني خود سرباز مي زنند در حالي كه اين موسسه متعلق به نهاد مقدسي مي باشد
خواهش مي كنم رسيدگي فرماييد.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1126/ت مورخ93/01/30 جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،براساس ماده6آئین نامه فصل سوم قانون عملیات بانکی بدون ربا(اعطای تسهیلات عنداللزوم به تشخیص بانک،منوط به اخذتامین کافی برای حفظ منافع بانک وحسن اجرای قراردادهای مربوط می باشد)لذا تعیین انوع وثایق وپذیرش یا عدم پذیرش آنها برای پرداخت تسهیلات ،دراختیار بانکها ومؤسسات اعتباری غیربانکی می باشد.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری      مهدیه نعیمی تبریزی


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی