بازدید 3208
جنگ طعنه ها:

از «شاه‌سلطان» هاشمی طبا تا «انبار علوفه» وزیر ورزش

کد خبر: ۴۲۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 24 August 2014
طعنه هاشمی طبا بالاخره کار خودش را کرد و گودرزی نتوانست روزه سکوت ‍۵۰ روزه اش را نشکند. حال این روزهای ورزش نشان می دهد که ورزشی ها هیچ طعنه ای را بی جواب نمی گذارند و جواب های را با هوی می دهند. انصافا وزیر ورزش هم در کنفرانس مطبوعاتی اش سنگ تمام گذاشت.

به گزارش خانواده بزرگ ورزش: سیدمصطفی هاشمی طبا چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی با عذرخواهی از بیان نظرش درباره محسن مهرعلیزاده، درباره محمود گودرزی گفت: «او خود می گوید شاه سلطان حسین ورزش است»  و تاکید کرد «وزارت ورزش روزمرگی می کند.»

اولین کسی که به این حرف واکنش نشان داد سیدنصرالله سجادی معاون ورزشی وزیر بود که در مصاحبه ای با سایت وزارت خانه گفت: « آقای هاشمی طباء در یک برنامه تلویزیونی وزیر را شاه سلطان حسین نامید. وقتی یک مدیر ارشد ورزشی در مورد یک متخصص ورزش این نظر را می دهد چه قضاوتی باید کرد؟ به نظرمن اصلا این ادبیات درست نیست.»    سجادی بدون نام بردن از هاشمی طبا به انتقادات از روزمرگی وزارت ورزش چنین پاسخ گفت: « آنهایی که می گویند دچار روزمرگی هستیم حرف کارشناسی نمی‌زنند انجام امور جاری هر سازمان را نمی توان روزمرگی نامید.»

حالا با گذشت نزدیک به ۵۰ روز وزیر ورزش و جوانان در کنفرانس مطبوعاتی اش بار دیگر به صحبت هاشمی طبا واکنش نشان داد و گفت: « هر کس که می‌گوید ما بی‌برنامه هستیم نظر خودش را گفته است اما ما برنامه داشته‌ایم که نخستین برنامه ما نیز این بوده که بر مدار قانون عمل کنیم.»

وزیر ورزش با اشاره به سوابق علمی و حرفه ای معاونانش ادامه داد:« مگر می‌شود این افراد برنامه نداشته باشند؟ خیلی‌ها می‌گویند برنامه‌ها تئوریک است. سوال می‌پرسم مگر برنامه‌های عملی که در گذشته بوده استراتژیک بوده است؟ چطور در سال 1377 در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌گویند 1377 سالن می‌سازیم که تنها 94 سالن ساخته شد و بقیه آن طرح‌ها به انبار علوفه تبدیل شده است. دوستان برنامه می‌خواهند، با کامپیوتر آشنا هستند به سایت وزارت یا سایت مجلس رجوع کنند برنامه ما مشخص است.»

به گزارش خانواده بزرگ ورزش گودرزی درباره «سلطان حسین» خوانده شدنش از سوی هاشمی طبا گفت: ما گاهی بی‌تقوایی می‌کنیم. در جلسه خصوصی حرفی زده شده و وقتی این حرف و مزاح به صورت جدی منتشر شود، بی‌انصافی و بی‌اخلاقی است. همان آقایی که این حرف را زده است، در زمان انتخابات کمیته المپیک به من فشار می‌آورد که برای انتخابات نیز وارد شوم که من گفتم به عنوان وزیر این کار را نمی‌کنم.»

طعنه هاشمی طبا بالاخره کار خودش را کرد و گودرزی نتوانست روزه سکوت ‍۵۰ روزه اش را نشکند. حال این روزهای ورزش نشان می دهد که ورزشی ها هیچ طعنه ای را بی جواب نمی گذارند و جواب های را با هوی می دهند. انصافا وزیر ورزش هم در کنفرانس مطبوعاتی اش سنگ تمام گذاشت.

البته همه می دانند اگر چنین حاشیه هایی در فوتبال ایجاد شود قائله با کمیته انضباطی و محرومیت و جریمه مالی حل می شود. اما معلوم نیست وقتی مدیران ارشد ورزش به هم طعنه پیش کش می کنند از چه راهی با هم آشتی خواهند کرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی