بازدید 17843
۶

ابتکاریک هنرمنددرحمایت ازکودکان سرطانی

همه اتفاق‌های بزرگی که در دنیا افتاده‌اند، روزی آرزوی کسی بوده که حتی تصوری از چگونگی محقق شدن احتمالی آن آرزو هم نداشته است. دو سال پیش عده‌ای از مهربانان این شهر به دعوت هندمندی که با بیماری سرطان می‌جنگید برایش «پاک کن» هدیه آوردند. حالا بعد از گذشت ۲ سال قادر است همین پاک کن‌ها، خرچنگ‌هایی را که نماد سرطان هستند پاک کنند. و شاید روزی دانش، تخصص، مهر، تلاش و مشارکت تمامی انسان‌ها «پاک کن‌هایی» شود که خرچنگ‌های نا‌مهربان این بیماری مهلک را برای همیشه از صفحه روزگار محو کند. / عکس: علی علیزاده
کد خبر: ۴۲۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ 17 August 2014
مبارزه «پاک کنی» بهرامی با سرطانچندی قبل مجید بهرامی، هنرمند صاحب نام تئا‌تر که چند سالی است محکم و استوار مقابل بیماری سرطان ایستاده و با تمام توان به مبارزه مشغول است به محک آمد و به همراه لیلی رشیدی به اقامتگاه کودکان محک سر زدند. 

به گزارش تابناک، آنان با همراهی کودکان مبتلا به سرطان، خرچنگ‌هایی را روی کاغذ سفید کشیدند تا در خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شوند تا خانواده بزرگ حامیان کودکان مبتلا به سرطان که بی‌شک بزرگ‌ترین آرزویشان، پاک شدن این بیماری از صفحه سفید روزگار کودکان است، به صورت نمادین با پاک کن‌هایشان، سرطان را از صفحه زندگی کودکان پاک کنند. 

نمایشگاه «طناب‌ها و امید‌ها» از عصر یکشنبه ۲۶ تا ۳۰ مرداد ۹۳ در سالن می‌رمیران خانه هنرمندان ایران میزبان قدمهایی است که همواره در راه سلامت و امید بخشی به کودکان مبتلا به سرطان از هیچ اقدام خیرخواهانه‌ای دریغ نکرده و نمی‌کنند.

وقتی زمین مرا خورد
وقتی زمین مرا خورد
وقتی اتوبوس صندلی خالی نداشت
وقتی اتوبوس صندلی خالی نداشت
وقتی آسمانم آسفالت بود
وقتی آسمانم آسفالت بود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
احسنت ...
امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنند الهی آمین !
گوگولی !
زیبا
ابتکارشون جالب و قابل تحسین
با آرزوی سلامتی و نبود بیماری در همه جای دنیا............
آرزوی سلامتی برای همه بیماران اسلام
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج