بازدید 5428

برنامه تلویزیونی با حضور نصرالله و سیاسیون لبنان

رسانه‌های لبنانی بعد از تجربه موفق پخش یک برنامه خبری یکسان در حمایت از غزه، قصد دارند دوشنبه آینده برنامه‌ای با حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان و سایر سیاسیون لبنانی پخش کنند.
کد خبر: ۴۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ 09 August 2014
رسانه‌های لبنانی بعد از تجربه موفق پخش یک برنامه خبری یکسان در حمایت از غزه، قصد دارند دوشنبه آینده برنامه‌ای با حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان و سایر سیاسیون لبنانی پخش کنند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «جریان ملی آزاد»، به نظر می‌رسد که پیشنهاد «طلال سلمان» مدیر روزنامه السفیر لبنان مبنی بر پخش یک مشروح خبری یکسان از چند شبکه تلویزیونی لبنانی بازتاب مثبتی در راستای رویارویی با تحولات  و اعلام همبستگی در بحران‌ها داشته است. بعد از پخش چنین برنامه‌ای در اعلام همبستگی با غزه، اکنون صاحبان چند شبکه تلویزیونی لبنانی بر تهیه و پخش برنامه مشابهی در حمایت از ارتش لبنان به توافق رسیدند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون‌ تماس‌ها و رایزنی‌ها به منظور تهیه برنامه‌ تلویزیونی یکسان شبیه برنامه خبری غزه در جریان است با این تفاوت که برنامه آینده با حضور قطب‌های سیاسی طراز اول لبنان خواهد بود.

این گزارش حاکی است که در برنامه جدید از هر کدام از سیاسیون لبنانی یک فیلم ضبط شده به مدت سه دقیقه پخش می‌شود که در آن ضمن درود فرستادن و تقدیر از عملکرد ارتش لبنان، شهروندان این کشور را به همبستگی و حمایت از این نهاد نظامی دعوت می‌کنند.

به گفته منابع رسانه‌ای آگاه، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله، «نبیه بری» رئیس پارلمان، «تمام سلام» نخست وزیر، «امین الجمیل» رئیس حزب «الکتائب»، «سعد حریری» رئیس جریان المستقبل، ژنرال «میشل عون» رئیس جریان ملی آزاد، «ولید جنبلاط» رئیس جبهه مبارزه ملی، «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان المرده و در نهایت «سمیر جعجع» رئیس حزب نیروهای لبنانی در برنامه مذکور شرکت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، برنامه یکپارچه تلویزیون‌های لبنان روز دوشنبه آینده (11 آگوست و 20 مرداد) رأس ساعت 20 به وقت محلی آغاز خواهد. در ابتدای این برنامه یک مقدمه مشترک پخش می‌شود و سپس مواضع سیاسیون لبنانی پخش خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست