بازدید 2842

نظمي: در تراکتور به روي انصاري‌فرد باز است

کد خبر: ۴۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 03 August 2014
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: سقف بودجه را رعايت کرديم و از ابتدا مي‌خواستيم باشگاه و بازيکن صادق باشند.

جمشيد نظمي در گفت‌وگو با فارس، در مورد نامه‌اي که به علي کفاشيان در مورد رعايت سقف قرارداد از سوي باشگاه تراکتورسازي نوشته است عنوان کرد: البته برخي باشگاه‌هاي ديگر هم اين سقف را رعايت کردند. مهدي تاج اعلام کرد که برخي باشگاه‌ها اين سقف را رعايت نکردند اما ما به طور کامل به اين مسئله پايبند بوديم. مي‌خواستيم اقدام درستي که انجام داديم را مطرح کنيم و بايد بدانيم که اگر در ادامه کنترلي روي سقف قرارداد صورت نگيرد در آينده وضعيت بدتر مي‌شود و به همان روال قبل باز مي‌گردد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در سال آينده با توجه به اينکه ساير باشگاه‌ها اين سقف را رعايت نکردند خود را ملزم به انجام اين کار مي‌دادند خاطرنشان کرد: دغدغه ما همين است شايد اگر اين مسئله رعايت نشود سال بعد باشگاه‌هايي که اين مسئله را رعايت کردند خود را ملزم به پايبندي به اين قانون ندانند نبايد اين اتفاق رخ دهد برخي مبالغ غيرواقعي اعلام کردند. همان زمان که بحث سقف قرارداد مطرح شد مي‌خواستم نامه حمايتي خودم را ارائه کنم اما صبر کردم تا اين کار را انجام دهيم و سپس حمايت خود را اعلام کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا به خاطر عدم رعايت حق پخش از سوي برخي باشگاه‌ها از اين مسئله ناراحت نيست اظهار داشت: ناراحتي از اين موضوع ندارم هدف ما از ابتدا به وجود ‌آوردن سر و صدا و جذب بازيکنان اسم‌دار نبوده است. ما به دنبال بازيکني بوديم که بتواند مشکلات تيم را برطرف کند و خواسته‌هاي سرمربي را برآورده کند ما مي‌خواستيم بازيکن با باشگاه صادق باشد و با مبلغ واقعي قرارداد ببنديم اصلا اين فکر را که چون با مبلغ واقعي قرارداد بستيم و سقف را رعايت کرديم و از ساير حريفان جا مانديم را نمي‌کنيم ما به کاري که انجام داديم اعتقاد داشتيم.

نظمي در مورد اينکه شاهين ثاقبي را به تيم ملي اميد دادند اما برخي باشگاه‌ها با آوردن بهانه از اين کار طفره مي‌روند گفت: فلسفه باشگاه‌داري در همه دنيا فراهم کردن بستر رشد بازيکنان است تا تيم‌هاي ملي قوي تشکيل شود. ما در قراردادهايمان بندي قرار داديم که در صورت دعوت بازيکنان به تيم ملي پاداش‌هايي را به آنها اختصاص دهيم و با اين کار در پي بالا بردن انگيزه و تلاش بازيکنان بوديم. همکاري بسيار خوبي با تيم ملي داريم و دوست داريم در کنار اينکه عملکردخوبي ارائه مي‌دهيم بازيکنان خوبي را به تيم ملي کشور معرفي کنيم و بتوانيم اصول خوبي در باشگاه‌داري داشته باشيم.

وي در مورد برگزاري مراسم بهترين‌هاي ليگ سيزدهم و اينکه آيا توقع نداشتند نماينده‌ا‌ي در اين برنامه داشته باشند خاطرنشان کرد: به هر حال اين نظر مسئولان برگزارکننده بود البته کريم انصاري‌فرد جايزه آقاي گلي را دريافت کرد اميدوارم فصل آينده عملکردي ارائه کنيم که بتوانيم نماينده‌هاي بيشتري در مراسم بهترين‌ها داشته باشيم.

نظمي در مورد جذب کريم انصاري‌فرد خاطرنشان کرد: هفته گذشته رسول خطيبي با او صحبت کرد و اعلام کرده بود در اين هفته براي صحبت به تبريز مي‌ايد اما فرداي صحبت با خطيبي انصاري‌فرد اعلام کرد قصد حضور در ايران را ندارد نمي‌دانم او چه تصميمي دارد اما با جذب لوسيانو ادينهو در خط حمله شرايط خوبي داريم و خلا زيادي احساس نمي‌کنيم. تراکتورسازي تيم خود انصاري‌فرد است و او هر زمان که بخواهد در باشگاه به رويش باز است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اسپانسر اين تيم براي فصل آينده عنوان کرد: مديران همراه اول با صداقت با ما برخورد نکردند و وقت ما را براي انتخاب اسپانسر گرفتند. به هرحال ما منتظر اين اسپانسر بوديم و آنها زمان را از ما گرفتند خدا بزرگ است و ان‌شاالله در چند روز آينده اسپانسر باشگاه را مشخص مي‌کنيم.

وي در پايان در مورد ديدار مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر در بازي اول عملکرد خوبي داشتيم و توانستيم به پيروزي برسيم. تلاش مي‌کنيم با کسب 3 امتياز از اصفهان به خانه برگرديم. بازيکنان وضعيت خوبي دارند و مي‌توانيم در اين ديدار هم به پيروزي برسيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی