بازدید 1955

پيراهن پويول در بارسا به بوسکتس رسيد

کد خبر: ۴۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵ 01 August 2014
کاپيتان بازنشسته آبي‌و اناري‌پوشان کاتالونيا از مسئولان اين باشگاه درخواست کرده است که پيراهن او را در فصل آينده به هافبک دفاعي اسپانيايي تيم بدهند.

باشگاه بارسلونا در صفحه خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي اعلام کرد که از اين پس پيراهن شماره 5 اين تيم، پيراهني را که تا پيش از اين در اختيار کارلس پويول بود، سرخيو بوسکتس به تن خواهد کرد و اين اقدام به درخواست شخص پويول صورت خواهد گرفت.

پويول 36 ساله در پايان فصل گذشته بازنشسته شد تا از اين پس در کنار آندوني سوبي‌سارتا، مدير ورزشي باشگاه بارسلونا فعاليت کند. با بازنشستگي پويول شايعاتي در خصوص آينده پيراهن شماره 5 بارسلونا و اينکه چه کسي آن را به تن خواهد کرد منتشر شد اما مدافع مياني پيشين کاتالان‌ها از بارسلونا درخواست کرده است که پيراهن او را به سرخيو بوسکتس بدهند و درخواست او ظاهراً مورد قبول واقع شده است.

به اين ترتيب پيراهني که کاپيتان پيشين کاتالان‌ها در سال 2002 آن را از آبلاردو تحويل گرفت از فصل آينده بر تن بوسکتسي خواهد رفت که محصول آکادمي فوتبال بارسلوناست و تمام دوران بازيگري‌اش را در نيوکمپ سپري کرده است.

بوسکتس که تا پيش از اين پيراهن شماره 16 بارسا را مي‌پوشيد، در اين خصوص به سايت باشگاه بارسلونا گفت: براي من مايه افتخار است که بتوانم پيراهن شماره 5 بارسلونا را بپوشم، به خصوص که پويول خودش اين پيشنهاد را داده است.

ساعاتي پس از گفت‌وگوي بوسکتس با سايت بارسا، پويول در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي نوشت: شک ندارم که پيراهن شماره 5 تيم به دست بهترين کسي که مي‌توانست آن را بپوشد، رسيده است. مطمئنم که او ارزش اين پيراهن را مي‌داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری