بازدید 1595

رئیس‌جمهور عراق به ترکیه درباره انتقال "ویروس تروریسم" منطقه هشدار داد

کد خبر: ۴۲۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۹ 30 July 2014
وزیر خارجه ترکیه در تماس تلفنی با رئیس جمهور عراق به مناسبت عید فطر بر آمادگی کشورش برای همکاری با بغداد در زمینه های مختلف تاکید کرد.


به گزارش  تسنیم به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، دفتر ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد که احمد داوود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه روز سه شنبه با فواد معصوم، رئیس جمهور عراق به مناسبت عید فطر تماس تلفنی برقرار کرد.

در بیانیه آمده است که احمد داوود اوغلو در این تماس تلفنی به فواد معصوم به مناسبت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور عراق و همچنین فرا رسیدن عید سعید فطر تبریک گفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر خارجه ترکیه بر آمادگی کشورش برای همکاری با عراق در زمینه های مختلف و آنچه که به نفع ملت دو کشور دوست است، تاکید کرد.

اوغلو در این تماس تلفنی، پیام تبریک رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه به فواد معصوم را منتقل کرد.

رئیس جمهور عراق نیز ضمن تشکر و قدردانی از اوغلو اعلام کرد که ترکیه کشوری مهم و استراتژیک برای عراق است و همکاری ترکیه و عراق را به نفع دو کشور دانست.

فواد معصوم گفت: عراق در معرض حملات تروریست ها قرار دارد که اگر جلوی آن گرفته نشود، ویروس آن به سرعت به دیگر کشورهای منطقه منتقل خواهد شد.

وی همچنین با بحث و تبادل نظر عراق و ترکیه در زمینه های مختلف دو کشور که منافع استراتژیک آنها را تامین کند، اعلام آمادگی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی