بازدید 2684

فضاي انتخابات هيأت تهران بي‌طرف نبود

کد خبر: ۴۱۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸ 26 July 2014
مديرکل ورزش و جوانان استان تهران مي‌گويد به دليل اينکه به اين اطمينان نرسيده‌اند که فضاي انتخابات فوتبال تهران بي‌طرف است آن را لغو کردند.

محمدحسين نژادفلاح درباره لغو انتخابات هيأت فوتبال استان تهران گفت: با توجه به اينکه تعدادي از کانديداها به روند انتخابات اعتراض داشتند و به اين اطمينان نرسيده بودند که فضا بي‌طرف است، بنابراين با مراجعه به وزارت ورزش، اداره کل تهران و کميسيون اصل90 خواستار لغو انتخابات شدند تا بررسي‌ها صورت بگيرد.

به نقل از فارس، وي افزود: فدراسيون اعلام کرده بود انتخابات 5 مرداد برگزار خواهد شد اما چون باور ما اين بود که هنوز شائبه‌ها از کانديداها مرتفع نشده بنابراين در جلسه‌اي که امروز با کفاشيان داشتيم به توافق رسيديم تا اين انتخابات لغو شود و بزرگاني از فوتبال و پيشکسوتان که مي‌توانند منشأ تحولات باشند ثبت‌نام کنند.

مديرکل استان تهران در پاسخ به اين سؤال که ثبت‌نام از نامزدها چه زماني انجام مي‌شود، اظهار داشت: امروز نامه‌اي را براي کفاشيان ارسال مي‌کنيم. ما در ليگ برتر از استان تهران 5تيم داريم بنابراين انتظار داريم انتخابات خوبي را در اين استان شاهد باشيم. البته اين رويه فقط براي فوتبال نيست هرگاه رشته‌هاي ديگر احساس کردند نگراني‌هايي وجود دارد ما شنونده نقطه‌نظرات آنها هستيم.

نژادفلاح همچنين درباره جلسه‌اي که امروز در خصوص راه‌آهن برگزار شد، تصريح کرد: دادستاني محترم در نحوه واگذاري شائبه‌هايي داشته که بايد مرتفع شود. در جلسه امروز تاج، کفاشيان، حسيني عضو هيأت رئيسه مجلس، استيلي و اعضاي هيأت مديره اين باشگاه حضور داشتند، قرار شد نشست‌هايي داشته باشيم تا اين دغدغه‌ها رفع شود.

وي افزود:‌ مردم تهران به خوبي به ياد دارند که راه‌آهن از قدمت بالايي برخوردار است و توقع مردم اين است که همه تلاش کنند تا مقدمه باقيماندن اين تيم در ليگ فراهم شود. راه‌آهن يکي از باشگاه‌هاي بازيکن‌ساز تهران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی