بازدید 2661

خليليان: اطلاعي از کارت معافيت حمودي نداريم

کد خبر: ۴۱۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ 26 July 2014
مديرعامل باشگاه سپاهان مي‌گويد که اين باشگاه هيچ اطلاعي از جعلي بودن کارت معافيت از خدمت علي حمودي ندارد.

مهرزاد خليليان در مورد گفته‌هاي مهدي محمدنبي، دبيرکل فدراسيون فوتبال مبني بر جعلي بودن کارت معافيت از خدمت علي حمودي بازيکن تيم فوتبال سپاهان اصفهان و بختيار رحماني، کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: اصلا در جريان اين موضوع نيستم.

وي در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر شائبه‌هاي مطرح شده در خصوص سفر نکردن علي حمودي به ترکيه به منظور ديدار تدارکاتي تيم فوتبال سپاهان اصفهان با تيم فنرباغچه ترکيه و نيز عدم انتشار رقم قرارداد اين بازيکن در ليست انتشار رقم قراردادهاي بازيکنان تيم سپاهان بيان کرد: علي حمودي مصدوميت کوچکي داشت و در حال تمرين کردن با مربيان است و علت عدم انتشار قراردادش نيز همانند محرم نويدکيا اين است که قرارداد اين بازيکنان هنوز نهايي نشده، به همين دليل ما نيز رقم قرارداد اين دو بازيکن را اعلام نکرديم.

مديرعامل باشگاه سپاهان افزود: مشکلي در اين زمينه وجود ندارد مگر اين که مراجع قانوني و حقوقي نکته‌اي را بر اساس مستندات به باشگاه ارسال کنند؛ چرا که در اين زمينه هيچ اطلاعي نداريم و فعلا در ترکيه به سر مي‌بريم و بايد پس از بازگشت به کشور تصميم‌گيري کنيم.

خليليان در پاسخ به اين سوال که تصميم باشگاه سپاهان در صورت احراز جعلي بودن کارت معافيت علي حمودي چيست، گفت: صحبت کردن در اين خصوص فعلا زود است و بايد پس از بازگشت به ايران در اين مورد اظهارنظر کنيم. بنابراين هم‌اکنون نمي‌توانم در اين زمينه چيزي بگويم؛ چرا که تصميم‌گيري در اين خصوص منوط به بازگشت به کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی