بازدید 3665

ازسرگيري پروازهاي تعدادي از شرکت‌ها به تل‌آویو

برخی کشورها از بیم اصابت موشک های شلیک شده مبارزان فلسطینی از غزه که ترافیک هوایی به تل آویو را به مخاطره انداخته بود، پروازهایشان را به مقصد تل آویو متوقف کرده بودند.
کد خبر: ۴۱۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹ 25 July 2014
شرکت های هواپیمایی امریکا، روسیه و برخی کشورهای اروپایی پس از دو روز وقفه، پروازهای خود را به اسرائیل از سرگرفتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این کشورها از بیم اصابت موشک های شلیک شده مبارزان فلسطینی از غزه که ترافیک هوایی به تل آویو را به مخاطره انداخته بود، پروازهایشان را به مقصد تل آویو متوقف کرده بودند.

با این حال پروازهای برخی شرکت های هواپیمایی کشورهای اروپایی به علت نگرانی های امنیتی در اطراف فرودگاه بین المللی بن گورین تل آویو، همچنان به حال تعلیق است.

مسئولان امریکایی چهارشنبه شب به وقت محلی، ممنوعیت رسمی پروازهای امریکا به اسرائیل را لغو کردند و در نتیجه پرواز شرکت های هواپیمایی «دلتا ایرویز»، «یونایتد ایرویز» و «یو اس ایرویز» و همچنین «ایر کانادا» برای روز پنجشنبه به مقصد اسرائیل برنامه ریزی شد.

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز گفت: «ما به طور فشرده با دولت امریکا و افرادمان در تل آویو مشورت کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم شرایط برای پرواز به آنجا ایمن است و به همین علت است که پروازهای مان را از سر می گیریم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، شرکت هواپیمایی ترانس آئرو، دومین شرکت بزرگ روسی، پس از دو روز تعلیق، پنجشنبه بار دیگر پروازهایش را به اسرائیل از سر گرفت.

ایرفلوت، بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه نیز چهارشنبه شب پروازهایش را به اسرائیل از سر گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی