بازدید 3197

بلاتر: من هم از انتخاب مسي تعجب کردم

کد خبر: ۴۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 15 July 2014
رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال عنوان کرد: از انتخاب ليونل مسي به عنوان برترين بازيکن جام جهاني متعجب هستم.

ليونل مسي در جام جهاني 2014 برزيل نتوانست به همراه تيمش به قهرماني برسد، اما در پايان به عنوان برترين بازيکن مسابقات انتخاب شد و توپ طلاي اين بازي‌ها را از آن خود کرد. انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيکن جام جهاني باعث انتقادات زيادي در روزهاي اخير شده است.

به نقل از ايسنا، سپ بلاتر ، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در واکنش به انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيکن جام جهاني گفت: بايد سياستمدارانه نظر بدهم و يا واقعا حقيقت را بگويم. اما گوش کنيد! من خودم هم از انتخاب مسي به عنوان "بهترين بازيکن جام" شگفت زده شدم. اما در نظر بگيريد که مسي در اينجا چند گل تعيين کننده را به ثمر رساند که همگي باعث موفقيت تيم ملي آرژانتين شد.

سپ بلاتر درباره محروميت چهار ماهه لوئيس سوآرس، اضافه کرد: من هم از اين محروميت ناراحت هستم. او يک فوتباليست است و دوست دارد در هر بازي خود را نشان دهد، اما اين تصميمي است که گرفته شده و من به عنوان رييس فيفا بايد از اين تصميم کميته‌ انضباطي فيفا حمايت کنم. اين کميته‌ مستقل از فيفا کار مي‌کند. ديگر مثل گذشته نيست که ما چند نفر را به عنوان کميته‌ انضباطي فيفا مشخص کنيم و به آنها بگوييم که چه تصميماتي را بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج