بازدید 3080
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت و گو با الجزیره

مواضع محمود عباس تاسف بار است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تلاش‌های صورت گرفته در راستای تحقق آرام سازی اظهار داشت که متاسفانه تا این لحظه هیچ گونه میانجیگری جدی صورت نگرفته است و تنها طرفی که می‌تواند جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرد، شریک جرم صهیونیست‌ها یعنی دولت آمریکاست که از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 14 July 2014
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قدرت تحقق هیچ یک از اهداف خود از طریق تجاوز مستمر علیه غزه را ندارد و به سمت ناکجا آباد و جهنم حرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، رمضان عبد الله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای الجزیره خاطرنشان کرد که تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه به بزرگترین رسوایی و شکست مفتضحانه اطلاعاتی و راهبردی برای این رژیم تبدیل شده است.

وی افزود رژیم اشغالگر قدس با تجاوز به نوار غزه سعی در فرار به جلو و فرافکنی بحران‌های داخلی و نیز تسویه حساب قدیمی تمام عیار با مقاومت داشت، اما ناگهان شاهد اصابت موشک‌های مقاومت به تل آویو و حتی فراتر از آن شد.

شلح تصریح کرد که عمر معادله آرام سازی در برابر آرام سازی بر اساس توافقنامه نوامبر سال 2012 به پایان آمده است و تجاوز کنونی علیه غزه بدون لغو محاصره و بازگشایی گذرگا‌ه‌های این منطقه و نیز به رسمیت شناختن حق فلسطینیان برای واکنش در برابر تجاوزات آتی رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

وی افزود: ایستادگی مقاومت فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین نشانه‌های پایداری و ایستادگی در تاریخ ملت فلسطین و حتی امت عربی و اسلامی است و علاوه بر این، مقاومت با یکپارچگی و اقتدار خود قدرت مدیریت جنگ و مقابله با تجاوز صورت گرفته علیه کل ملت فلسطین و گروه‌های ملی را دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تلاش‌های صورت گرفته در راستای تحقق آرام سازی اظهار داشت که متاسفانه تا این لحظه هیچ گونه میانجیگری جدی صورت نگرفته است و تنها طرفی که می‌تواند جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرد، شریک جرم صهیونیست‌ها یعنی دولت آمریکاست که از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند.

وی افزود: سیاست گروه‌های فلسطینی مبتنی بر خوداتکایی و ایستادگی تا زمان وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات است و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی بدون موافقت و ایفای نقش مصر به عنوان طرف ناظر بر توافقنامه‌های قبلی ممکن نیست.

شلح همچنین از مقامات مصری خواست که منافع ملت فلسطین را مد نظر قرار داده و جلوی تداوم این تجاوز هولناک در سایه سکوت قاهره را بگیرند.

این رهبر مقاومت فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به مواضع محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به ویژه در شرایط کنونی که ساکنان نوار غزه در معرض بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارند، ابراز تاسف کرد و گفت: در حال حاضر نیاز به اتخاذ موضع قاطعی از سوی وی و حداقل انداختن کلیدهای تشکیلات خودگردان به روی رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.

وی همچنین خواستار توقف همکاری امنیتی به احترام ملت فلسطین و به خاطر جنایت‌های صورت گرفته علیه آن شد و از جنبش فتح در کرانه باختری خواست که رهبری ملت فلسطین برای آغاز انتفاضه سوم به منظور متوقف کردن تجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه را در دست بگیرد.

شلح در عین حال از همکاری و هماهنگی سیاسی و نظامی در سطوح عالی میان دو جنبش جهاد و حماس پرده برداشت و هدف از آن را حفظ منافع ملت فلسطین در جریان تجاوز کنونی و به شکست کشاندن دشمن صهیونیستی و مقابله با تجاوز آن دانست.

وی خاطر نشان کرد: امیدهای ما به تحقق آشتی ملی و احیای وحدت ملی واقعی به منظور مقابله با طرح‌های صهیونیستی برای دامن زدن به شکاف داخلی در راستای خدمت به پروژه‌های تضعیف ملت فلسطین و نابودی آرمان آن زنده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی