بازدید 48983
رویدادی که باید درباره‌اش اندیشید؛

مردم زورگیران مسلح را دستگیر کردند و کتک زدند

جالب اینجاست که پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این بخش از ماجرا را به نقل از مأمورانی که از جانب مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به محل رویداد فرستاده شده بودند، نقل کرده و هیچ اشاره‌ای نداشته که چرا مأموران دنبال افرادی که متهمان را کتک زده‌اند، نگشته‌اند و حتی با انتخاب تیتری که حکایت از ادب کردن زورگیران توسط مردم دارد، به نوعی از این اتفاق استقبال کرده است.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ 03 July 2014
روز گذشته (چهارشنبه) هنگامی که دو زورگیر موتورسوار می‌خواستند ‌در خیابان معین تهران اموال یک مرد را به سرقت ببرند، از سوی شهروندان محاصره و دستگیری شدند و... .

به گزارش «تابناک»، زورگیرانی که با دست بردن به سلاح سرد می‌خواستند مال و اموال مرد جوشکار را به سرقت ببرند، احتمالا به مخیله‌شان راه نمی‌یافت‌ که نه تنها مردم مانع کارشان شوند، بلکه بابت کارشان کتک خورده و در پایان با شکایت یکی دو تن از ایشان راهی کلانتری محله شوند.

فردی که طعمه این خفت‌گیری ‌شده بود، در این باره به پایگاه اطلاع رسانی پلیس گفت: سر چهار راه هاشمی ایستاده بودم که دو مرد جوان در حالی که سوار موتورسیکلت بودند، به من گفتند برای کار در ساختمان نیمه کاره، نیاز به جوشکار دارند؛ من نیز که شغلم جوشکاری بود قبول کرده و به راه افتادیم.

مرد جوشکار که توسط مردم در خیابان معین، چند کیلومتر آن سو‌تر از جایی که سوار موتور سیکلت شده بود، از دست زورگیران رهایی یافته بود، افزود: در بین راه ناگهان راننده موتور به داخل یک کوچه خلوت تغییر مسیر داد و ترک نشین موتور که پشت من نشسته بود با تهدید چاقو و ضرب و شتم، تمام اموال و وجوه نقدم را از من گرفت و هنگامی که قصد فرار داشتند، مردم از فرارشان جلوگیری کردند.

از اینجا به بعد روایتی است که شاکی از گفتن آن خودداری کرده و چه بسا دلایل قابل قبولی برای کار خود داشته است. مردمی که شاهد زورگیری از کارگر زحمتکش بودند، نه تنها برخلاف بیشتر رویدادهایی که دور و اطرافمان رقم می‌خورد ـ و‌گاه از آن‌ها فیلمبرداری هم شده و رسانه‌ای می‌شوند ـ بدون ترس از چاقوی زورگیران، در ماجرا مداخله کردند و اموال مال باخته را پس گرفتند.

البته این پایان کار نبود، چراکه تا مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد به محل رویداد برسند، زورگیران از مردم کتک مفصلی خوردند؛ شاید به این دلیل که با مردمی زخم خورده از زورگیری مواجه شده بودند که رنج‌های خود را در داد و فریاد کمک خواستن کارگر جوشکار می‌دیدند و از دستگیر شدن زورگیران خرسند بودند.

سرانجام وقتی مأموران رسیدند، مرد جوشکار که ساعت پر التهابی را پشت سر گذاشته بود، چه بسا خرسند از آنکه اموالش را از دست نداده و خرسند‌تر از آنکه مردم به کمکش شتافته‌اند، راهی کلانتری شد تا با همراهی یکی دو تن از مردم از زورگیران شکایت کند. زورگیران هم به گفته رئیس کلانتری، ضمن تشکیل پرونده جهت تحقیقات تخصصی‌تر در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند تا در پایان رویدادی کم نظیر رقم خورده باشد.

جالب اینجاست که پایگاه اطلاع رسانی پلیس این بخش از ماجرا را به نقل از مأمورانی که از جانب مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به محل رویداد فرستاده شده بودند، نقل کرده و هیچ اشاره‌ای نداشته که چرا مأموران دنبال افرادی که متهمان را کتک زده‌اند، نگشته‌اند و حتی با انتخاب تیتری که حکایت از ادب کردن زورگیران توسط مردم دارد، به نوعی از این اتفاق استقبال کرده است؛ استقبالی که می‌تواند حکایت از انزجار افراد پلیس از زورگیران داشته باشد.

شاید همه این‌ها از دید بسیاری از مردم رویدادی خوش باشد؛ هم از بابت نافرجام شدن زورگیری از یک شهروند و پیرو آن، دستگیری زورگیران و هم از این باب که زورگیران به دست مردم ادب شده و کتک خورده‌اند؛ اما این همه واقعیت نیست.

بسیار روشن است که کتک زدن زورگیران و اصولا هر متهم دیگری، خود‌ موضوعی قابل پیگرد است و در حالت عادی نمی‌تواند خوشحال کننده باشد؛ اما در این جریان خوشحال کننده نمود یافته و چه بسا مورد وثوق اکثریت خوانندگان این متن هم قرار گیرد؛ چرا؟

به نظر می‌رسد این رویداد عجیب، ولو جرقه‌ای گذرا باشد، جا دارد که دنبال پاسخی برای این پرسش باشیم. شاید در این صورت بشود فهمید چگونه مردم حاضر می‌شوند، کسانی را که حتی نمی‌شناسند، از هم تمیز داده و یکی را بزنند و دیگری را نجات دهند، چرا منتظر رسیدن پلیس نمی‌شوند، چرا پلیس که ضابط قضایی است هم از ضرب و شتم زورگیران استقبال کرده و در ‌‌نهایت چرا زورگیران ترسی از مجازات ندارند که روز روشن با چاقو به جان مردم می‌افتند تا مالشان را مقابل دیدگان بقیه بربایند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۶۱۰
انتشار یافته: ۱۳۳
زور گیر رو باید ادب کرد تابناک جان. این همه مزخرف گفتی که مردم رو محکوم کنی یا پلیس رو؟
پاسخ ها
حق گو
| United States |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
واقعا با نظراتتون نشون دادید فقط از ظاهر قضاوت میکنید نویسنده کاملا درست نوشته و حقیقتو گفته و کسی رو تشویق یا تنبیه نکرده چیزی که هست رو نوشته نه طرف کسی رو گرفته نه به ضرر کسی گفته فقط نوشته همچین قانونی هست چرا یه جا اجرا میشه یه جا اجرا نمیشه؟!!!!!
حالا فهمیدم هیچکس خبرو درست نخونده و عمیق بهش فکر نکرده!
بخشش لازم نیست اعدامش کنید.......
ناشناس
| Ukraine |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
این دله دزدها که 1000 مرتبه کیف قاپی و دله دزدی و زورگیری از زن و بچه مردم را دارن رو باید دستشونو از مچ قطع کنن تا آدم بشن وگرنه فایده ای نداره.
مجازات قطع دست خیلی بهتر از زندان و تبعات اونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
ادب کردن که نبوده دفاع از خودشون در برابر یک جانی بوده عزیز من!!!!
نه په په می خواهید مردم زورگیران را ناز و نوازش کنند..
پاسخ ها
مجید جان دلبندم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
عزیزم نه په په چیه؟ په نه په درسته مجید جان دلبندم.
خوب کردن
تا وقتی پلیس حجاب و روزه خواری را بر امنیت مردم ترجیح دهد، مردم خودشان حقشان را بگیرند زودتر به نتیجه می رسن
دستشان درد نکند من هم آنجا بودم همین کار را می کردم. شما مثل اینکه دارید از زورگیران جانبداری می کنید.
حرفتون غلطه در امریکا هم اگه مردم با پلیس همکاری کنن کسی محاکمشون نمیکنه اصلا مردم اسلحه دارن تا مراقب امنیت باشن تا هیچ جا کسی جرات خلاف نکنه .حالا یک بار که مردم دست به کار شدند چرا انتقاد میکنید ؟ قبلا میگفتید چرا مردم نظاره میکنن و بی خیال شدن حالا برعکسش میگید ؟؟ مقوله امنیت با کمک مردمی گره خورده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
درسته! البته آزاد بودن اسلحه غلطه
مردم صلاح دیدن به مظلوم کمک کنن دمشونم گرم
بعدشم تا رسیدن مامورا زورگیرارو نگه داشتن دستشون درد نکنه
الان فازت چیه تابناک؟مردم وایسن فیلم بگیرن تا دزدها اموال طرف رو ببرن یا مثل حادثه میدون کاج با چاقو بکشنش؟!مردم انقدر وایسن تا ماموران کلانتری برسن؟مردم به کمک همنوع خود نرن؟! برن؟ نرن؟!! چی میگی تو؟؟؟؟؟؟؟!
از این به بعد در کمال آرامش و با حالتی که نشان از جنتلمنی ما دارد اول به پلیس زنگ میزنیم، البته قبلش با چای و شربت از آقایان محترم زورگیر پذیرایی میکنیم!!!!!!! فقط ممکنه تا رسیدن پلیس زورگیران محترم تشریف برده باشن!!!!!
تابی عزیز ، ملت دیگه از دست این زور گیرا و عدم برخورد قوه قضائیه به سطوح اومدن ، تا کی باید سایه وحشت تو شهرمون باشه ، بزار حداقل خود مردم این اوباش رو به سزای عملشون برسونن تا به این راحتی جرات نکنن تو روز روشن با جسارت هرچه تمام تر دست به شرارت بزنن .
(البته میدونم مثل نظرات قبلیم منتشر نمیکنین )
باید زیر مشت و لگد له میکردن این انگلارو . اینا همون دزدایی هستن که با صدبار سابقه باز ازاد میشن میان دزدی
سلام
پاسخ سوال شما در لابلاي پرونده هاي قضايي است.
زماني كه دزد شاكي مي شود و مالباخته متهم، طبيعي است كه مردم خود راسا اقدام به تاديب خاطيان مي كنند، البته اگر موقعيت مناسب باشد و بيم جان نيز در ميان نباشد !!!
پلیس باید در همان لحظه بدنبال دستگیری ضاربان دزدان می گشت و آنها باید مجازات شوند آنان هیچ حق قانونی نداشتند اگر قرار باشد این اتفاقات تکرار شود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
صادق عمو!
امیدوارم خودت تو همچی مخمصه ای گیرکنی بعد گلوت جر بخوره وهمه هم به جای نجات تو ازت فیلم بگیرن بلوتوث کنن مردم یه خورده شاد شن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
بشین بابا!نه اینکه تاحالا سنگ روی سنگ بندبوده!
کارون
| United States |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
مثلا الان سنگ روی سنگ بند می باشد؟
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
صادق جان نسبتی با آقایان خفت گیر نداری ؟ انشا ا... هر چه زودتر خودت درگیر اینگونه موارد می شوی و طبق نظرت عمل می شود : )))
عارف ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
پس به نظر شما اگر مثل دفعات متعدد قبلی زورگیران با آرامش خاطر مردم رو با قمه تکه پاره کنند و بعد تشریف ببرند برای خوشگذرونی با پول های دزدی، اون موقع سنگ روی سنگ بند می شود؟!؟!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
sadeghجان ،خوبی بابا.تو الآن از کجا پیام میدی. مطمئنی از سر بی دردی و شکم سیری نظر نمیدی. اگه یه لحظه،فقط یه لحظه خودت رو میگذاشتی جای کسی که باقلدری مالشو میگیرن و یه ضربه قمه تو کتفش میزنن تا صداش در نیاد،بازم خدایی همین حرفو میزدی؟؟!! این آشغالا حتی به یه خانم هم رحم نمیکنن. حالا خودتو بگذار جای کسی که.... .اصلا بی خیال
جمله آخرت خیلی خوب بود تابناک،
: چرا زورگیران ترسی از مجازات ندارند که روز روشن با چاقو به جان مردم می‌افتند تا مالشان را مقابل دیدگان بقیه بربایند؟!"
واقعا چرا؟؟؟ا
این سوال را باید از ..... پرسید!
هرچند احتمالاً این کامنت هم مثل کامنت های دیگه ای که میذارم دائماً سانسور می کنی....
اینکه دستگیر کردند و الان هیچ فیلمی از این رویداد نیست چه فایده، بهتر بود به جای دستگیری و درگیر شدن همه با موبایل فیلم می گرفتند که الان چهره هاشان شناسایی می شد.
باید همه از مردم عادی گرفته تا نیروی انتظامی وقوه ی قضائیه علیه زورگیران وچاقو کشان متحد شوندوآنها را تنبیه کنند
اگر مردم کاری نکنند و فقط نظاره گر ماجرا باشند تیتر می زنید چرا مردم بی غیرت شده اند. حالا هم که اقدام کردند شاکی هستید که چرا خود سر عمل کردند. شما کلا با همه چیز مخالف هستید!
آره تابناک عزیز ان شاا.... زورگیران سر راه خبرنگاران شما قرار گیرند و از آن ها زورگیری خشن کنند ومردم بشینن و از شما فیلم بگیرند تا پلیس بیاید معنی نداره مردم کمک کنند.
مردم دیگر خسته شده اند از بی تفاوتی پلیس و برای ایجاد امنیت برای خود و خانواده هایشان، آستین را بالا زده اند .. شاید این رویداد پیام خوبی باشد که جامعه از زورگیریهای علنی به جوووش آمده است ...
3 ماه دیگر این خبر منتشر می شود:

افرادی که در جریان زورگیری شب گذشته دستگیر شدند متهمان با سابقه بودند که به موارد زیاد زورگیری از جمله زورگیری از یک جوشکار اعتراف کردند.

خلاصه کلام اینکه باز آزاد میشن و برمیگردن به آغوش گرم جامعه.
معلوم نیست شما طرف دزدید یا مردم!!!!!!!!!
حقشون بوده
تابناك نفهميديم كتك بزنبم هنگام زورگيري يا فيلم برداري كنيم
حقشون بوده
تابی جون دیگه زدی جاده خاکی.....
کار مردم درست بوده.
آخه چی رو تمییز دادن؟ یک کارگر ساده رو از دوتا زورگیر چاقو به دست؟ اینکه تمییز دادنش کاری نداره...
به نظر من پلیس تیتر خوبی رو انتخاب کرده. انتظار دارید دوباره حادثه میدان کاح اتفاق بیفته و مردم نظاره گر؟
نه پس می خواستی به زورگیران گل و شیرینی بدن
تابناک جو گیر نشو لطفا. طرف دزدا نگیر
حتما توقع داريد مجرم رو ماچش كنند
چيه تابناك.نكنه ميخواي مردم به اين ازاذل و اوباش شيريني هم بدن
پس به مردم بگید دفعه بعد که همچین چیزی دیدن عین خیالشون نباشه ، عین سیب زمینی
یه سوال:
برای چی باید منتظر پلیس بمونن؟
مگه تو ماجرای میدان کاج سعادت آباد و پل مدیریت منتظر پلیس نموندن؟
نتیجش چی شد؟فقط تعدادی آدم بیگناه کشته شدن
به نظر من که حقشون بود
دست بچه های خیابان معین درد نکنه
با عرض مزززرت !
آلمان قهرمانه
این کتک ممکنه تاثیر گذارتر از چند سال زندان باشه البته شاید!!!!
نوش جونشون
منم بودم میزدمشون
ایگ چه ربطی داشت دمشون گرم که زدنش منم بودم میزدم والاااااااا
باید میکشتن این اراذلو
چشم از اين به بعد چاي شيريني بهشون ميدن تا پليس بياد
دلت خوشه ها؟؟
یا نفست از جای گرم بلند می شود؟؟
از این به بعد، اگر کسی به این مورد برخورد کرد، به زورگیر محترم کلیه اموال خود را تقدیم کرده و در حضور مردم از ایشان کمال تشکر را بنامید.
دست انهايي كه كتك رو زدن درد نكنه.
اي ول داره به خدا.
حالا زور گيران نا محترم تشريفدارن تو كلانتري برن شكايت كنن تا شايد اگه مجالي بود رسيدگي خواهد شد. خ خخخخخ
دست مردم درد نکنه . حقشونه
تابناک لطفا دلتون به حال زورگیران نسوزه
دم همشهری ها گرم، بسیار عمل پسندیده و خیرخواهانه ای انجام داده اند، با آرزوی قبولی این عبادتشان در درگاه الهی...
حقشون است.کتک خوردن نوش جونشون .دست مردم هم درد نکند تابناک چرا اینقدر گیر میدی!!!!
مردم خوب کردن زدن مگه مردم بخوان کاری بکنن والا تا پلیس برسه.....
تابی جون بالاخره مردم بزنن یا نزنن تکلیف مارو روشن کن
مردم جلو نمیرن یه جور گیر میدی
جلو میرن یه جور دیگه
چی کار کنن تا راضی شی?
من که آخر نفهمیدم چی میخوای بگی؟
خیلی پیچوندی!!!
به نظر من خوب کاری کردند این طوری بشه دیگه کسی از ترس مردم زورگیری نمیکنه آخه همیشه که پلیس نیست
پاسخ ها
اروند
| United States |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
اگر هم باشه باشه میشه مثل جریان میدان کاج .تازه اسلحه هم داشت.
آقا پریروز تو مترو یکی جیب من و زد رفتم جلوشو بگیرم دیدم یکی بغلم وایساده چاقوش رو پهلومه چطوری باید جلوشونو گرفت؟؟؟
تابناک گرامی اندیشیدم وبه اهالی دست مریزاد میگم
افرین کاربسیار خوبی بوده که بی تفاوت نبودند
خب حقشون بود شما ناراحتی..
میگم اگه به زورگیرا جایزه می دادن خوب بودا بیچاره ها مشکل روانی پیذا کردن
دمشون گرم
خیلی گزارش بجا و خوبی بود تابناک.
منهم کاملا با نویسنده ای متن موافقم.
در درجه اول، همه در برابر قانون باید برابر باشند و در اصل می بایست تمام کسانی که خود به تنبیه فیزیکی زورگیران پرداختند محاکمه شوند...
ولی....
کار به آنجای کشیده که اگر من هم با چنین صحنه ای مواجه شود (و البته زورم به آنها برسد) صحنه ای بدتر از این رقم خواهم زد و به قصد کشت به آنها آسیب میرسانم....
البته به خودی خود این مسئله قابل تامل و بررسی است، که چرا ما خود باید مجبور شویم که ههم ضابط قانون باشیم، هم قاضی، و هم مامور اجرای حکم!!
... .
دمشون گرم .واقعا مرد بودند
دست مردم درد نکند
خوب کاری کردن اتفاقا. تا اراده و احساس مسئولیت مردمی نباشه خیلی از کارها درست نمیشه
وقتی زندان ادبشون نمی کنه . بهتره تو خیابون جلو مردم ادب بشن .
من اگر بودم گردنشان را میزدم
یه بار به سرت که بیاد حق میدی باید این زورگیرها رو کتک زد که هیچ، اعدامشون کرد
زورگير كه انسان نيست كه حق داشته باشد
خیلی مسخره است که کتک زدن دزد جرم باشه
خیلی کار بدی کردن باید دسته گل هم برا آقا دزده می گرفتن
نوش جانشان !
کاشکی منم بودم یک دستی می رسوندم
يكي از بهترين راههاي جلوگيري از زور گيري همينه و دست مردمي كه اينكار رو كردن درد نكنه
دست مردم عزیز درد نکنه من هم بودم همین کاررو میکردم. از این به بعد هم همین کاررو میکنم اگر قبلا هم اینکارو میکردند خاله بیچاره ام رو روز روشن به خاک نمیکشیدند. دم مردم گرم
مثل اينكه تا به حال گير زورگير ها نيفتاديد تا بفهميد مردم چه كار خوبي كردند .
ناراحتی شما ؟
حالا یکبار هم که مردم کار درست رو انجام دادن و بجای فیلم برداری کمک کرن شما میگی چرا ؟
خوب کاری کردند
وضعيت اجتماعي ما فعلا در اين سطح است. شايد ٥٠ سال بعد حرف نويسنده صحيح باشد .
دمشون گرم، من بودم با لگد میذاشتم تو صورتشون وجدانن از ته دل..!!!
اگر قوانین شرع حاکم باشد باید دستا دزدان را قطع کرد.
به جای اینهمه چرا چرا کردن حواست به کیف قاپ باشه کیفت رو نزنه!!!!!
حالت خوبه !!!
آقای نوسیده مردم چگونه فرد دارای چاقو را دستگیر کنند !
حتما باید دعوتشون میکردن به نوشیدن آب میوه تا خود را تسلیم کنند .
ای وای چرا مردم زدنشون.باید با کیک وابمیوه از انها پذیرایی شود تا خستگی از تنشان بیرون رود.
تابناك طرف زورگيرها رو نگير. كتك خوردن حقشون بود. دست مردم درد نكنه.
احتمالا نویسنده خبر تو عمرش گیر زورگیر نیفتاده یا زورگیری ندیده؛ ایشالا که نیفته
حقشه مردتیکه دزد .... بزنم تو دهنش هااااا
حالا اگه جوشکار را محاکمه کنند دلت خنک می شه؟
تابناك جان چي چرا! آخه وايسن پليس بياد كه زورگيران پولاي جوشكاررو هم خرج كردند ... حقشونه كتك بخورند چون اگر خودتم باشي همينو مي خواي
به خاطر این مردم اینهارو زدند تا ادم بشوند در ضمن اگر برخورد قوه قضاییه محکم و قاطع باشد مردم دست به کار نمی شدند
آقانویسنده طرفدارحقوق بشر! اگر یکبار گیر یک زور گیر افتاده بودی اینقدر روشنفکرانه مقاله نمینوشتی.
یعنی بعضی از این موضع گیری های تابناک کاملا نشون میدن که نویسنده فقط خواسته بگه منم هستم
همه کارا باید بر اساس قانون باشه هیچ کسی رو تا قبل از محاکمه قانونی نباید مجازات کرد
خودت جواب خودتو تو پاراگراف آخر دادی
کتک خوردن حق زورگیران است، نوش جانشان!
احس به مردمی که به کمکش شتافته اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
احسنت.
مرسی مردم ....
حقشونه.من اگه اونجا بودم می زدم لهشون می کردم!
يكي از بهترين راههاي جلوگيري از زور گيري همينه و دست مردمي كه اينكار رو كردن درد نكنه
مردم کار خوبی کردند انتظار داری پلیس دستگیرشون کنه؟!
واقعا هم دست پلیس درد نکنه هم دست مردم تابناک هم داره اشتباه میکنه که میگه نباید اینچنین میشد تاعبرت سایرین گردد
جناب نوسیده اگر یکبار به پست زورگیرها خورده بود اینطوری از اینا دفاع نمیکرد اینا که معمولا یه هفته بعد آزاد میشن ولی ایندفعه شاید ادب شده باشن
داداش مردم نزدند حتما نصیحت کردن ولی با زبان خودشان
برای اینکه قانون با اینگونه افراد مهربونه ...اگه قانون مجزات خشنی براشون وضع کنه جرات این کرهارو نمیکنن
نویسنده محترم در ایران زندگی نمی کنند و یا
فیلمهای خارجی ازنوع پلیسی اش با بازی بروس ویلسی اش تماشا می نمایند
حالا شما از چی ناراحتی؟ از اینکه زور گیرا کتک خوردن؟ اتفاقا حقشون بود باید میکشتنشون.
ایول به اون مردم باانصاف
کلانتری های ما که هیچ کاری نمیکنن...دو روز دیگه هم دوباره آزداشون میکنن...
نوش جان زورگیران !!!! اونقدر کتک بخورند که ادم بشند .
بعد مدتها یه نظر ساده دادم چاپ نکردی
دیگه نظر نمیدم
فقط جهت اطلاع نویسنده: یبار بسرت بیاد اینجور حرف نمیزنی.. خوب بسر زورگیرا آوردن دمشون گرم..
چون می بینن فرداش راست راس تو خیابان میگردن و آزاد شدن پس:
حالا که گیرت آوردم بخور نوش جونت
دم مردم كرم:-!دم بليسم كرمB-)اكراعدامشان كنن ديكه هيجكس جرات دزدي وتجاوزنخواهدداشت
ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود بر گوسفندان
شخصاً یکبار مورد زورگیری دو متور سوار قرار گرفتم،از اونجایی که هم بدنساز هستم و هم مربی دقاع شخصی از خود دفاع کردم و مردم همسایه های اون محل هم به کمکم اومدن،اما در انتها دستبند به دست خودمم خورد زیرا متهمان از من شاکی بودند.
این خیلی مسخرست که اگر دزدی رو حین دزدی بزنی میتونه ازت شکایت کنه...
این افراد حقشونه،باید کشتشون
من از پس خودم بر اومدم،ناموس مردمم آیا بر میاد؟!!!
دست مردم دردنکنه کاربسیارخوبی کردن .یعنی باید می ایستادن و نگاه میکردن ؟یا فیلم میگرفتن و توی نت پخش میکردن .عجبا
اقای نویسنده محترم

مثلا میخوای بگی خیلی روشنفکری؟!بی تفاوتی مردم به دلایل مختلف، عامل اصلی گستاخی اینجور دزدها شده. اگر بدونن که ممکنه بامقاومت جمعی مردم مواجه بشن اینقد پررو و جسور نمی شن
تابناک باهات موافقم. مردم بعد از اینکه کمک کردن تا این جوشکار عزیز نجات پیدا کنه و زورگیرها رو دستگیر کرده بودند نباید میزدنشون. این کار خلاف اخلاقه. اون زورگیرها هم آدم هایی هستن که حالا به هر دلیلی مجبور به چنین کاری شده اند. مردم باید ملاحظه میکردند. همکاری مردم جای تحسین داره ولی کتک زدنشون جای سوالات بسیاری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
به نظر منم کتک زدن زورگیرها کار بسیار اشتباهی بوده باید مردم اول ازشون تقدیر و تشکر هم می کردن و بعد هم به خاطر اینکه مرد جوشکار کمی مقاومت کرده ازشون بسیار عذر خواهی می کردن و مرد جوشکار رو به شدت کتک می زدن.
مثلا مقاله نوشتید یا چیزی برای نوشتن گیر نیاوردید
مگر مردم دست بکار بشوند البته کنک زدن دزد و زورگیر هم جرم داره!
نویسنده این مقاله خبری انتظار داشت مردم از زورگیران خواهش کنند گویا در عالم تخیلات بسر میبرد.ایشان به جای روزنامه نگاری در ساخت فیلم های هندی حضور یابد چرا که ان دسته از فیلم حداقل غیر واقعی است
مخلص بچه های جنوب شهر!
من نمیدونم کسانی روکه 20 مرتبه دستگیر کردن و هر دفعه هم 200 مورد کیف قاپی و موبایل زنی و دله دزدی اعتراف میکنن، چرا دست اینها رو از مچ یا حداقل چند تا انگشتشونو قطع نمیکنن.
بابا ولله قسم تا اینها از چیزی نترسن ول کن کار نیستن
دله دزد صد باره را باید دستشو قطع کرد و اختلاس گر میلیاردی را باید اعدام کرد.
همچین رییس پلیس اگاهی از دستگیر شدن این ارازل و اوباش تعریف میکنه که ادم میگه اینا چند سالی رو میفتن زندان در صورتیکه در عرض یکماه ازاد میشن و دوباره شروع میکنن دزدی کردن,از اون جالب تر اینکه همشون سابقه دارن و حداقل 20 باری دستگیر شدن
خوب کاری کردن دمشون گرم حال دادن به زور گیر اینه
دقیقا پارسال همین موقع زور گیران موتور آپاچی و یه گوشی رو از من گرفتن به خدا تا به حال نه چاقو دستم گرفتم نه کسی برام چاقو کشیده بود کسی که براش پیش اومده باشه میفهمه من چی میگم اینها خیلی پستو کثیف هستن وقتی پلیس اومد به من گفت ما اینها رو دستگیر میکنیم هفته بعد آزاد میشن
خود پلیس هم بد کینه ای از اینها داره اما چه کار کنه طبق چهار چوب باید کار کنه اختیاراتش محدود شده
به خدا وقتی بعد از شکایت به پلیس آگاهی رفتم برای شناسایی بهم گفتن یکیشونو بگو تا بفرستیم دادگاه فرقی نمیکنه اینها همشون مثل هم هستن اما وجدانم راضی نشد تا چند ماه تو شوک بودم تازه فهمیدم شهرمان یه درصد هم امنیت نداره پلیس هم دستش بستست نمیتونه کاری بکنه وگر نه اگه اختیار داشت بلد بود چه بالایی سر این حروم زاده ها بیاره
بسیار بسیار دستشون درد نکنه. اینجور آدما باید تا حد مرگ کتک بخورن. یجوری نوشتین انگار باید دست نوازشم میکشیدن ! قانون اسلام اگه اجرا شه، دست و پاشون قطع شه دیگه اراذل جماعت جرات نمیکنه تو روز روشن به مال مردم دست درازی کنه و مردمو بترسونه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی