بازدید 19928
۲
دلجویی معاون استاندار از مادر شهید «عبدالرضا هادی نژاد»؛

نام شهید بر پل تثبیت شد؛ وعده برخورد با عوامل خودسر!

اعضای شورای شهر باقرشهر به فاصله دو سه ماه از تصویب نام این پل، تغییر نام آن را به تصویب رسانده‌اند تا به نوعی زمینه‌ساز بلوایی شوند که نیمه شب چهارشنبه گذشته در منطقه شکل گرفت و ابهامات بسیاری متوجه عملکرد ایشان و دیگر مسئولان محلی کرد!
کد خبر: ۴۱۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 28 June 2014
هرچند توضیحی درباره چرایی همراهی مأموران دو پاسگاه کلانتری و مدیران رده بالای بخشداری با افرادی که معاون استاندار، «خودسر» خطابشان کرده داده نشده است، ‌از اینکه مسئولان بدون فوت وقت و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کرده‌اند، جای خوشحالی و تقدیر دارد.

به گزارش «تابناک»، به فاصله ساعاتی از درج خبر عجیب هجوم شبانه مسئولان برای تغییر نام یک پل در جنوب پایتخت که موجبات تألم روحی خانواده یک شهید دفاع مقدس، به ویژه مادر سن و سال گذشته شده بود، هدایت‌الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در منزل مادر شهید، ضمن دلجویی از وی، وعده برخورد با عوامل خودسری را داد که آن غائله را بر پا کرده بودند.

در این دیدار، معاون استاندار اتفاق رخ داده را ناشی از اقدام خودسر و بدون هماهنگی تعدادی از عوامل شهرداری کهریزک خواند و ضمن  تأکید بر ضرورت حفظ حرمت جایگاه و مقام شهیدان، افزود: متأسفانه این کار ‌«خودسر» انجام شده ‌و هنگامی که به بنده اطلاع داده شد، دستور دادم سریع‌ کار متوقف‌ و موضوع توسط مسئولان ذیربط در فرمانداری بررسی و نتیجه آن به بنده گزارش شود تا با عوامل و آمران این اقدام برخورد شود.


وی در ادامه با تأکید بر تثبیت نام این شهید بر پل مقابل در جنوبی بهشت زهرا، پرده از واقعیتی عجیب برداشت و گفت: تغییر نام این پل در شورای شهر باقر شهر به تصویب رسیده ‌که به درخواست برخی خانواده‌های معظم شهدا بوده، اما هنوز این تغییر نام به خاطر حساسیت روی نام شهید توسط اینجانب تایید نشده و بدون رضایت مادر شهید هادی نژاد، با آن موافقت نخواهم کرد.

بدین ترتیب آشکار می‌شود که اعضای شورای شهر باقرشهر به فاصله دو سه ماه از تصویب نام این پل، تغییر نام آن را به توصیب رسانده‌اند تا به نوعی زمینه‌‌ساز بلوایی شوند که نیمه شب چهارشنبه گذشته در منطقه شکل گرفت و ابهامات بسیاری را متوجه عملکرد ایشان و دیگر مسئولان محلی کرد!

فرماندار ری در ادامه افزود: هرگونه تغییر در صورتی که ضرورت ایجاب کند، باید با رعایت قانون و در کمال احترام و رعایت حرمت و حریم صورت گیرد. البته چون پل در حریم شهرداری باقرشهر است، هر کاری در این باره باید به دست‌ شهرداری باقرشهر انجام گیرد و اقدام شهرداری کهریزک در این زمینه ‌وجاهت قانونی ندارد.

بدین ترتیب، اکنون که آشکار شده تلاش برخی مسئولان برای تغییر تابلو‌ نام پل در پاسی از شب، به رغم ابهامات فراوان، ته‌مایه‌هایی از امر قانونی داشته، باید منتظر بمانیم تا بررسی‌ها نشان دهد چگونه تغییر نام به تصویب نرسیده، برخی در صدد اجرای آن بودند و این افراد خودسر چه سرنوشتی خواهند یافت؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۲
برخورد با عوامل خودسر!!! به به چه خوب!!
دیگه همه چیز سر جاش قرار گرفت!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست