بازدید 3165

ماهيني: بازي‌خوبي برابر آرژانتين انجام مي‌دهيم

کد خبر: ۴۰۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲ 20 June 2014
بازيکن تيم ملي کشورمان گفت: با همدلي دست به دست هم مي‌ دهيم تا بازي خوبي مقابل آرژانتين برگزار کنيم.

 به گزارش  سايت فدراسيون فوتبال، حسين ماهيني درباره ديدار تيم ملي ايران برابر نيجريه گفت: بازي خيلي سخت و مهمي بود چرا که ما اردوهاي تدارکاتي فشرده و تمرينات سختي را پشت سر گذاشتيم تا به هدفمان که همان کسب امتياز برابر اين تيم بود، برسيم. در اردوي آفريقاي جنوبي و اتريش تمام فکر و ذهن‌مان روي بازي اول بود تا بتوانيم بدون شکست و گرفتن حداقل امتياز زمين مسابقه را ترک کنيم.

وي در خصوص احساسي که در مصاف با بازيکنان تيم آرژانتين دارد، گفت: اين تيم از بازيکنان بسيار بزرگ و قدرتمندي بهره مي برد. آرژانتين يکي از قطب هاي بزرگ فوتبال در دنيا و مدعي قهرماني است. خوشحالم که مقابل اين تيم به رقابت مي پردازيم و تجربه خوبي کسب مي کنيم.

ماهيني عنوان کرد: ما تيمي هستيم به نام ايران که همگي با يکپارچه بودن و همدلي دست به دست هم مي دهيم تا بازي خوبي را مقابل اين تيم بزرگ انجام دهيم و در نهايت براي اولين بار در تاريخ فوتبال ايران به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم.

بازيکن تيم ملي در خصوص دوندگي بالاي بازيکنان در ديدار برابر نيجريه گفت: دوندگي بالا و استراتژي که کي‌روش براي بازي برابر نيجريه داشت، باعث شد به هدفمان برسيم. در واقع ما از اردوي آفريقاي جنوبي دوندگي، نرم دويدن، راه رفتن و حتي آرام راه رفتن را در دستور کاري خود قرار داديم و طبق برنامه هاي کادر فني پيش رفتيم تا به شرايط خوبي برسيم.

وي تصريح کرد: فکر مي کنم پيش از اين بازيکنان بيشتر از 6 يا 7 کيلومتر دوندگي نداشتند اما حالا مي بينيد که بچه ها بالاي 10 کيلومتر مي دوند و اين امر به بدنسازي خوبي که در اردوي تدارکاتي آفريقا جنوبي داشتيم، باز مي‌ گردد.

ماهيني اظهار داشت: ما روز به روز بهتر مي شويم و بازي به بازي عملکرد قابل قبولي به جاي مي گذاريم. از سرمربي تيم و افرادي که در کنار تيم ملي هستند تشکر مي کنم چرا که باعث شدند تاکنون در جام جهاني 2014 عملکرد خوبي داشته باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست