بازدید 2778

نويدکيا: دوست داشتم کنار محرم بازي کنم

کد خبر: ۴۰۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 24 May 2014
بازيکن جديد تيم سپاهان گفت: دوست داشتم کنار محرم نويدکيا فوتبال بازي کنم.

رسول نويدکيا در خصوص حضورش در سپاهان اصفهان گفت: مسئولان باشگاه سپاهان به من پيشنهاد دادند که به اين تيم بپيوندم و من هم ديدم که شرايط اين تيم خوب است و مي‌توانم در شهر خودم و کنار خانواده‌ام بازي کنم و به همين دليل به سپاهان آمدم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: قرارداد من با باشگاه سپاهان دو ساله است و فعلا فقط قرارداد داخلي امضا کرديم تا زماني که با باشگاه نفت تسويه کنم و بعد از آن با باشگاه سپاهان قرارداد رسمي‌ام را امضا خواهم کرد.

بازيکن فصل گذشته تيم نفت تهران ادامه داد: بازي کردن در ليگ قهرمانان آسيا براي هر بازيکني خوب است اما وقتي ديدم مسئولان باشگاه نفت به من براي حضور در اين تيم پيشنهاد ندادند به اين نتيجه رسيدم که از نفت جدا شوم. حدود 40 روز است که ليگ تعطيل شده اما هيچ تماسي با من گرفته نشد تا در اين تيم باقي بمانم ومن هم به اين نتيجه رسيدم که حتما من را نمي‌خواهند و اين حق من بود که به تيم ديگري بروم.

وي درباره حضور در سپاهان و بازي براي اين تيم اظهار داشت: قبول دارم که بازي کردن در سپاهان سخت است چرا که هم انتظارات از اين تيم زياد است و هم اين که هواداران سپاهان از تيم‌شان قهرماني مي‌خواهند. اميدوارم که هم من و هم سپاهان به هم کمک کنيم چرا که دوست دارم به تيم ملي برسم.

رسول نويدکيا در خصوص حضور برادرش محرم نويدکيا در سپاهان و آيا اينکه حضور او باعث شده وي هم به اين تيم بپيوندد افزود: من پيش ازاين دو سال با محرم هم‌تيمي بودم اما مي‌توانم بگويم حضور او در سپاهان هم براي من انگيزه شد تا به اين تيم بيايم چرا که دوست داشتم کنار محرم بازي کنم.

وي در پايان اظهار داشت: من براي حضور در سپاهان با کرانچار صحبتي نکردم اما مسئولان باشگاه گفتند که من در ليست او هستم و کرانچار مرا مي‌خواهد و به همين دليل سپاهاني شدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی