بازدید 10394

کاهش نرخ بلیت هواپیما با آزادسازی

در این طرح مردم امکان انتخاب خواهند داشت و با صرف هزینه کم و یا زیاد بهترین نوع پرواز را برای خود فراهم می‌کند.
کد خبر: ۴۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶ 13 May 2014
نوریان گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به معنای گران شدن نیست بلکه در بسیاری از مسیرها و زمان‌ها نرخ بلیت کاهش می‌یابد.

نوریان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مصوبه مجلس بوده است گفت: آزادسازی و متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما جزو برنامه‌های 5 ساله دولت بوده است که البته این طرح نیز با تأخیر روبرو شده است.
 
وی در ادامه افزود: مطالعات گسترده‌ای با کمک مدیران عامل شرکت‌های هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های فرودگاه‌ها و صاحب‌نظران در خصوص این طرح انجام شده است.
 
نوریان در ادامه اظهار کرد: طبق قانون متنوع‌سازی در نرخ بلیت جزو اولویت‌های اصلی دولت بوده و در این طرح بر اساس زمان و مکان بلیت‌ها فروخته می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این الگو در دنیا از چند سال گذشته آغاز شده است گفت: در این طرح مردم امکان انتخاب خواهند داشت و با صرف هزینه کم و یا زیاد بهترین نوع پرواز را برای خود فراهم می‌کند.
 
نوریان در ادامه توضیح داد: شورای عالی هواپیمایی در آخرین جلسه خود طرح آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را تصریح کرد و در صورت تأیید رییس‌جمهور از 28 اردیبهشت‌ماه اجرایی می‌شود.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآور شد: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به معنای گران شدن نیست بلکه در بسیاری از مسیرها و زمان‌ها نرخ بلیت کاهش می‌یابد.
 
وی در ادامه افزود: در مسیرهایی که پروازهای انحصاری دارند از جمله نقاط محروم دولت تمهیداتی در نظر گرفته که شرکت‌های هواپیمایی دچار مشکل نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی