بازدید 4227
۶

پرداخت بدهي با دستبرد به حساب بانکي

کد خبر: ۳۹۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ 06 May 2014
عامل سرقت از حساب بانکي پيرمردي که هنگام ترخيص خودرواش طعمه کلاهبرداري قرار گرفته بود، با انجام يکسري فعاليت پليسي و اطلاعاتي دستگير شد.

 به گزارش خراسان، چند روز قبل پيرمرد بازنشسته اي براي ترخيص خودرواش از پارکينگ مراحل قانوني را طي کرد و براي پرداخت قبض جريمه کنار دستگاه خودپرداز قرار گرفت. اما به خاطر اين که نمي توانست سريع تر کار پرداخت قبض را انجام دهد جواني که در صف ايستاده بود گفت: پرداخت قبض جريمه مانند قبض برق است در اين هنگام او قبض جريمه را از پيرمرد گرفت و شروع به خواندن اعداد و ارقام کرد ولي ناگهان گفت: ببخشيد! اشتباه شد. پيرمرد هم کارت عابربانک را از دستگاه بيرون آورد و همراه رمز به او داد تا قبض جريمه را پرداخت کند. لحظاتي بعد آن جوان کارت را بازگرداند و رفت. دقايقي پس از اين ماجرا وقتي پيرمرد قصد داشت مقداري پول از حساب خود برداشت کند متوجه شد که کارت عابربانک وي عوض شده است. بنابراين براي پي گيري موضوع به پليس فتاي خراسان رضوي مراجعه کرد. در بررسي هاي کارشناسي مشخص شد که همه موجودي حساب بانکي پيرمرد به سرقت رفته است.

اين گزارش حاکي است: کارآگاهان پليس فتا پس از رديابي هاي اطلاعاتي زني را که پول هاي مسروقه به حساب وي واريز شده بود دستگير کردند

. اين زن در بازجويي ها گفت: با مرد ۳۸ ساله اي همکار هستم و مبلغي از او طلب داشتم. او نيز کارت مذکور را به همراه رمز آن در اختيارم گذاشت. در پي اعترافات وي، کارآگاهان موفق شدند «ک.ش» را نيز دستگير کنند که وي به جرم خود اقرار کرد و گفت: با سوء استفاده از ضعف پيرمرد در کار با دستگاه خودپرداز قصد داشتم بدهي خود را پرداخت کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اخلاق پکیده!
مرز کارهای غیر اخلاقی ما فقط توانایی شده یعنی اگه توانایی خفه کردن یک نفر رو داشته باشیم و به نقعمون باشدحتما این کار و می کنیم دیگه چیزی به نام اخلاق و وجدان وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
ولی شما این کار رو نکن، باشه عزیزم؟ حتی اگه خیلی به نفعت بود. این خبرها رو هم نخون چون برات بد آموزی داره و برات ایجاد ناامنی ذهنی بوجود میاره.
واقعا چه خوش حساب...می خواسته از پول دیگران قرضش را بدهدوحلا کمی که به هواخوری بری بهتر یادت میدن و این بار ماهرانه تر کلاه برداری می کنی.
لطفا . فقط اعدام
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
دوست عزیز،
به این راحتی روی زندگی خدادادی انسانها چوب حراج نزنید. در دنیا هیچ چیزی ارزش مرگ یک انسان را ندارد.
معرفت در گرانی است به هر کس ندهند ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی