بازدید 24423

بروز آثار افزایش قیمت سوخت در آخر ماه

کد خبر: ۳۹۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 26 April 2014
رئیس اتحادیه جایگاه داران سی ان جی با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده در سی ان جی مناسب است،گفت: در حال حاضر مردم بیشتر به دنبال مصرف بنزین 400 تومانی هستند و در اواخر ماه می توان نتیجه افزایش قیمت سی ان جی را در مصرف مشاهده کرد.

اردشیر دادرس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده برای سی ان جی مناسب است، گفت:براساس هماهنگی هایی که قبل از افزایش قیمت شده بود قرار بر این بود تا قیمت های قدیمی 40 درصد افزایش یابد اما در حال حاضر با این نرخ 450 تومانی حدود 50 درصد اضافه شده است که نسبت به استاندارد جهانی بالا است.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سی ان جی ادامه داد: البته این افزایش قیمت نسبت به سری اول اجرای قانون که 67 درصد افزایش داشت کمتر است اما براساس آمارهای کشور دارنده سی ان جی در حال حاضر در رتبه 30 قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به پیش بینی مصرف سی ان جی در روزهای آتی و پس از این افزایش قیمت گفت: اگرچه دو روز از اعلام قیمت های جدید گذشته است اما هنوز عده ای از قیمت‌های جدید بی اطلاع هستند بنابراین باید تا اواخر ماه منتظر ماند تا مردم ابتدا بنزین های 400 تومانی و بعد 700 تومانی خود را مصرف کنند و در ان موقع می توان گفت آیا این افزایش قیمت تاثیری در مصرف داشته است یا خیر.

دادرس تصریح کرد: به نظر می رسد در شرایط فعلی استقبال مردم از بنزین 400 تومانی بیشتر از سی ان جی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی