بازدید 2073
تعیین زمان دیدار با موزامبیک؛

تمرینات استقامتی تیم‌ملی در ژوهانسبورگ

کد خبر: ۳۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 22 April 2014
اردوی تیم ملی فوتبال ایران در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی در حالی پنج روز زودتر از اعلام قبلی به پایان می رسد که قرار است تیم کشورمان روز 10اردیبهشت ماه به مصاف تیم ملی موزامبیک برود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود، روز 26 فروردین ماه با 11 بازیکن عازم آفریقای جنوبی شد.

پس از حذف تیم های تراکتورسازی و استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و مسجل شدن صعود فولاد خوزستان، بازیکنان ملی پوش این تیم ها به همراه رحمان احمدی دروازه بان سپاهان اصفهان و پژمان منتظری مدافع باشگاه ام صلال قطر به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شدند تا تمرینات با حضور 20 بازیکن شکل بهتری به خود بگیرد.

تیم ایران تمرینات خوبی را در شهر ژوهانسبورگ پشت سر می گذارد و طبق برنامه از پیش تعیین شده، «کارلوس کی روش» هم اکنون برنامه های پرفشار بدنسازی را در دستور کار قرار دارد تا ملی پوشان در فاصله کمتر از دو ماه مانده به آغاز جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل از نظر بدنی و استقامتی شرایط خود را بهبود بخشند.

کی روش بارها در نشست های خبری اعلام کرد باید بازیکنان تیم ملی ایران شرایط بدنی بهتری برای رویارویی با حریفان در جام جهانی داشته باشند.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرار بود روز 17 اردیبهشت ماه به پایان برسد که طبق اعلام مسوولان فدراسیون فوتبال، این اردو پنج روز زودتر به پایان می رسد.

همچنین طبق برنامه های کادر فنی قرار بود تا چهار دیدار دوستانه نیز در دستور کار باشد که براین اساس، فردا (سه شنبه) تیم ایران با تیم کازر چیفس روبرو خواهد شد ولی هنوز نام دو حریف دیگر باشگاهی مشخص نیست.

البته به توجه به کاهش پنج روزه این اردو به طور یقین، کی روش مجبور خواهد شد دیدارهای دوستانه برنامه ریزی شده را کاهش دهد.

دیگر دیدار قطعی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی رویارویی با تیم ملی موزامبیک است که روز 10 اردیبهشت ماه انجام می پذیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه برنامه های آماده سازی خود، اردوی دیگری در اتریش برگزار خواهد کرد و سپس روز 14 خرداد ماه راهی شهر سائوپائولو برزیل می شود.

نخستین دیدار تیم کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل، روز 26 خرداد ماه برابر نیجریه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی