بازدید 4324
۴
روز پایانی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛

همه چشم‌ها به سپاهان دوخته شده

آخرین روز مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، در حالی از فردا پیگیری می‌شود که وضعیت سه تیم از چهار نماینده کشورمان در این رقابت‌ها مشخص ‌و همه چشم‌ها به بازی فردا شب عربستان دوخته شده است.
کد خبر: ۳۹۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ 21 April 2014
آخرین روز مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، در حالی از فردا پیگیری می‌شود که وضعیت سه تیم از چهار نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، مشخص ‌و همه چشم‌ها به بازی فردا شب عربستان دوخته شده تا ببینیم سپاهان می‌تواند از سد الهلال عربستان بگذرد و به همراه فولاد دو نماینده فوتبال ایران در مرحله بعدی این رقابت‌ها باشد؛ پیش از این، سقوط استقلال و تراکتور قطعی شده بود.

به گزارش «تابناک»، هرچند پیروزی پرگل هفته گذشته سپاهان برابر السد، امید‌ها را برای راهیابی این تیم از گروه خود پر رنگ کرد، فوتبال ایران را وارد بحرانی کرد که تلاطم‌های آن هنوز ادامه دارد. ندادن بازیکنان ملی‌پوش سپاهان به اردو‌ تیم ملی، موجب شده تا کارلوس کی‌روش هر شش تن را از اردو‌ تیم ملی خط بزند و به این ترتیب، بازیکنان این تیم شانس حضور در جام جهانی را تا کنون از دست داده‌اند. همین خطر هم موجب شده تا رحمان احمدی، دروازه‌بان این تیم و شانس اول حضور در ترکیب اصلی ایران در جام جهانی اردو‌ این تیم را ترک کند و راهی آفریقا شود.

با این حال، سپاهانی‌ها در حالی که دست حمایت کفاشیان را پشت خود می‌بینند، فردا شب باید به مصاف تیمی بروند که در دو رفت این رقابت‌ها در تهران آن‌ها را شکست داده‌اند.

سپاهان هفت امتیازی در رده دوم جدول گروه D قرار دارد و اگر بتواند از الهلال عربستان سه امتیاز ‌بگیرد، بدون هیچ چون و چرایی به مرحله بعدی راه خواهد یافت. مساوی در عربستان هم می‌تواند زردپوشان را به مرحله بعد برساند، به شرطی که تیم الاهلی و السد قطر مساوی کنند.

شاگردان کرانچار نباید در ریاض بازنده شوند، زیرا باخت به معنای حذف از لیگ قهرمانان آسیاست. سپاهان پس از بازی خوب و پیروزی چهار بر صفر مقابل السد قطر با روحیه به مصاف حریف عربستانی می‌روند.

جدول گروه D

۱- الاهلی امارات ۷ امتیاز
۲- سپاهان ایران ۷ امتیاز
۳- الهلال عربستان ۶ امتیاز
۴- السد قطر ۵ امتیاز

همه چشم‌ها به سپاهان دوخته شده

شام خداحافظی اولیویرا در تبریز

ماجرای تیم تراکتورسازی تبریز و مدیریت آن هم ماجرای جالبی است. آن‌ها فصل را با مجید جلالی آغاز کردند و به رغم نتایج قابل قبول وی کاری کردند که او در تبریز به یک شخصیت منفور بدل شود؛ منفور بودن برای تیمی که بزرگ‌ترین سرمایه‌اش، هوادارانش است،‌ نمره منفی به شمار می‌آید.

به این ترتیب، پای تونی اولیویرایی به تبریز باز شد که مردم برایش سر و دست می‌شکستند. اولیویرا بر سفره آماده جلالی نشست و با یک بازی قهرمان جام حذفی شد و همین افتخار کافی بود تا آن‌ها از همه چیز سیر شوند و دیگر بازی‌هایشان در لیگ را واگذار کنند و سپس در جام باشگاه‌های آسیا نیز پس از ‌شروع خوبشان حذف شوند.

اکنون تونی اعلام کرده که می‌خواهد از این تیم برود و این بازی آخری است که‌ روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؛ تکنیکی که شاید برای بازارگرمی باشد!

شرایط تراکتورسازی بسیار آرام به نظر نمی‌رسد. رئیس هیأت مدیره باشگاه استعفا کرد و شایعه‌هایی در مورد تغییر مدیرعامل هم منتشر شد؛ شایعه‌ای که البته از سوی نظمی تکذیب شد.

‌با همه این شرایط، تراکتورسازی باید در این بازی پیروز شود. ملی‌پوشان تراکتورسازی یعنی کریم انصاری‌فرد و حامد لک هم به اردو‌ تیم ملی رفته‌اند. جالب است که لخویای قطر هم مثل تراکتورسازی حذف شده و در رده چهارم جدول است؛ این مسابقه در واقع بازی حذف شدگان برای رسیدن به پله سوم جدول است که این سومی هیچ ارزشی ‌ندارد.

جدول گروه C

۱- العین امارات ۱۰ امتیاز
۲- الاتحاد عربستان ۹ امتیاز
۳- تراکتورسازی ۵ امتیاز
۴- لخویای قطر ۴امتیاز


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با یک بازی به قهرمانی جام حذفی رسید؟!؟!؟
حداقلنترسید و بگید مجید جلالی در جام حذفی فقط یک بازی مقابل مسجد سلیمان دسته یکی انجام داد و پیروز شد در حالی که این تیم مسجد سلیمان بود که در مقابل تراکتور کولاک کرده بود!!!!
یک بازی هم که باغ آبادی بود و این تیم تونی بود که فولاد قهرمان رو لوله کرده بود ....
بعید میدونم سپاهان صعود کنه
تیمی که بدون جنجال در 13 دوره لیک برتر همیشه در صدر بوده است برای ماندن در قلب هوادارانش نیازی به صعود ندارد همین که پر تلاش ظاهر شود کافیست.
چی شدن اونایی که تراختور تراختور میکردن. چی شد این تراختورتون
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی