بازدید 3430
۳

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی می‌ماند اما من رفتنی‌ام

کد خبر: ۳۹۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 11 April 2014
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال گفت: انشاء‌الله از استقلال رفتنی هستم.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی درباره قهرمانی تیمش گفت: به امید خدا قهرمان می‌شویم. من حتی به رختکن تراکتوری‌ها نرفتم برای اینکه سوء‌تفاهمی ایجاد نشود. بازیکنان‌مان بجنگند قهرمان می‌شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال قهرمان نشود قلعه‌نویی می‌ماند، گفت: من نه، اما او خواهد ماند. البته اگر دوم هم شویم خوب است. سال گذشته قهرمان شدیم و در آسیا در جایگاه سوم قرار گرفتیم اما اذیت شدیم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که قلعه‌نویی گفته دیگر در استقلال نمی‌مانم، اظهار داشت: خیر او را نگه می‌دارم اما خودم انشاء‌الله از استقلال رفتنی هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من إز استقلالي هاى دهه ١٣٤٠ اميدوارم هردو شما إز استقلال براى هميشه خداحافظى كنيد و استقلال خصوصى شود تا مثل قديم در رده هاى مختلف سنى و رشته هاى مختلف فعال شود
نه بابا حاجی واین حرف ها
تابناک وجدان داشته باش و سانسور نکن!!! آقای فتح ا... زاده متناقض با کلمه فتح در فامیلیتان امسال با بیشترین بدهی مالی ،بهترین مهره ها رو از استقلال آواره کردید و نگون بختی رو به حدی رسوندید که آقای نظری به اصطلاح جویباری نطق میفرمایند:همیشه نمیشود در اوج ماند!!!توجیه ازین بالاتر؟یا آقای بیانی بفرمایند که نتیجه 5 برای استقلال ارزنده و مناسب بود!!!شما باشهرت مدیرعاملی استقلال به نون و نوایی رسیدی اما هوادارانی که همچون آن عزیزی که با خداحافظی ناجوانمردانه فرهاد مجیدی حتی جان میدهند جزحسرت و شنیدن طعنه رقبا چیزی ندارند!!! چقدر بابت جذب اولادی،نیکبخت واحدی و سایر بازیکنانی که حتی در حد تیم های دسته 3 کشور هم نبودند اما در ترکیب استقلال ثابت بازی کردند به جیب مبارک زدید؟!برخی از این پدیده ها گل بخودی زدند و برخی هم در طول فصل تنها یک بار گلزنی کردند.حدا کمر آنها را شکست اما کاش کمر خیانتکارانی بشکند که در پوشش لباس خوشرنگ استقلال خنجر از پشت بر تاریخچه،افتخارات و هواداران و غیره زدند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست