بازدید 2260

پنجعلي: کمترين حق ما گرفتن سهميه است

کد خبر: ۳۹۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹ 07 April 2014
محمد پنجعلي مي‌گويد کمترين حق پرسپوليس در اين فصل کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا است.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره تساوي اين تيم برابر راه‌آهن و کم شدن شانس سرخپوشان براي قهرماني گفت: واقعا حيف شد. همه چيز تا دقيقه‌ 85 خوب پيش مي‌رفت. بازيکنان همه تلاش‌شان را انجام دادند و هواداران هم خيلي خوب حمايت مي‌کردند اما واقعا گل‌هاي بدي خورديم. به نظر من اين نتيجه‌ منصفانه نبود. حق ما اين نتيجه‌ نبود. به ويژه با آن همه فشاري که از دو، سه هفته‌ گذشته روي تيم ما وارد آمده بود. بازيکنان ما مردانه بازي کردند اما در نيمه اول گل خيلي بدي خورديم و متاسفانه شانس قهرماني را از دست داديم.

به گزارش ايسنا، پنجعلي درباره انتقاد تماشاگران از بازيکنان و شعار "بي‌غيرت، بي‌غيرت" که بعد از بازي سر داده شد، گفت: تماشاگران ما احساسي برخورد مي‌کنند. معتقدم تعداد اندکي از هواداران اين شعارها را خط مي‌دهند. با وجود مسائلي که در اين چند وقت سر بازيکنان ما آمد آنها با تمام وجودشان تلاش کردند اما همه چيز روي يک اشتباه از دست رفت. با اين حال اگر الان با تماشاگران صحبت کنيد خودشان قبول دارند که بازيکنان مردانه جنگيدند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس همچنين درباره انتقادهايي که از تعويض‌هاي دايي در اين بازي انجام مي‌شود، گفت: نظرات مختلف است. نمي‌شود در هر بازي از 10 نظر استفاده کرد. نظر کادر فني بايد اجرا شود؛ چرا که آنها نزديک به يک سال در کنار تيم هستند و همه جزئيات را مي‌دانند. با همه مشکلاتي که برايمان به وجود آمد باز هم از گردونه قهرماني دور نشديم. همه تيم‌هاي ليگ برتري روي هم نصف مشکلات ما را نداشتند. داوري‌هاي ضعيفي که براي ما انجام شد، کسر امتياز، محروميت‌هاي مختلف و ساير اتفاقاتي که گريبان ما را گرفت اگر براي هر تيمي رخ مي‌داد آن تيم از هم مي‌پاشيد. داوري که تخلفش قطعي شده، هشت ماه محروم مي‌شود. در صورتي که اگر ثابت شده اين داور مشکل دارد نبايد تا ابد داوري کند. همان سه امتيا‌ز بازي با سپاهان و يک امتيازي که از ما کسر شد را اگر الان داشتيم صدرنشين و شانس اول قهرماني بوديم. مردم اين مسائل را فراموش نکرده‌اند.

او درباره اين که چرا نيلسون مثل فينال جام حذفي فصل گذشته مقابل سپاهان در يک بازي حساس اشتباه بچگانه انجام داد، گفت: نيلسون واقعا يک بازيکن حرفه‌اي و امسال هم جزو بهترين‌هاي ليگ بوده است اما در فوتبال اين مسائل پيش مي‌آيد.

پنجعلي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند پرسپوليس چقدر شانس دارد سهميه آسيا را کسب کند، گفت: در طول فصل آنقدر بدشانسي آورده‌ايم که فکر مي‌کنم نوبت ما باشد اين بار خوش‌شانسي بياوريم. از بدشانسي ما در اين فصل خيلي از تيم‌ها استفاده کردند و اميدوارم در هفته‌ آخر از لغزش سه تيم بالاي جدول سود ببريم و به کمترين حق‌مان که صعود به آسيا است، برسيم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره دعواي مسئولان اين باشگاه با وزارت ورزش بر سر دو ميليارد تومان و تاثير آن بر عملکرد اين تيم گفت: اين اتفاقات به هيچ وجه در يک فوتبال حرفه‌اي رخ نمي‌دهد. طبيعي است که وزارت ورزش بايد حق بازيکنان ما را بدهد. بازيکنان ما در صورتي که حق داشتند پول بگيرند، اما چيزي نگفتند. متاسفانه کفاشيان 180 درجه صحبت خود را عوض کرد و حتي به ما هم تهمت زد و گفت که پروين و پنجعلي دروغ مي‌گويند. من واقعا متاسفم که افراد به خاطر صندلي خودشان به اين راحتي حرف خود را عوض مي‌کنند. حتي خود ناظمي با صحبت‌هايش شروط وزارتخانه را تاييد کرد. او مي‌گفت حقوق من فلان مقدار است اما آقاي ناظمي شما اينقدر حقوق مي‌گيريد به خاطر اين که استعداد فوتباليست شدن را نداشته‌ايد. هر فردي يک استعداد دارد. يکي شاعر، يکي خواننده و يکي هم پزشک مي‌شود اما نبايد اين طور عنوان کنند که از پولي که فوتباليست‌ها مي‌گيرند، ناراحت هستند. واقعا با اين حرف‌ها تفکر خودشان را نشان مي‌دهند. به اضافه اين که وزارت ورزش متولي اين دو باشگاه است و بايد قبول کند که اين قراردادها بسته شده و پول بازيکنان به آنها بايد پرداخت شود. مگر بازيکن چه گناهي کرده که مسئولان وزارتخانه تازه يادشان افتاده که مبلغ قراردادها زياد بوده است؟

او گفت: اين عين جمله کفاشيان است که به ما گفت به شرطي پول مي‌دهيم که بازيکنان کتبا بنويسند 50 درصد از قرارداد را مي‌بخشيم. مردم مي‌دانند که من دروغ نمي‌گويم. خود آنها من را بزرگ کرده‌اند. واقعا تعجب مي‌کنم که چطور حرف‌هايش را تکذيب مي‌کند. با وجود همه اين مسائل بازيکنان ما با اين حرف‌ها کنار آمدند و متاسفانه بزرگترها به هيچ وجه دلشان براي پرسپوليس نمي‌سوزد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم