بازدید 6096

بارش برف و باران در 11 استان کشور

کد خبر: ۳۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸ 02 April 2014
سازمان هواشناسی کشور به دنبال اعلام وضعیت هوای بارانی و برفی برخی استان‌های کشور در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه نسبت به بروز آبگرفتگی در معابر عمومی و بروز سیلاب در مناطق کوهستانی هشدار داد و از هموطنان خواست تا ضمن به همراه داشتن تجهیزات لازم، برنامه زمانی مناسبی را برای عبور از جاده‌های کوهستانی در نظر بگیرند.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور بارش شدید باران، گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب استان مرکزی، فارس، شمال خوزستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر و نیمه غربی کرمان را برای امروز سیزدهم فروردین ماه پیش‌بینی کرد.

همچنین بر اساس آخرین داده‌های تحلیلی اعلام شد که استان‌های فارس، لرستان، غرب کرمان، شمال خوزستان، غرب سمنان و خراسان رضوی شاهد بارش شدید باران، گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف خواهند بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و در مناطق کوهستانی و برفگیر بویژه در روز چهارشنبه در جاده‌های کوهستانی زاگرس و پنج‌شنبه در حاشیه رودخانه‌ها، هموطنان علاوه بر به همراه داشتن تجهیزات لازم، برنامه زمانی مناسبی را برای عبور از جاده‌های کوهستانی مناطق یاد شده اتخاذ کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی