بازدید 3829
۱

کربکندي: براي صعود دردسر زيادي نداريم

کد خبر: ۳۸۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 27 March 2014
کارشناس فوتبال ايران گفت: در مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2015 آسيا در قرعه مناسبي قرار گرفته‌ايم.

به نقل از تسنيم، رسول کربکندي در مورد گروه ايران در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: در مرحله اول با قرعه مناسي روبه‌رو شده‌ايم و گروه سختي نداريم. تيم‌هاي عربي گاهي مشکل ساز مي‌شوند اما معتقدم براي صعود دردسر زيادي نخواهيم داشت. امارات تيم ضعيف اين گروه است و شايد بحرين و قطر مزاحمت‌هايي ايجاد کنند. بازي‌ها خارج از ايران است و به همين دليل نبايد حريفان را دست‌کم بگيريم.

وي در مورد حضور 3 تيم عربي در گروه ايران تاکيد کرد: تيم ملي بايد خودش سرنوشتش را روشن کند تا کار به اما و اگر نکشد. اگر کارمان را به دست آنها بسپاريم، احتمال تباني ميان تيم‌هاي عربي وجود دارد. با اين حال در مجموع به صعود ايران از اين گروه خوشبين هستم و بايد ديد در مراحل بعدي با چه تيم‌هايي روبه‌رو مي‌شويم.

کربکندي در مورد اينکه ماندن کي‌روش چقدر مي‌تواند در موفقيت تيم ملي موثر باشد يادآور شد: کي‌روش آشنايي خوبي با بازيکنان دارد و به ترکيب مورد نظرش رسيده، بنابراين قطعاً با بودن او در جام ملت‌ها موفق‌تر خواهيم بود.

اين مربي تصريح کرد: بخت اول قهرماني مسابقات را استراليا ميزبان مي‌دانم و بعد از آن هم ژاپن و کره جنوبي شانس بيشتري از ايران خواهند داشت اما در نهايت تيم ملي کشورمان به همراه اين 3 تيم 4 گزينه اصلي قهرماني خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا بريد بازي إمارات را ببين يد بعد نظر دهيد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج