بازدید 3087

دیدار سرپرست دانشگاه جندی شاپور با خانواده دو شهید

کد خبر: ۳۸۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶ 19 March 2014
دکتر ایدنی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دیدار خانواده دانشجویان شهید: ما امروز بیشتر از آنکه دغدغه نام شهدا را داشته باشیم، می بایست دغدغه فرهنگ شهادت را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر سید اسماعیل ایدنی بعدازظهر سه شنبه 1392/12/27 به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین در آستانه فرارسیدن سال نو به دیدار خانواده دو دانشجوی شهید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رفت. خانواده شهیدان سید محمدعلی حکیم و هادی راستی میزبان دکتر ایدنی و هیئت همراه بودند.

دکتر ایدنی در این دیدار ضمن تجلیل و تقدیر از خانواده های شهیدان، وضعیت کنونی فرهنگی جامعه را مطلوب ندانسته و آن را نیازمند تمرکز و کار فرهنگی بیشتر و عمیق تر با محوریت پایه ای و اساسی فرهنگ شهادت دانستند.

ایشان افزودند: ما امروز بیشتر از آنکه دغدغه نام شهدا را داشته باشیم، می بایست دغدغه فرهنگ شهادت را داشته باشیم. فرهنگی که اگر در جامعه ما به صورت تمام و کمال حاکم گردد از یک سو بسیاری از اختلافات سیاسی و دعواهای موجود در جامعه در بین مسئولان را از بین خواهد برد و از سوی دیگر آحاد مردم و جوانان را به سمت تعالی انسانی و عرفانی و ارتقاء نگرش ها و بینش ها پیش خواهد برد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در بین تمام مخلوقات هستی میل به بقاء و حیات بیشتر انکار ناپذیر و وسوسه انگیز هست و در این میان وقتی انسانی حاضر می شود برای رسیدن به تعالی و کمال وجودی، از ذیقیمت ترین دارایی خود بگذرد و خود را فدای رسالت و هدف بزرگ خود نماید این ایثار وصف ناپذیر و تامل برانگیز است.

ایدنی خطاب به خانواده شهیدان حکیم و راستی اینگونه عنوان نمودند: که این دیدارها و زیارت خانواده شهدا همانند واکسیناسیون همواره مورد نیاز ما و تلنگریست تا در این روزگار غریب راه را از بیراهه بشناسیم.

گفتنی است در این دیدار، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه و همچنین جناب آقای صفات مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شرکت داشتند.

در پایان این دیدار نیز لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از طرف آقای دکتر ایدنی تقدیم خانواده های این دو دانشجوی شهید گردید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی