بازدید 4322

انتقاد پورمحمدی از اقدام کاترین اشتون

کد خبر: ۳۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰ 17 March 2014
وزیر دادگستری از اقدامات اخیر کاترین اشتون در سفر به ایران و انجام دیدارهای وی با برخی افراد انتقاد کرده و اظهار کرد: اگر به دنبال مذاکره و توفیق در آن هستید چرا به سراغ مخالفین که تحت نفوذ و زیر بلیط خود شما هستند و نیازی به ملاقات با آنها ندارید، می‌روید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در ادامه مباحث تفسیر قرآن در جمع کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، بر لزوم همراهی مردم با دولت در عبور از مشکلات و رسیدن به آرامش و ثبات سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

وزیر دادگستری اظهار کرد: امسال با دستاوردها، موفقیت‌ها و امتیازات زیادی برای ملت ما همراه بود و کشور توانست ثبات سیاسی و جایگاه بین المللی مناسبی بدست آورد و این دستاوردها با کمترین هزینه و حاشیه و به تعبیر مقام معظم رهبری با حماسه سیاسی اتفاق افتاد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری که با حضور چشمگیر مردم همراه بود و توانست بدون کوچکترین حاشیه‌ای تمامی سلایق را جلب کند، به نحوی منجر به کاهش کشمکش‌های چند سال گذشته بود و ملت باید با هوشیاری کامل از این حوادث عبور کند و با توجه به هشدارهای آن از حوادث گذشته عبرت بگیرد. اختلاف خواست و طمع دشمنان است و بسیاری از توطئه ها و فتنه ها برای ایجاد اختلاف و تضعیف بنیادهای اجتماعی و استحکام ملی طراحی شده است.

پورمحمدی با بیان این مطلب که خوشبختانه حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری محقق شده و حال انتظار ایشان از دولت جدید، تحقق حماسه اقتصادی است تصریح کرد: ما درگیر مشکلات اقتصادی هستیم و طمع دشمن نیز همواره اقتصادی بوده و هست و وظیفه رفع این مشکلات بر دوش دولت است که تلاش زیادی نیز در این جهت صورت گرفته است.

وی مهمترین اولویت دولت در بحث اقتصاد را مهار تورم و در پی آن کاهش اضطراب در محیط کسب و کار دانست و افزود: امیدواریم در پایان اسفندماه در بحث تورم به اعداد 34 و 33 درصد برسیم و در عین حال در پی کنترل نقدینگی نیز هستیم که با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، خوشبختانه راه هموار شده و باید ضمن پرهیز از عملکردهای شعاری با جدیت به دنبال رفع موانع و مشکلات باشیم.

وزیر دادگستری با بیان این نکته که نظام ما مسایل فراوانی دارد و باید به تمامی این نکات بطور همزمان توجه شود، به تاکید بر مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ ما بر مبانی دینی استوار است. دین در گرانبها، سرمایه جاودانی و گنج بی پایان ملت ماست و نباید اجازه دهیم دین و معارف و ارزشهای دینی تضعیف شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دشمن هرگز از ما غافل نمی شود، چنانکه پس از مذاکره در مورد انرژی هسته ای و تحریم‌ها، اکنون بحث حقوق بشر و مواد مخدر و اعدام‌ها را مطرح کرده که واقعا عجیب و جالب است و حتی در پی تعقیب کنوانسیونی هستند که بر اساس آن مصرف مواد مخدر آزاد شود و اعدام نیز برچیده شود.

پورمحمدی در این باره گفت: تحلیل من در این موارد اینست که هرچه پیروزی بیشتری نصیب ملت ما می شود، دشمنان بیشتر در غم و اندوه فرو می روند. خوشبختانه با هدایت رهبری و با توجه به حرکت مومنانه مردم از این ورطه ها و فتنه ها و عقبه ها عبور کرده ایم و دشمنان به خشم امده اند.

وی گفت: من فکر می کنم این رفتار منبعث از احساس عقب ماندگی و شکست است و ملت ما باید هوشیار باشد. دشمنان ما در حوادث اخیر از جمله اوکراین نشان دادند که به هیچکس رحم نمی کنند و مثل درندگان در پی تهدید و ارعاب یکدیگر هستند و منطقی جز زور و قلدری بی حساب و کتاب ندارند.

پورمحمدی در پایان با بیان این مطلب که دشمنان بدانند سرمایه کشور ما دین، ملت، نظام و باورها و اعتقاداتمان است تصریح کرد: ما هرگز با تهدید و اتهام زنی و دروغگویی های آنان این سرمایه ها را از دست نخواهیم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست