بازدید 2316

پروين: اي‌کاش ليگ برتر تعطيل نمي‌شد

کد خبر: ۳۸۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳ 25 February 2014
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به داشتن هفت ملي‌پوش افتخار مي‌کنيم اما اي‌کاش ليگ تعطيل نمي‌شد.

علي پروين ابتدا در خصوص اردوي پرسپوليسي‌ها در مازندران و ارمنستان اظهار داشت: بالاخره به دليل مشکلاتي که بچه‌هاي ما داشتند کمي هنوز هم در حال و هواي شوکي هستند که به آنها وارد شده که همان بي‌پولي است. ما هم دست و پا مي‌زنيم و به همه رو انداختيم که اين بچه‌ها را دريابيم اما شانس ما مثل اينکه همه با پرسپوليس نامهربان شده‌اند پس الان بد نيست با اردوي آقاي دايي کمي بچه‌ها حال و هوايشان عوض شود و روحيات‌شان تکاني بخورد تا براي 3 بازي آينده با تمام قدرت آماده شوند.

به گزارش فارس، وي افزود: ما هميشه به تيم ملي احترام مي‌گذاريم و آرزويمان اين است که تيم‌ملي هميشه موفق باشد اما اي‌کاش اين ليگ هم تعطيل نمي‌شد چون به نظر من سخت مي‌توانستند ترمز پرسپوليس را بکشند چون پرسپوليس راه خود را در بازي با صبا پيدا کرده بود و چه بسا در بازي‌هاي بعدي هم راحت‌تر مي‌توانست حريفان را پشت سر بگذارد اما الان هم اشکالي ندارد و ان‌شاءالله در ايام عيد بچه‌ها با شکست داماش به هواداران عيدي خواهند داد.

وي در مورد احتمال جدايي رضا حقيقي گفت: حقيقي بچه خوب و پرتلاشي است با او مي‌نشينم و درد دلش را گوش مي‌دهم اما او يکدل و با تمام قدرت در سه بازي آينده به پرسپوليس کمک مي‌کند تا ببينيم در آينده خدا چه مي‌خواهد. حقيقي بچه زحمتکشي است مثل همه بازيکنان ما و قطعا حساسيت‌ها را مي‌داند.

پروين درباره قرارداد بازيکنان هم خاطرنشان کرد: فعلا عجله نکنيد، وقت هست تا همه‌چيز را بررسي کنيم فعلا مهم‌ترين چيز اين است که ما بتوانيم فضاي لازم را براي کادر فني در سه بازي آينده آماده کنيم. اين سه بازي مانند يک تورنمنت بزرگ براي ماست و ان‌شاءالله بتوانيم دست پر از آن بيرون بياييم اما هرگز نبايد فشار روحي بيش از حد به اين بچه‌ها بياوريم چون اگر آنها خودشان باشند همه‌چيز درست مي‌شود و به نظرم تيم‌ها کمتر مي‌توانند جلودار آنها باشند.

وي در پايان درباره اختلاف نظر برخي از شاگردانش نيز گفت: من در اين‌باره حرفي ندارم. هميشه سعي مي‌کنم اين مسائل را نبينم و نشنوم، همه‌چيز درست مي‌شود. الان وظيفه من اين است که بتوانم شرايطي آماده کنم تا دايي با خيال راحت کارش را دنبال کند، البته مي‌دانم آن بنده خدا هم از آن طرف تلاش مي‌کند تا هرطوري شده کمکي به اين تيم از طرق‌ مختلف انجام دهد که واقعا دستش درد نکند چون الان هر کسي يک طرف کار را بگيرد به عشق هواداران و باشگاه بزرگ پرسپوليس اين کار را کرده و مطمئنا همه آن را مي‌بينند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج