بازدید 3678

کلاهبرداري اينترنتي با تبليغات فروش لوازم دست‌دوم!

کد خبر: ۳۸۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۰ 24 February 2014
با تلاش کارشناسان پليس فتاي شهرستان لنجان اصفهان فردي که در فضاي مجازي با تبليغات فروش لوازم دست دوم اقدام به کلاهبرداري مي‌کرد شناسايي و دستگير شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ رضا عرب عامري - فرمانده انتظامي شهرستان لنجان با اعلام اين خبر افزود: در پي شکايات متعدد به پليس فتا مبني بر اينکه فردي در فضاي مجازي با تبليغات فروش لوازم الکترونيکي دست دوم از جمله گوشي‌هاي هوشمند، پلي استيشن و غيره اقدام به کلاهبرداري کرده، موضوع توسط کارشناسان پليس فتا اين شهرستان پيگيري شد.

وي عنوان داشت: شيوه اين کلاهبردار طوري بوده که وي برخي لوازم را با قيمت مناسب و کمتر از بازار در فضاي مجازي تبليغ مي‌کند و شهروندان پس از اينکه از طريق الکترونيکي اين گونه اقلام راخريداري مي‌کنند باگذشت زمان، هيچ گونه کالايي به دست آنها نمي‌رسيد.

عرب عامري افزود: با انجام اقدامات علمي و پليسي در فضاي مجازي ماموران موفق شدند فرد مورد نظر را شناسايي و دستگير کنند.

وي ادامه داد: متهم با ارائه يک خط تلفن همراه که متعلق به خودش نبود با شگردهاي خاص اقدامات فريبکارانه خود را انجام مي‌داد که پس از دستگيري و حضور در مقر پليس به 11فقره کلاهبرداري در فضاي مجازي اعتراف کرد.

وي به کاربران اينترنت توصيه کرد:با توجه به نزديک شدن ايام نوروز و فعاليت شهروندان و آحاد جامعه در بازار مراقب کلاهبرداران در فضاي مجازي باشيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی