بازدید 2954

ابتکار کوتاه نمی‌آید؛ توزیع بنزین پتروشیمی متوقف می‌شود

کد خبر: ۳۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ 15 February 2014
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس تصمیم هیات دولت تولید و پخش بنزین پتروشیمی متوقف می شود.
 
به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار اظهار داشت: در آخرین جلسه هیات دولت که با موضوع آلودگی هوا برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی در مورد آلودگی هوا و آثار منفی آن بر سلامت افراد ارایه کرد.
 
وی افزود: در راستای این گزارش قرار شد در کنار اجرای اقدامات طرح کاهش آلودگی هوا برخی برنامه های فوری نیز مانند سرعت بخشیدن به تولید بنزین یورو 4 و حذف بنزین پتروشیمی اجرا شود.
 
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد بنزین پتروشیمی توضیح داد: متاسفانه بعد از سال 1388 بنزین با ترکیبات پتروشیمی به میزان بالاتر از حد استاندارد و بنزن خطرناک در کشور تولید و عرضه می شد که در جلسه اخیر هیات دولت تصمیم بر حذف کامل آن گرفته شده است.
 
ابتکار اظهار داشت: این تصمیم مورد توافق دولت، سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر نفت قرار گرفت و مقرر شد عرضه بنزین آلاینده و مشکل دار با بنزن بالا به طور کامل حذف شود.
 
معاون رییس جمهور با بیان اینکه این یک تصمیم ملی است، افزود: اجرای این تصمیم به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد و جزئیات این تصمیم جمع بندی و در نشستی مشترک با دولت نهایی خواهد شد که بعد از آن زمان بندی دقیق اجرای آن اعلام می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار