بازدید 3589

حمله مسلحانه به یک ساختمان دولتی در بغداد

کد خبر: ۳۷۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰ 30 January 2014
شبکه تلویزیونی الجزیره از کشته شدن دست کم 18 تن از شهروندان عراقی در پی حمله مسلحانه به یک ساختمان دولتی در بغداد خبر داد.

به گزارش ایرنا شبکه تلویزیونی الجزیره روز پنجشنبه ازبغداد اعلام کرد که درحمله مسلحانه به ساختمانی دولتی دست کم 18 نفر کشته شدند.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی به نقل از یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد: دست کم هجده تن بر اثر حمله روزپنجشنبه شبه نظامیان به ساختمانی متعلق به وزارت ترابری این کشور در بغداد کشته شدند.

گزارش رویترز از بغداد به نقل از این مقام امنیتی عراق حاکی است که شش بمب گذار انتحاری وارد این ساختمان شده و چند تن از افراد داخل ساختمان را گروگان گرفتند.

براساس این گزارش اما نیروهای امنیتی توانستند بعد از مدت کوتاهی کنترل این ساختمان را به دست بگیرند درحالی که چهار نفر از گروگان ها در درگیری بین بمب گذاران انتحاری و نیروهای امنیتی جان باخته اند.

این مقام امنیتی عراق که در گزارش رویترز به نام آن اشاره نشده، اعلام کرده است : در مجموع تاکنون 18 نفر در این حادثه گروگان گیری مسلحانه کشته شده اند.

سازمان ملل متحد به تازگی در گزارشی اعلام کرد که هفت هزار و818 غیرنظامی و یکهزار و 50 تن از اعضای نیروهای امنیتی درسال 2013 بر اثر درگیری های عراق کشته شده اند.

موج جدید درگیری ها در این کشور تنها در ماه دسامبر (آذر/دی) 759 کشته بر جا گذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست