بازدید 43206

نگاه شما: نکته‌ای جالب در آوای باران

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را بفرستد تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸ 20 January 2014
محمد نادری در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

برای ترقی و پیشرفت یک جامعه، همواره باید فضا را برای منتقدان آزاد گذاشت چرا که منتقدان مانند هکر‌های کلاه سفیداند که حفره-های امنیتی نرم افزار‌ها را پیدا کرده و قبل از اینکه از جانب این حفره‌ها آسیبی به کامپیو‌تر وارد شود، آن را به اطلاع برنامه نویس‌ها می‌رسانند تا مشکل را رفع کنند. صدا و سیما یکی از نهاد‌هایی است که همواره نقد‌هایی به آن وارد بوده و هیچ وقت کمبود منتقد را احساس نکرده است!

در واقع چپ برود یا راست، تند برود یا کند، همواره منتقد‌های خاص خودش را دارد. البته در دنیای امروز که هزاران کانال تلویزیونی در حال رقابت برای جذب مخاطب هستند، آنچه که رسانه ملی بیشتر از هر چیزی دیگری به آن نیاز دارد داشتن منتقدانی است که آن را در جذب مخاطب کمک کنند چرا که منتقد خود از جایگاه مخاطب به برنامه‌ها نگاه می‌کند. یک منتقد منصف باید اعتراف کند که یکی از نقاط قوت رسانه ملی تولید سریال‌هایی است که توانسته با رعایت تمام شئون اخلاقی مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند. اما یکی از نقاط ضعف این سریال‌ها بیان بی‌پردهٔ برخی ارزش‌ها و دستورات اخلاقی است، به گونه‌ای که، مخاطب را به عکس العمل وا می‌دارد و در ‌‌نهایت کارآیی و اثرگزاری آن پیام اخلاقی، از دست می‌رود.


* برای آشنایی با شرایط و نحوه همکاری با «نگاه شما» اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۷۹
ما که نفهمیدیم نکته جالب این موضوع کجا بود.
نکته جالب این سریال اینجاست که تمام اموال طاها به نام دخترش باران انتقال پیدا کرده و حالا که هویت اصلی باران(بیتا)مشخص شده که دیگه نمیتونه اموال رو به نام کس دیگه ای انتقال بده چون اموال به نام باران شده و اون بیتاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ایول محمد،
منم میگم ها.خیلی ساده ست ولی مثل اینکه کارگردان هواسش نیست.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آخه هنوز شناسنامه ی جعلی دست بیتاست بابا !!!
صمد از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
این فیلم اشکالات حقوقی زیادی دارد پدر و مادر بیتا شناسنامه باران را جعل کرده اند و عکس بیتا را به شناسنامه باران چسبانده اند بیتا هم می تواند با همین شناسنامه جعل شده اموال را به نام پدر و مادرش بکند تشخیص هویت اصلی بیتا با دادگاه هست که آنهم مدارک و ادله کافی می خواهد مانند آزمایشات DNA و غیره و.... اما اشکال حقوقی قضیه اینجاست که برای انتقال اموال علاوه بر شناسنامه ارائه کارت ملی هم نیاز است که ظاهرا" کارگردان فکری برای آن نکرده است بدون در نظر گرفتن اشکالات قانونی آشکاری که دارد سریال خوبی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
باید دید نویسنده برای اینجاش چه فکری کرده.شایدم مثل پیام بازرگانی ازش رد بشه ولی موضوع جالبیه برای به چالش کشیدن سریال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تا زمانی که شناسنامه باران دست اونها است و بتوانند در محضر خانه بیتا را باران معرفی کنند امکان این انتقال هست
هرچند در نهایت حرف شما درست است
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
باران قبلا فوت شده اعلام شده . در نتیجه هویت ثبتی نداره تا در دفتر خانه انتقالی برای آن صورت بگیرد.این از آن گافهای تابلوی کارگردان است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
این امکان هم هست اموال به نام باران ریاحی شده
حالا مثلا باران ریاحی با شناسنامه باران ریاحی رفته حالا یه محضر دیگه و مثلا گفته یه بیتا توتون چی نامی هست و من می خام همه اموالم رو به اسم اون بزنم و خودش همه اموال رو به نام بیتا یعنی خودش زده
RAVA
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
کار به جایی رسیده که پسر 12 ساله من ازهمون قسمتهای اول شروع کرده به ایراد گرفتن از این سریال و سریال های دیگه.جالب اینه که بیشتر ایرادها و نقدهاش درسته . چند بار هم زیر نویس های تبلیغاتی که غلط املایی داره رو یادآوری کرد . یکی از حسن های این سریال این بود که بچه ها متوجه شدند که برنامه های تلویزیون همه اش درست و سالم نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
من هم انتظار داشتم تو سریال این نکته رعایت بشه ولی انگار کارگردان حواسش نیس
اا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
درسته و الان هم وکیلی که آقا طاها گرفته برای همین کاره دیگه
سيد عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دوستان مژده مژده مژده
.
.
.
.
.
سريال آواي باران 2 بزودي ساخته مي شود .
همگي خوشحال شاد و خندان باشيد.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
عزیزان ما کارت ملی و شناسنامه و ... همه چی دستمون هست یه چک رو زوری نقد میکنیم هزار تا ایراد ازمون میگیره بانک من نمیدونم با اسم و شناسنامه جعلی میلیاردی اموال جابه جا کردن اینقدر ساده شده و جالب تر هم اونجاست که همه هم تو فیلم تاکید دارن که پس گرفتن اموال کار سختیه :‌-)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شب عروسی به ریاحی گفتن شناسنامه باران رو بده واون نداد.پس شناسنامه دست خودریاحی واموال هم که به نام بارانه .حالا چی رو میخواد پس بگیره خدا میدونه!!!!
حیف که نگاه نمی کنم والا یک نظر حسابی میدادم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
حیف شد
منتظر نظرت بودیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ایول.. هم نظریم!
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خوب کاری میکنی چون مدت نوشته هاش هم از خود سریال بیشتره فقط رو اعصابه
همچنین آن مینی بوسی که با چراغ روشن آمد و باران سوار کرد حدالعقل یک ودو نفر داخل مینی بوس می گذاشتید که واقعیتر نشان بده فقط برای باران نیامده
پاسخ ها
ناشناس
| Afghanistan |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
من هم فکر کردم با اون مینی بوس باران را دزدیدند و حالا باید دنبال باران بگردیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
مینی بوس و ول کن من یه عمر کرج زنگی میکنم تا حالا ندیدم که تاکسیهای کرج داد بزنن تهران دربست
دقيقا من با نظر محمد موافقم چطور ميشه با اسم جعلي اموال را به كسي داد و بعد با اسم واقعي اموال را به نام كسي ديگه اي زد....يا عوامل ساخت اين مجموعه به قوانين حقوقي آشنا نيستن يا .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
فکر کنم منظورشون اینه که الان اموال بهرحال بنام باران هست ولی چون شناسنامه باران دست بیتا هست الان سریه باید بجنبن تا با همون شناسنامه باران تقلبی (بیتا) اموالو بزنه بنام نادر. فقط موندم که چرا طاها شناسنامه رو از اونا نگرفته هنوز. عجب خنگیه ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بابا شناسنامه دختر دست پدرشه مگه شب عروسی رو ندیدی که ریاحی شناسنامه باران رو نداد.اگه دست نادر بود که باران رو عقد اون پسره میکردن!!!
من كه هيچ جايي از متن اسمي از آواي باران نديدم! شايد مثلا در مورد ستايش بوده!! شما چقدر باهوشيد... خرگوش... خرگوش
این چه نکته ای داشت الان این چه تیتری بود دیگه
نیم ساعت سریال وچهل وپنج دقیقه پیام بازرگانی ایا این بازی با شعور بیننده نیست .رسانه هم که ملی است وبودجه ان دولتی . درامد تبلیغات چغدر ضمنا اموال رسما به نام باران است وفیلم نامه ایراد دارد نیازی به برگرداندن اموال نیست
تنها عکس العملی که مخاطب در برابر این گونه سریال ها نشون میده, این که میزنه یه کانال دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
من که تلویزیون رو کلاً خاموش کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ما کلا روشنش نمیکنیم!!
توی این فیلم به جز رودرو شدن با پدر و مادر دور زدن همدیگه دروغ گفتن من که چیز دیگه ای ندیدم
چه چیز آموزنده ای توی این فیلمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Afghanistan |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
با دیدن این سریال یک کلمه ی دیگه به گفتار و فرهنگ غننننننی ما اضافه شد و اون هم عبارت "سوسک توله" است.
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
به گفتارمردم "می تو " هم اضافه شد
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
انصاف هم چیز خوبیه!
به چالش کشیدن تکدی گری
بچه های کار
اعتماد بیش از حد به افراد نالایق و پست
زیاده خواهی و دنیا طلبی مفرط
عدم تربیت صحیح فرزندان
نتایج حرام خواری
زشتی و قبح دروغگوئی
توجه به دوستان سالم اگر چه منتقد و ملامتگر
و ......
به نظر بنده و خیلی از بینندگان یکی از موفق ترین سریالهای اجتماعی تلویزیون بوده فقط این آخری ها دیگه کش پیدا کرده و باید زودتر جمع می شد
یک نکته جالب که در متن بود و بطور واضح توسط شکیب به باران گفته شد و لازم است مردم واقعا توجه داشته باشند، گفت مال بابات باد آورده بوده که توسط نادر به باد می رود، این واقعیت سات که می توان گفت برای همه مردم اتفاق افتاده است.
نکته جالب در این سریال اینه که اموال پدره به اسم دخترش باران شده با شناسنامه و مشخصات هویتی دخترش و اون وقت برای پس گرفتن اون اموال از کسی که صاحب این هویت نیست، به تکاپو افتاده. آخه این یک گاف بزرگ نیست؟
مگه دفتر ثبت اسناد رسمی، استنادش به مالک، یک خاله که اگه باشه یا نباشه، صاحب مال عوض میشه؟
نکته جالب که محور داستان هم شده اینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
دقیقا منم رو همین نکته تاکید کردم. چرا صدا و سیما گاف به این بزرگی رو منتشر میکنه جای تعجله. شناسنامه دختره دست باباست دخترشم نیست اونوقت .....................
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آی کیو این اموال به نام باران میماند کسی جز باران واقعی نمیتواند آن را به نام دیگری بزند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
خوب ندیدی جان برادر. عکس بیتا رو رو شناسنامه زدند. شما میری ثبت اسناد جز شناسنامه چی می خوان؟ آزمایش DNA؟؟؟
mani
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
واقعا يكم فكر نميكنن كه الان مال و اموال به نام باران واقعيه . در ضمن يعني باران از پس اون زن باردار و يك زن ديگه برنمياد كه بگه ميخوام برم دستشويي بعد بزنتش فرار كنه ؟ كليد كه دسته زنس ....واقعا مسخرس كه پليس هم درست و حسابي خبر نميدن
نازیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
بهد اونوقت بیتا با کدوم شناسنامه ازدواج کرده؟به نام اصلیش یا به نام باران؟؟؟
من بيسواد ميدونم وقتي اون دختر قلابي دستش رو شده قانوناً چيزي نميتونه بنامش باشه ولي كارگردان نفهميده!
پس الان خود بخود معادله به نفع طاهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
کارگردان یاد رفته برای هر گونه نقل و انتقال نیاز به کارت ملی عکس دار است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کفم برید
بیسوادا چه نگارش قوی ای دارند
بدون غلط املایی
چقد تو تایپ وارده که تنوین رو هم گذاشته
این چی بود؟ چه ربطی به سریال آبکی آوای باران داشت . متن این سریال را اگر دست کارگردان سریال کبری 11 می دادند توی 45 دقیقه سر وته این سریال 45 قسمتی و به هم می رسوند.
آخه چطور میشه سریالهای ایرانی رو با آمریکایی تو یه قالب به نام سریال جمع بندی کرد.
چرا اینقدر کیفیت کارای ما پایینه.
فیلمنامه این سریال که دیگه در حد انشا کلاس سوم ابتداییه!!
در کل سریال بسیار جالبی است متاسفانه آموزه های بسیاربدی هم دارد ، مخصوصا" برای جوانان ...که باید اصلاح شود ، حد اقل در آینده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
سریال بسیار جالبی است - آموزه های بسیاربدی هم دارد. یعنی الان هم باید مثبت بدیم هم منفی
الان چه ربطی به آوای باران داشت. تابی تو هم داری به شعور مخاطب.... درست مثل فیلم الکی و آبکی آوای باران
واقعا مشکلات حقوقی این سریال بیننده را عصبی می کند. چون واضح و بدیهی است و یک توهین به شعور بیننده محسوب می شود. چطور ممکن است یک نفر با هویت بیتا خود را به جای باران جا بزند و اجازه نقل و انتقال اموال باران را داشته باشد. یعنی هر کس که ادعا کند باران است و یک شناسنامه قدیمی و فاقد عکس ارائه دهد می تواند اموال باران را جابجا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا مشکلات حقوقی این سریال بیننده را عصبی می کند. چون واضح و بدیهی است و یک توهین به شعور بیننده محسوب می شود. چطور ممکن است یک نفر با هویت بیتا خود را به جای باران جا بزند و اجازه نقل و انتقال اموال باران را داشته باشد. یعنی هر کس که ادعا کند باران است و یک شناسنامه قدیمی و فاقد عکس ارائه دهد می تواند اموال باران را جابجا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا مشکلات حقوقی این سریال بیننده را عصبی می کند. چون واضح و بدیهی است و یک توهین به شعور بیننده محسوب می شود. چطور ممکن است یک نفر با هویت بیتا خود را به جای باران جا بزند و اجازه نقل و انتقال اموال باران را داشته باشد. یعنی هر کس که ادعا کند باران است و یک شناسنامه قدیمی و فاقد عکس ارائه دهد می تواند اموال باران را جابجا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
حسام بيك
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
قربان يك بار گفتي گرفتيم چرا تكرار ميكني .
سلام
اينقدر ايراد الكي نگيريد فردا صدا و سيما ميگه 200% مخاطبين از اين سريال خوششون اومده و كلي هم جايزه به دست اندركاران سريال ميده و شماها همه ضايع ميشيد ها!!!!
تازه شم بعدا اونو بصورت فيلم چند قسمتي در مياره يا به كانالهاي ديگه ميده تا دوباره و صدباره نشونش بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اگه میشد به نظر علی 500 تا مثبت میدادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
احسنت
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باران ول كنيد. فقط ستايش 2
كلي برنامه گريه و عذا داري در راهه
واقعا مشکلات حقوقی این سریال بیننده را عصبی می کند. چون واضح و بدیهی است و یک توهین به شعور بیننده محسوب می شود. چطور ممکن است یک نفر با هویت بیتا خود را به جای باران جا بزند و اجازه نقل و انتقال اموال باران را داشته باشد. یعنی هر کس که ادعا کند باران است و یک شناسنامه قدیمی و فاقد عکس ارائه دهد می تواند اموال باران را جابجا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ما ميفهميم شما چي ميگي هي نگو برادر من ...
ما هم نگرفتیم نکته جالب چی بود
دوستان
مشکل حقوقی نداره
طاها نمیخواسته که از نادر و زنش و دخترش شکایت کنه. اگه بخواد ثابت کنه که معامله باطل بوده باید ثابت کنه که باران قلابیه و این یعنی اثبات کلاه برداری بیتا. اما طاها گفت بهتون یه فرصت میدم ... روش فکر کنید
سریال ضعیف هندی
پاسخ ها
الی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
هندی رو خوب اومدی
me too
اينها را ولش ، خداكنه در آخر سريال وضعيت همه معلوم بشه چونكه در اكثر سريالهاي ايراني عاقبت بعضي از شخصيتها مشخص نميشود . همچنين اين سريال آواي باران نيست بلكه آواي تبليغات تلويزيوني است
اين سريال تيكه برداري هاي مختلف از آثار ويكتور هوگو ست كارگردان اومده بينوايان و اليورتويست رو از شخصيت هايش فان تين (شكيب) كوزت (باران) و...تقليد كرده و يك آش شله قلم كاري درست كرده .شخصيت طاها با وجودي كه يك پزشكه اما عين آدم هاي بي سواد رفتار مي كنه كه اين ازضعف كارگردان سريال حكايت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
از کجا فهمیدی پزشکه؟؟؟؟؟؟
حسام بيك
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
پس من هم ميرم بخوابم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بابا نگاه کنید . این فیلم الکی ساخته شده.
محمد کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
همینطوره دوست عزیز ولی الیور تویست اثر چارلز دیکنز هست نه ویکتور هوگو .
کارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
دوست عزیز طاها شرکت داروسازی دارد با توجه به شغل من ، می دانم مدیرعامل این شرکت ها باید داروساز باشند نه پزشک
ناشناس
| Australia |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
یک تیکه هم از آرزوهای بزرگ چارلز دیکنز برداشته خلاصه داستان معجون هندی شده.
البته نکته مثبتی که توسط دوستان اشاره نشده توجه به کودکان و سودجویی از آنان است که فکر کنم اولین کار در این رابطه باشه
سلام
از همه بدتر دو چیز بود:
1- وقتی فرید به عنوان مأمور اولین بار رفت به آن حلبی نشین شکیب، از اون همه بچه ای که خودش به شکیب گفته من دم در دیدمشون،نمیپرسه باران کجاست؛ میره از شکیب مپرسه و ا ونهم میگه نمیدونم او نمیشناسم و از این حرفا؛ حتی یک الف بچه هم میفهمه اگه دنبال کسی هستش باید زرنگی کنه و از بچه اسمش رو بپرسه و از این حرفا، چه برسه به یک مأمور به ظاهر موجّه.
2- دیشب نادر داییش ریاحی رو که صاحب اصلی شرکت هستش از شرکت بیرون میکنه و مدعی میشه مالک اونجاست؛ خوب، بابا، وقتی کسی خودش میدونه با وکالت ، مدیر شرکت شده و اصلا شرکت به اسم یکی دیگه ثبت شده، چطوری میتونه مدعی مالکیت بشه وصاحبش رو بیرون کنه. این که دیگه دو دوتا چهارتا ست.
این همه پیام بازرگانی وسطه یه سریال 36 دقیقه ای چه معنی داره؟ واقعا به شعور بیننده توهین میشه. مشکلات حقوقی سریال هم که دیگه هر بیسوادی فهمیده.
پاسخ ها
الی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
واقعا واسه نیم ساعت سریال این همه تبلیغ لازمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما كه فقط مي خنديم به كاراي اين شكيب با سوسك توله گفتنش
این سریال اقتباس از نمایشنامه های خارجی است.الان میز گرد اگه بذارن و انتقاد کنن نوسنده و کارگردان میگن تکیه کلام زیور .کجاش اقتباسه با شعور و وقتو و همه چی بازی کردن.یعنی ما اینقد بیسوادیم.
فقط بخاطره سوسك توله گفتن شكيب سريال و ميبينم
سلام نكته جالب اين هست كه بعد از فوت شناسنامه باطل ميشود و اينكه چطور توانسته اند اموال را به نام يك مرده كنند نگته جالبي است
دوستان من شخصا از اين سريال خوشم اومده داستان جالبي داره ولي يكهفته هست كه ميگم آقا وقتي طاها اموالشو به نام شتاسنامه اي باران كرده چرا اينقدر خودشو باخته مشكلي نبايد باشه كه بيتا ميره دادگاه جواب خلافشو ميده مثه بابا مامانش همين
اون که نمیخواسته با اسم بیتا اموال رو منتقل کنه.
عجب از تابناک و بسیاری از نظردهندگان!!

تابناک! به جز تیتر مقاله ات یه کلمه از متن به آوای باران مربوط نمیشه!! اصلاً نویسنده متن خودش فهمید در مورد این سریال چه نکته جالبی میخواسته بگه!!؟
بسیاری از نظردهندگان هم خودشون بدون توجه به متن تابناک انگار آماده بودن یکی تحریکشون کنه و خودشون واسه آوای باران یه ایرادهایی رو مطرح کردن!! البته برخی اش ایرادهای خوبی بود ولی اول باید به متن تابناک گیر می دادین!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کاملا موافقم متن این مقاله هم شبیه فیلم نامه های تلویزیون بود، خودت باید درستش بگیری!
سلام
سينماي هاليوودي اگه بخواد دروغ هم بگه چنان ماهرانه دروغ رو جا ميندازه كه بيننده باورش بشه . ولي سريالهاي آبكي كه در واقع يه ريال هم نيستن اونقدر پيش پا افتاده وقايع رو تعريف ميكنن مثه اينكه دارن برا يه بچه 2 ساله از غول و پري ميگن.
مثلا اونجا كه باران سر عروسي رسيد و يهويي شكيب جلوش ظاهر شد و اون يكي با چوب زد تو كمرش يكي نيست بگه آخه تو روز روشن تو اون همه جمعيت هيچكي نگفت با اين دختر چيكار دارين كتكش ميزنين ؟ بعدش يكي نيست بپرسه كي كمكشون كرد دختر بيهوش رو سوار وانت كنن اينا كه نامحرم بودن !!!!!!!!!!!!
واقعا خيلي هندي بود سريالش
فیلم از نظر فیلم نامه خیلی ضعیف است. . . داستان فیلم برای یک سریال 20 قسمتی هم زیاد است. .. اگه دیده باشید 25 دقیقه میدهد وبیشتر صحنه ها برای کش دادن است. . فرید که کار شکیب را میداند به عنوان اینکه شغلش اقتضا میکند با ان مقابله کند نه تهدید. .. داستان کلاخیلی ساده ومسخره منمایید اتفاق ها را اگر بر نظر حقوقدان ها را بپرسید میگوندکه لازم نیست که نادر زور بگوید چون طاها براحتی متوتند حق خود را بگیرد نقطه مثبت این است در محیط های مختلف جامعه میتوان فرزندان خوب وبد تربیت بشود و مسایل بهزیستی هم کمتر انجام شده
در کجای مدینه فاضله بدون استعلام از دارایی و اداره ثبت یکساعته سند منتقل میکنند .ضمنا با مدرک جعلی کلاهبرداری است و معامله باطل.... مسائل حقوقی نادیده گرفته شده و اطلاعات غلط به بیننده میدهند این چه دانشگاهی است که غلط دارد !؟
واقعا این اموال که به نام باران زده شده رو اعصاب ما داره راه میره بابا مگه به اسم باران نزده ؟ پس بیتا این وسط چیکارست اعصابمونو خورد کرده خدایی مگه میشه همچین چیزی ؟ طرف ندید به اسم کی داره میزنه ؟
همیشه از این سریال های پیش پا افتاده در ایران ساخته میشه و همیشه هم از سازندگان و بازیگران اونها تقدیر میشه.این مفهومش اینه که سریال آبکی بسازید و در مقابل آن جایزه بگیرید!!
نکتۀ قابل توجه این سریال میزان آبی است که به آن بسته شده است. البته با شروع ستایش 2 روی این کارگردان سفید خواهد شد. وقتی سریال جومونگ رو بعد از این سریال می بینیم حسرت می خوریم که چرا کره ای ها باید این قدر داستان های جذاب و عاشقانه رو به استادی بدون هیچ ابتذالی با هم ترکیب کنن که به درد خیلی از کشورها میخوره ولی سریال سازهای ایرانی شعور مردم خودشون رو به سخره بگیرن!
جدای از ضعفهای داستانی و اشکالات بعضاً حقوقی فاحش موجود، سوال من اينه که توی این مطلب بالا چه نکته جالبی طرح شده بود!! هرکی فهمیده به منم لطفا بگه! ممنون میشم ;-)
جدای از نظر دوستان در رابطه با موضوع انتقال اموال باران توسط بیتا این موضوع هم جالبه که پدر باران باوجود اینکه میدونست بیتا دخترش نیست چرا حاضر به انتقال اموالش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
بعد از انتقال اموالش موضوع تقلبی بودن رو فهمید.
نکته ای جالب (من که نفهمیدم کجاش جالب بود)!! در باره آوای باران (ربط نکته به اصطلاح جالب به آوای باران رو هم نگرفتم)!! یه کم به خودم شک کردم اگه کسی متوجه شده به ما هم بگه و ما رو از نگرانی رهایی ببخشه!!
سلام
خوب دوستان کمی صبر کنند تا ببینن آخر داستان چی میشه بعد قضاوت کنن شاید ابهامات شما در قسمت بعدی برطرف بشه.
پاسخ ها
سمیرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
یعنی الان فرض کنیم فکر نداریم آخرش یک جا فکر کنیم آقا قاسم؟
ضمنا الیور تویست از آثار ویکتور هوگو نیست. نویسنده اش دیکنزه.
ای بابا ببینین لذتشو ببرین از سریالهای فارسی که بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
از چه لحاظ بهتره؟
چه خبر بی محتوایی
1- طاها 20 سال زندان بوده کامپیوتر را خیلی خوب بلده!
2- طاها اصلا دنبال دخترش نمی گرده!
3- اموال به نام باران شناسنامه باران نگرفت از نادر و زنش؟!
خود کارگردان دستان فراموش کرده!
چرا وقتی شناسنامه باران در دست جاری کننده عقد می باشد بابای باران اون را نمی گیرد تا تمام مسائل تمام شده و بیتا نتواند کاری با اموال باران انجام دهد لطفا فیلمنامه را حرفه ای تر بنویسید تا حس نکنیم با شعور مخاطب بازی می شود و در جاهای دیگر نیز این گونه اشتباهات زیاد تکرار شده است. فیلمنامه را بهتر است چند تا کارشناس بازبینی کنند تا اشتباهات آن به این واضحی نباشد. با تشکر
بزرگترین گاف این سریال همون قضیه انتقال اسناد به نام باران است که خیلی ها بهش اشاره کردن، ولی گافهای بسیار دیگری هم داره از حمله:
1-طاها تفاوت ظاهری و سنی دختر 26-27 ساله خودش رو با بیتا که طبق جریان داستان حداکثر 19-20 ساله است تشخیص نمیده!!!
2-طاها که حتما باید آدم زرنگ و باهوشی باشه که آنچنان دم و دستگاهی در 20 سال پیش داشته در مقایل حیلیه ها و نیرنگهای نادر یک آدم دست و پا چلفتی است!!!! (مثلا در قسمت دیشب که دیگه دست نادر براش رو شده و به N دلیل میتونه از نادر شکایت کنه وای میسته تا از شرکت خودش اخراجش کنن.
3-نادر که آدم کلاش و فرصت طلبی هست با وکالت تام الختاری که از طاها دارد می تواند براحتی و بدون نیاز به این هندی بازیهای تمام اموال طاها رو (چه قبلا و چه زمانی که میفهمه طاها برگشته) به نام خودش بزنه!!!!
خلاصه اینکه داستان بدون کمترین دقتی طوری نوشته شده که تعداد قسمتهای سریال بالا بره.
یک نقص عمده در فیلمنامه سریال که همه از آن غافل شده اند این است که چگونه پس از معرفی بیتا به عنوان باران، حتی یک نفر از دوستان، آشنایان، همسایگان، فامیل، هم مدرسه ای ها، هم دانشگاهی ها و ..... متوجه مسئله نشده و موضوع را به طاها نگفته اند؟ مگر شترسواری دولا دولا می شود؟
اتفاقأ این فیلم خوبه.شایدخوب نگاه نکردین یا......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
جون من؟!
بابا چقدر بیکار هستین که سریال صدا و سیما را می بینین من قبلا فقط فوتبال می دیدم که امسال با این بازی های بی کیفیت اون هم نمی بینم کلا خاموش
ظاهراً کارگردان و عوامل برنامه کلاً در خواب زمستانی هستند !!!
خدای نکرده نیت بدی ندارند و نیتشون اصلاً توهین به شعور بینندگان نیست !!!
نكته فيلم اينه كه توش هيچكدام از آدم خوباش حال فكر كردن ندارن.
بهترین قسمت فقط فقط نشان دادن شرایط بچه های کار و خیابان ...میباشد. من که در خیابان هستم این بچه هارا می بینم در شرایط بد روحی قرار می گیرم. وگرنه از نظر حقوقی اشکال فراوان دارد
بهتربود نويسنده وكارگردان علت عدم انتقال اموال توسط نادر (مثلا وكالتنامه براي انتقال اموال محدوديت داشته) ياعلت پي گيري طاها براي برگشت اموال از دخترخودش به خودش (كه حداقل فعلا به نادر ربطي نداره) ياشكايت كه احتمالا قاضي براي جلوگيري ازكلاه برداري هاي بعدي دستور جلب نادر ودخترش را صادر ميكرد و........راحتي در چند جمله كوتاه عاقلانه براي بيننده توضيح ميداد تا ضمن برطرف كردن مشكلات فيلمنامه از اين فرصت براي اگاهي واموزش چند نكته حقوقي نيز استفاده ميكرد اينجور هم داستان زيبا تروقابل قبولتر وكمي بيشتر اموزنده مي شد
منكه حتي يك قسمتشم نديدم. موضوع چيه؟
پاسخ ها
سمیرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پس برا چی صفحه را باز میکنی و کامنت میگذاری؟!!
بدی صداوسیمانزول سریالهاست سریالهای دهه 60 خیلی منطقی تروجالبترازسریالهای پرهزینه امروزی است البته بامخاطب کمتر وسلیقه خاص
واله صد بار بهتر از فیلمهای ترکیه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ببین وحذشوببر
به نظر می رسد وکالت وقتی اعتبار دارد که وکالت دهنده حاضر نباشد و در صورت حضور خود به خود باطل است
سلام. متاسفانه توجه به نکات، انگار اصلا کار ما نیست :| واقعا ملاک مجوز پخش چیست؟ ایکاش فقط هندی بازی بود! ایکاش مانند همه ی آنها ...
سریال آوای باران ظاهرا از پدیده ی زشتی بنام تکدی گری سازمان یافته، پرده برداشته! ولی افسوس و صدافسوس که اصل را فدای هندی بازی کرده!
یا مثلا در سریال یادآوری، مطالبی کاملا غیرواقعی به خورد ملت میدهد، که بنظرم در آخر نتیجه ای جز رونق کسب رمالان نخواهد داشت! فرداست که مانند عرفان حلقه، بشنویم از پیش آگاهی ناشناخته!
اثر گذاری نه اثر گزاری، تابی جوون
نكته جالب تو اين سريال اينه كه اسامي هرچي گدا و خلافكار اسم اصيل ايرانيه و اسامي شخصيتاي مثبت اين فيلم همه اسم عربيه.چرا؟اينكارا تاكي ادامه داره.لطفا منتشركن تابناك
فکر کردم میخوای بگی چرا تکدی گرا تو این سریال گوشی هوشمند دارند که نگفتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
گوشي هوشمندو كه اين روزا ديگه همه دارن.
بجر من البته!
من كه كيف كردم وقتي طاها گفت : بيتا خيلي خوشحالم تو دختر من نيستي...دمت گرم
سراسر اشکال حقوقیه.
يه مورد ضعف ديگه اين فيلم اينكه اصلا چه ضرورتي داشت كه بعد از برگشت طاها خيلي سريع و با عجله اموالش به باران منتقل بشه؟
الان هر کاری بخوای انجام بدی کارت ملی میخوان اونوقت اینا بدون کارت ملی سند به نام زدن؟؟ :-)
حداقلش اینه برای عکس دار کردن شناسنامه مهر ثبت احوال روی عکس میزنند مهر از کجا اوردند ؟؟
واقعا سریال مسخره و بیخودی هست...از دیالوگهایی که رد و بدل میشه تا متن داستان که روش خیلی خوب کار نشده تا سوتی هایی که داره.. تا کش دادن بی مورد و درنهایت توجه نکردن به مسایل حقوقی...
نویسنده خیلی تخیلی متن نوشته است مگه نه ؟؟؟؟؟
بجز چند قسمت اول ، هيچيك از قسمتهاي بعدي با واقعيت تطابق نداره و فقط بازي با احساساته .
خالي بندي هم حدي داره !
بایه کارشناس حقوقی مشورت میکردین خوب
نکته ای جالب در آوای باران؟؟؟!!!
میشه بفرمائین اولا" این خبر کجاش به آوای باران مربوط میشه و ثانیا" نکته جالبش کجاست؟؟؟؟؟
من که هنگ کردم!
بابا فیلمه دعوا نکنید بچه ها
نکته جالبترشو نگفتین شکیب باپسره اومدن دختره رو جلو چش مردم وبابش بارزدن بردن مگه باباشو صدانزد وباباش نگاهش کرد بعد مگه همون موقع دختره ندید که شکیب داره میاد چرا فرار کرد
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نخیر جانم!!این دو صحنه کاملا متفاوت و دور از هم بود ولی جوری به بیننده القا شد که انگار باران پدرش را صدا زد در حالی که مشخص شد اصلا در دو جای متفاوت اتفاق افتاد
واقعا حیف نباشه وقتتون رو تلف کردید و دارید در مورد این سریال نظر می دیدد ؟؟؟.....................تازه اینقدر بهش افتخار می کنن که نیم ساعت هم وسطش آگهی تبلیغاتی پخش می کنن ...انگار فینال جام جهانی پخش شده
واقعا من موندم صدا وسیما چی کار داره می کنه اصلا از این همه غم چی نصیب ملت میشه مردمی که تلویزیون نگاه می کنن خسته و کوفته از سر وکار وخونه داری میاد میشینه جلو تلویزیون که مشکلات خودشو فراموش کنه تازه باید غم وقصه باران وشیوا وستایشم تحمل کنه صرف نظر از سوتی های وحشتناک نویسنده و کارگردان بابا اولین شرط نویسندگی اینه رو چیزی که نمی دونی برو تحقیق کن
خوب خداروشکر مشکل اصلی جامعه و کشور مشخص شد!!! دریاچه ارومیه پر اب شد سی و سه پل هرروز محکمتر شده نام خلیج فارس در کشور های عربی تثبیت شده تخت جمشید سالمه تورم و گرونی صفر شده بیکاری هرروز کمتر شده میانگین سنی ازدواج کمتر شده رشد اقتصادی صد شده دلار هزار تومان شده و کمتر هم خواهد شد همه چیز هم ارومه ما هم خوشبختیم! الان فقط و فقط مشکل اوای باران هستش و بس!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ای بی سلیقه
مهتاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
دمت گرم کلی خندیدیم خداییش!
نکته ی جالب اینه که باید تو تیتر اولش به جای اینکه بنویسه شخصیتها حاصل خلاقیت نویسنده اند باید می نوشت: بر اساس زندگی نامه ی آقای فاگین و الیور تویست! قصه یه اقتباس شل و ول از دیکنز است.
صدا وسیما بره یه گونی فیلم از کره بیاره //
خیلی جذاب تر هم از این سریال هاست
خدایی این چه ربطی به آوای باران داشت
چرا گير داديد به كارت ملي مگه اونو نميشه جعل كرد
من تعجب میکنم سریالی که اینقدر منتقد داره پس چرا صدا و سیما میگه استقبال شگفت انگیزه چندتا نقد علاوه بر اونایی که گفتید:
1- کجای دنیا گداها اینقدر ادبی و قافیه دار حرف میزنن که تو این سریال مثل دکترای ادبیات گداها مکالمه میکنن.
2- این پستی که فرید داره اصلا وجود خارجی داره معلوم نیست پلیسه با شهرداری کار میکنه یا جای دیگه
3- تازه مماشات و کش دادن برا چیه یکنواختی در رسریال موج میزنه و سریال مقوایی(به قول خنده بازاریها) درست کردن.
4- جذابیتش هم به نظر من با بازی شکیب شکل گرفته هر چند ایراداتی داره اما فوق العاده توانا تشریف دارند آفرین نمره بازیت خیلی بالاست آقا شکیب اما دیالوگات به شغلت نمی خوره سوس توله!!!
5- اظهر من الشمسه که طه راحت میتونه به اموالش برسه بعد اینقدر اضطراب دار نشونش دادن و دخترش هم که جلوی چشمشونه و مسخره بازی درآوردن و به قول دوستمون معلومه که آب گرفتن بش.
6- حالا پیدا کنید پرتقال فروش را البته خیلی دیگه ایراد داره اما آبروی مردم رو یه جا نباید برد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابایکم کمتر اب بریزید داخلش .بعد خالی میبندید.
خیلی گاف بزرگی بود جای تاسفه
با سلام
چرا گیج میزنن بعضی ها؟ با وکالتی که نادر داشت باید از اول همه چی رو به نام خودش میکرد، این یه ایراد و مشکل کلی سریال اینه که این سی و چند قسمت فعلی رو باید حداکثر تو ده قسمت نشون میدادند، صحنه ها و دیالوگهای کشدار این سریال کشنده است، دیگه این جور سریال رو با صحنه های کش دادن هیچ جای دنیا مرسوم نیست، پیام بازرگانی که دیگه نگو، خمیرمایه سریال یا فیلنامه واسه کودکان کار هستش که در نوع خودش منحصر به فرده ولی خروجیش اصلا جذاب نیست مخصوصا از قسمت حدودآ بیست به بعد که بسیار افت کرده و آبکی شده و مجددآ میگم کشدار و کسل کننده.
پاسخ ها
زیبا
| Canada |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
وکالت تام نبوده. اینو نادرم اشاره کرد.
امیدوارم ی روزی وقت مردم رو برای سریالهایی بگیرن که لااقل به فرهنگ عمومی جامعه کمک کنه نه تخیل مردم
سلام یک سریال 36 دقیقه ای و این همه پیامهای بازرگانی واقعاً صداو سیما مردم رو اذیت می کنه و میخواد مردم رو زجر بده .
خدا نکنه یه سریال طرفدار داشته باشه، انقدر اذیت میکنن که اون سریاله کوفت آدم بشه، هر روز یه ساعتی پخشش میکنن، نیازی هم به تخمه و تنقلات نیست چون به اندازه کافی بین سریال تنقلات پخش میکنند. پیام بازور گانی و ... . بعدش میگن چرا مردم شبکه های ایرانی را نمی بینن، یه ذره به بیننده تلویزیون احترام قائل نیستن خدایا
پاسخ ها
داش عبيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
100%باهات موافقم
این که از جومونگ هم چرت تره.
بيتا باباران بايد7يا8سال اختلاف سني داشته باشه ايناكه به نظرهم سنن وطه يك دست وپاچلفتي كه اين رونفهميد
خدا وکیلی شما در این نوشتار «نکته ای» یافتید که تازه جالب هم باشه.خب در باره همه سریالها کلی گویی شده همین و بس
معلوم نیست ، شاید آخر فیلم یکی داره خواب میبینه ...
کلا این سریال ایرادهای اساسی زیادی داره که برمیگرده به کارگردان
جالبترین نکته اخلاقی این سریال اینجاس که من دقیقا اطلاع دارم که الان دویست سیصد نفر از دانش آموزان یک مدرسه راهنمایی پسرانه به هم دیگه دارن میگن سوسک توله و بیشترشون هم دستمال دستشون هست و چشمشون رو میمالن یا اینکه انگشتاشون رو دارن لیس میزنن !!
یعنی واقعا از عوامل این سریال باید تشکر کنم ، یعنی واقعا دستتون درد نکنه زحمت کشیدین ...
آوای باران کیلویی چند قندپهلوب بینین حالشو ببرین
حداقل طاها عقلش نرسید سر عقد قبل از اینکه خال رو صورت بیتا رو برداره و دستشونو رو کنه شناسنامه باران رو به عنوان پدر عروس بگیره ازشون ، اموالم که به نام باران بود اونا هم که بدون شناسنامه هیچ کاری نمیتونن بکنن ، اما خب اون موقع ما سر کار نبودیم دیگه
خوشم میاد همه سریالو دیدن و دنبال میکنن بعد میگن ارزش دیدن نداره تازه کلی نقدم بهش میشه مجبور نیستی ببینید
سلام.اولا اين پيام بازرگانيه كه بينش كمي سريالم پخش ميشه بعدشم پر از اشكال حقوقيه كه هر كس رو براي كلاهبرداري تحريك ميكنه بعدهم سريالها اول جالب شروع ميشن اخرش با كمبود موضوع وادامه تم آبكي ميشن.
سلام
1- تو این 20 سال ، بیتا با کدوم عنوان و شناسنامه زندگی کرده تو اجتماع و درس خونده ( بیتا یا باران)
2- اگه طاها اموالشو زده به نام باران(که اصن واسه چی باید این کارو کرده باشه؟) ، الانم به نام بارانه ، پس جعلی صورت نگرفته و بارانم که نهایتا با تست دی ان ای شناخته میشه .
3- اگه اموالو نادر زده به نام باران ، مگه میشه بدون حضور مالک(طاها) ، محضر این کارو بکنه و اموالشو انتقال بده . آخه اون تو زندون بوده . مگه اینکه نادرم خودشو طاها جا زده باشه :)
4- کلا مشکل که زیاد داره ، اما بهرحال زحمتم کشیدن براش . خوبی و جذابیت خاص خودشم داره . همین که 40 دقیقه از وقتمونو پر میکنه ، دسشونم درد نکنه ..
خدا كنه تو اين فيلم كسي ضربه ي كوچك به سرش نخوره وگرنه همان لحظه مي ميره و داستان كلا عوض مي شه.
من که دو شب هست دارم سریال را میبینم کل ماجرا را فهمیدم !
دوستان مژده مژده مژده
.
.
.
.
.
سريال آواي باران 2 بزودي ساخته مي شود .
همگي خوشحال شاد و خندان باشيد.
اینگونه فیلمها شعور مردم را به بازی میگیرند
به هر حال سریال جذاب و پر مخاطبی است و از دست اندکاران آن خصوصا نقش باران و شکیب تشکر می کنم
خونواده نادر کلا ایراد دارن .نادر زنش دخترش و البته پسرش .همگی یه جورایی ایراد دارن .این فیلم نهاد خانواده را هدف قرار داده است .من که با دیدن این فیلم به بچه هام و آینده خیلی بدبین شدم .در ثانی لطفا فیلم رو حداقل روزی یک ساعت کنین نه نیم ساعت آخه امروزه روز دیگه کی سریال نیم ساعته میبینه
باسلام
نکات جالب ایناست:
-عمو مرتضی وخاله مرضیه تاحالا کجا بودند
-موضوع به این مهمی حضور باران ورفتن بیتا!
-تواین گیر ودار بدون هر گونه تماسی تلفن فرید سرقت می شود
- شکیب که پول را گرفته نگران چیست؟
-البته مسایل حقوقی متعدد که دیگران ذکر کردند.
بنظر میرسد موضوع همان شب عروسی که باران آمده بود تمام میشد وپدر ودختر به هم می رسیدند وداستان ادامه پیدا می کرد واین قدر متاسفانه آب به سریال نمی بستند چون تاآن مرحله نسبتا" سریال خوب پیش رفته بود.
دم سازنده فیلم گرم که دختر نوزده ساله را بیست وچند ساله معرفی میکند(بیتا) ودختر دقیقا 26 ساله را کم سن تر ونفهم تر و کم حواستر
سلام ، می خواستم بگم که فیلم نامه خیلی ضعیف هست و واقعا با اعصاب بیننده بازی میکنه ، من و تمام کسانی که اطرافم هستند تصمیم گرفتیم که دیگه فیلمهایی که ایشون کارگردانی می کنند رو نبینیم ،
سلام به دوستان الاف تر از خودم
من تو فکر اینم که این باران خانم چه شکلی با گدای برای آقا شکیب گونه کاشته دماغ عمل کرده....
پولش از کجا آورده؟
مهم الان اینکه برنامه عمو پورنگ هم خنده دار هم آموزنده است و اگر تبلیغات داره تو قالب طنز............
بوم بالا بوم با(2بار) پهلوان پنبه
یه فیلم ۳۶دقیقه ای
پنج دقیقه اش= انچه گذشت
پنج دقیقش =از قسمت قبل تکرار میشه
پنج دقیقش=اهنگ تیتراژ اول و اخر
پنج شیش دقیقه آب بستن توش
دوازده سیزده دقیقه پیام بازرگانی وسطش
یه فیلم ۳۶دقیقه ای
پنج دقیقه اش= انچه گذشت
پنج دقیقش =از قسمت قبل تکرار میشه
پنج دقیقش=اهنگ تیتراژ اول و اخر
پنج شیش دقیقه آب بستن توش
دوازده سیزده دقیقه پیام بازرگانی وسطش
ما که نفهمیدیم کدوم ش جالب ویاکجاش جالب بود
اگر اموال را به اسم آقای خاوری می زدند امکان نداشت اموال را برگردانند
سلام به همه.اینقدر این سریال رو کش دادن که دیگه جذابیتش رو از دست داد.باران از هر دری وارد میشه پدرش وفرید از در دیگه خارج میشن.رفتن رو اعصابمون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی