بازدید 8840

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از معلم فداکار مریوانی

کد خبر: ۳۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸ 19 January 2014
وزیر آموزش و پرورش، از محمد علی محمدیان معلم فداکار مریوانی تقدیر کرد.

به گزارش مهر، علی اصغر فانی در دیدار با محمدعلی محمدیان معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان و ماهان رحیمی دانش آموز بیمار گفت: همانطور که مردم مطلع هستند مردم هزینه درمان ماهان رحیمی را متقبل شده‌اند و امیدواریم که مسئولان درمان به خصوص وزیر بهداشت، درمان این دانش‌ آموز عزیر را متقبل شود.

همچنین در این دیدار محمد علی محمدیان معلم مریوانی نیز علت تراشیدن موی سر خود را همدردی با دانش‌اموز خود که به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن دچار ریزش مو شده بود اعلام داشت.

اين معلم مريواني در ادامه با اشاره به اينكه هدف اصلی این حرکت نوعی همدلی با دانش‌آموزش محاسبه می‌شود ادامه داد: معلمی شغل انبیاست و کار اصلی وی ترویج اخلاق حسنه، آموزش و تربیت است و در این راه باید از تمام وجود مایه گذاشت، کودکان روحی لطیف و سرشار از محبت دارند که باید به آنها نحوه ابراز آن را یاد داد تا بتوانند در آینده نه چندان دور با ابراز به موقع این محبت و عشق به یاری همنوعان خود بشتابند.

ماهان رحیمی دانش‌آموز کلاس دوم دبستان در این دیدار به فداکاری معلم خود تاکید کرد و گفت: می خواهم در آینده همانند آقای محمدیان معلمی فداکار شوم.

ماهان رحیمی دانش آموز کلاس دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن، موهای سرش ریخت و تاکنون دلیل آن نیز مشخص نشده و معلمش نیز به جهت تقویت روحیه این دانش آموز اقدام به تراشیدن موهای سر خود کرد.

به دنبال رسانه ای شدن این اقدام معلم مریوانی، رئيس جمهور دستور داده است كه از اين معلم تقدير شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار