بازدید 9459

جوابیه گلدیران به مشکل مخاطب زنجانی

کد خبر: ۳۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶ 14 January 2014
سرویس با بینندگان -  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان  ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر  می گردد.

طرح مشکل:

با سلام.

درتاریخ92/9/19یخچال ساید بنتلی32 از فروشگاه قاسم زاده واقع در ستارخان راخریداری کردم. قرارشد یخچال از انبار به زنجان حمل شود.بنابراین  به من یخچال  نشان داده نشد و قرار براین بود که یخچال درزنجان صحیح و سالم تحویل گردد.روز 5شنبه از باربری تماس گرفتند یخچال رسیده است.حضوری یخچال را تحویل گرفتیم.بسته بندی کاملا سالم بود درحضور خودم با احتیاط کامل به واحد مسکونی منتقل گردید.بعد از باز کردن بسته بندی که کاملاً سالم بود در کمال تعجب متوجه فرو رفتگی در گوشه در سمت چپ شدم.به فروشگاه زنگ زدم.که زیر بار نرفت و حالا ما مانده ایم.دست خالی و خرما بر نخیل.سؤال من این است آیا برای شرکت محترم گلدیران مشتری مداری این چنین است که من هئیت علمی چندین روز و ساعت گر فتار باشم و کسی پاسخگو نباشد.لذا از شرکت معظم گلدیران انتظاردارم به مورد فوق رسیدگی نموده ومارا راهنمایی بفرمایند.با تشکر دوستدار و مشتری محصولات ال جی.دکترحسن یاری عضو هئیت علم دانشگاه علوم پزشکی زنجان

جوابیه:

 با سلام و احترام و عرض تشکر و قدر دانی از زحمات مسولین سایت تابناک که در راستای شفاف سازی و احقاق حقوق هموطنان عزیز قبول زحمت می نمایند.
متاسفانه دستگاه  یخچال خریداری شده توسط مشتری در عملیات حمل و نقل دچار آسیب شده بود و اختلاف نظر بین فروشنده و مشتری در خصوص علت خسارت موجب تاخیر در نتیجه گردیده بود ودر خصوص اختلا ف قیمت عرض می شود جهت جایگزین نمودن یخچال مدل دیگری به ایشان  پیشنهاد شده بود  که اختلاف قیمت داشت و مورد موافقت واقع نشد  و در نهایت با ارسال دستگاه از تهران با همان مدل ایشان اقدام به جایگزین نمودن محصول گردید. 


امیر حسین صالحی
مدیر کل روابط عمومی شرکت گلدیران
   

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی