بازدید 19092

نگاه شما: پرواز اهواز سر از تهران در‌آورد!

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را بفرستد تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ 13 January 2014
جعفر کریمی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:
بلاتکلیفی مسافران پروازهای متعدد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از دیشب تا کنون اعتراض شدید مسافرانی را به دنبال داشت که هیچ کس پاسخگوی آن‌ها نیست.

در اتفاقی عجیب پرواز شب گذشته بندرعباس به اهواز، سر از تهران در‌آورده و از دیشب تا کنون (عصر دوشنبه) مسافران این پرواز نمی‌دانند چه زمانی به سوی اهواز پرواز خواهند کرد. در همین حال مسافران سردرگم این پرواز می‌گویند، تاکنون هیچ پاسخ روشنی مبنی بر دلیل تغییر مسیر هواپیما از بندرعباس به تهران بدان‌ها داده نشده و شواهد نشان می‌دهد موضوعی غیر از بدی آب و هوا و یا مشکل فنی بوده است، زیرا مسیر بندر عباس به اهواز بسیار نزدیک‌تر از بندرعباس به تهران است.

در همین مدت یعنی از شب گذشته تا کنون پرواز‌های تهران به کیش، کرمان و بندرعباس نیز ‌‌دیرکرد بسیار داشته است؛ اما اتفاق عجیب دیگر، تأخیر پرواز امروز صبح تهران به بوشهر بوده که‌ به دنبال انجام نشدن این پرواز به مسافران گفته شده‌ که پرواز در ساعت ۱۱ صبح انجام می‌شود که باز هم انجام نشده و وعده ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه و سپس ۳ و ۲۰ دقیقه را داده‌اند.

اما شواهد نشان می‌دهد در اقدامی غیرصادقانه، مسئولان پرواز ایران ایر بدون آنکه به مسافران اعلام کنند که می‌خواهند پرواز‌های ۶ صبح و ۳و ۴۰ دقیقه عصر بوشهر را یکی کنند و به همین دلیل بدون اعلام موضوع، مسافران را برای ساعت‌ها در فرودگاه بلاتکلیف گذاشته‌اند.

آخرین خبر دریافتی، حکایت از آن دارد که در صورت انجام پرواز، دو پرواز امروز بوشهر در قالب یک پرواز با هواپیمایی بزرگ‌تر ساعت ۴ انجام خواهد شد.

گفتنی است، تأخیر پروازهای متعدد امروز سبب شد تا پیش از ظهر امروز در ترمینال دو فرودگاه مهرآباد بی‌نظمی‌ شده و میان مسافران معترض و خسته با مدیریت ترمینال درگیری لفظی پیش آید‌. تأسف‌بار‌تر اینکه پذیرایی ‌از مسافرانی که به دلیل تأخیرهای متعدد ساعت‌ها بلاتکلیف در فرودگاه بوده‌اند، بسیار بی‌کیفیت بوده و این موضوع نیز بیشتر سبب ناراحتی آنان شده است.

* برای آشنایی با شرایط و نحوه همکاری با «نگاه شما» اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳۵
خوب عزیزم شب بوده خلبان راه رو گم کرده تو اون تاریکی هوا به جای اهواز رفته تهران، تو خودت اگه خیلی بلدی تو شب رانندگی کنی خودت برو بشین پشت فرمون، غر هم نزن. همش نباید انتقاد کرد.
پاسخ ها
طناز ایلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
باز این محمد جعفر به حرف اومد
دقیقا این موضوع در مورد پروازهای تبریز هم بارها انجام شده و خطوط پروازی با دلایل واهی مانند "کمی میدان دید" پروازها را به تاخیر می اندازند و در نهایت دو پرواز با فواصل زمانی 2-3 ساعت را در یک هواپیمای بزرگتر بصورت یکجا راهی می کنند. وضعیت تاخیر در پروازها واقعا کلافه کننده شده است.
یک نفر به دوستش گفت برای رفتن از تهران به اصفهان باید از چه مسیری رفت؟ دوستش گفت
باید از مسیر قم و دلیجان بروی اصفهان .
پرسید نمیشه از مسیر قم.اراک. خرم آباد . اهواز
شیراز به اصفهان بروم؟!
طرف گفت: چرا . میتونی از این مسیر هم بری!
شاهکار تازه نبود .
اوه اوه هواپيماربايييييييييييييييي!
اوه اوه هواپيماربايييييييييييييييي!
بایستی یه فکر اساسی کرد تا این جور مسایل دیگه تکرار نشه
ای بابا چیزی نشده که. یه دوری هم توی آسمان آبی تهران زدند چقدر سخت میگیرید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
آبی؟؟ ما که خیلی وقت دیگه آسمون را آبی نمی بینیم.
عزیزم پرواز تهران-اصفهان هم باطل اعلام شد و مسافر ها سرگردان و فقط عذر خواهی کردند خواهشمند است یک گزارش و علت آن را جویا شوید.
پاسخ ها
طناز ایلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
حذف به قرینه معنویت اشتباه است برادر
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
مه
تازه ميخوان مستقيم برن امريكا
سلام من به دلیل کاری هر دو ماهی یه بار مجبورم از پرواز تهران بوشهر استفاده کنم. پرواز اسمان معمولا خوبه اما ایران ایر اصلا به درد نمیخوره در این چهار تا پنج سالی که استفاده میکنم به خدا قسم یکبار سر موقع پرواز نکرد حتی یه بار زورتر راه افتاد و بدتر از همه برخورد پرسنل بی ادب ایران ایر هست دفعه آخر مردم رو سوار اتوبوس کردن با اتوبوس یه چرخ دور هواپیما زدیم و دوباره مارو بردن سالن انتظار و در جواب ملت گفتن معلوم نیست کی پرواز انجام بشه. رفتم گفتم بابا من امروز انکال بیمارستانم اگه عزیز خودت رو بیارن بیمارستان چه حسی داری بگو پرواز کی انجام میشه تا من به بیمارستان خبر بدم کی میرسم. اما بازم جواب ندادن
پاسخ ها
moji
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
با با دمت گرم....... شما دو ماه یک بار از تهران میری بوشهر بعدش هم از که الان انگلیسی. بابا دمت گرن دکتر جون...... این همه دکتر بیکار . خوب یکی رو بفرستن جای شما............
پرواز ساعت هفت و ده دقیقه صبح ایران ایر امروز دوشنبه به مقصد جزیره سیری (چاتر فلات قاره) هم به دلیل نقص فنی هواپیمای فوکر 100 تا ساعت 3 عصر انجام نگردید.
عجب ایرلاینی داریم هاااااا. همه چیزمان...
این روزها بیشتر پروازها به سمت مکه و مدینه اعزام میشوند.بدی هوای اهواز بدلیل می شدید نیز عامل تاخیر است.تعداد هواپیما نیز کافی نیست.
Who cares akhavi
بابا از هواپیمایی ایران که سی ساله تحریمه چه انتظاراتی دارین!!!
عادت داریم دیگه به این چیزها
نظارت بر مدیریت فرودگاه ها به عهده چه سازمانی ست و آن سازمان به چه کسی پاسخگوست؟
این یار اولشون نیست ....مسافر زیاده , رقیب هم ندارند , حالا شما خودتو یکش...براشون فرقی نمیکنه
حتما لازم نیست من رئییس جمهور باشم!!! یک مدیر فرودگاه نیز کار مهمی دارد که اگر درست انجام دهد همه چیز منظم میشود!!!! هر کسی کار خودش را درست انجام دهد... راز موفقیت....!!!!
مشکل هوا چه ربطی به هواپیمایی دارد با بچه های بالا صحبت کنید هوا خوب بشه!!!!!!
پرواز مشهد اصفهان هم در شیراز نشست و مسافرین با اتوبوس به اصفهان اعزام شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
من هم خودم چند بار در جاده مسیر را اشتباه رفتم حالا خلبان بجای تابلو بوشهر تابلو اهواز را دیده مگر عیبی دارد
چرخهاي هواپيما باز نميشده مسير تهران رو رفته و پايين كار ميكرند بالاخره تعميرش كردند و باز شده و در تهران فرود آمدند . اين كارها در هواپيماهاي 38 ساله ما كاملا طبيعي است و نبايد گله كرد . هنرمند كساني هستند كه به اين هواپيما ها سوار ميشند .من كه جرات نميكنم راضي هستم با ماشين و اتوبوس و قطار يا سينه خيز برم اما سوار اينها نشم . مسافرين اين هواپيما ها بايد جايزه گينس رو بگيرند واقعا حقشونه و نترسترين مردمان هستند . آفرين به اين جرات و جسارت و شجاعت ... شايد مهندسين آمريكايي كارخونه سازنده ترجيح بدند زير گيوتين برن اما سوار اينها نشند چون ميدونند عنده خطره يا عنده بازي كردن با عزرائيله ...
خلبانش فکر کرده مقصدش تهرانه غافل از اینکه اهوازه فقط همین یا اینکه به مراسمی در تهران دعوت بوده کارو یکسره کرده راحت!!!!!!!
اگه رفته بود به اهواز باید تعجب میکردن نه حالا که رفته تهران.
متاسفانه مسئولین هیچگاه پاسخگو نبوده و نیستند و دراینگونه موارد برخورد بسیار بی ادبانه پرسنل ایران ایر مزید بر علت است .نه تنها پاسخگو نیستند بلکه از مسافر بلاتکلیف طلیکار هم هستند!!!
ایرانیان شجاع ترین مسافرین دنیا هستند
واى كه ما ايرانى ها چقدر از هوانوردى بيخبريم
هواى فرودگاه دقيقا به هواپيمايى ربط داره مثل
سرعت و جهت باد ، ديد خلبان، ارتفاع ابر از سطح زمين، وضيت باند ( برف يخ ).
همه اينها و هواپيماهاى قديمى ، تحريم يدكى و بى اعتنايى هايه معمول مسئولان ايرانى نسبت مشتريان رو در يك قابلمه بجوشانيد ميشود اينى كه ميبينيد.
کابر محترم اقای جعفری فکر کرده در تاریکی شب درشکه چی میخواسته درشکه براند که چشمش ندیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی