بازدید 7866

پاسخ بانک مرکزی به شکایت مردم سرقنات

کد خبر: ۳۷۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶ 12 January 2014
سرویس با بینندگان -  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان  ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر  می گردد.


طرح مشکل :

تخلفات پست بانک در روستای سرقنات شهرستان وحدتیه استان بوشهر را پیگیری کنید. در این شعبه مردم که اکثرا از قشر ضعیف و فقیر می باشند سرمایه اندک خود را به امید گرفتن وام به صورت سپرده نزد بانک به امانت گذاشته بودند ولی الان نزدیک به یکسال است که به دلیل به قتل رسیدن رییس شعبه  (منصور رضازاده)مذکور توسط افراد ناشناس مردم بدون اینکه وامی گرفته باشند برای رسیدن به اصل پول خود در بلاتکلیفی به سر میبرند و به رغم پیگیریهای مکرر هیچ نهاد یا مسوولی جوابگو نیست. از شما دوستان که مطمعنا صدای رساتری دارید خواهشمندیم به داد این مردم بیچاره برسید و مساله را پیگیری کنید.
...................
عضو هیات علمی دانشگاه


جوابیه:




با سلام

احتراماً ، بازگشت به نامه شماره 835/ت مورخ 23/9/92 در خصوص تقاضای یکی از مخاطبان به اطلاع ارسال می رساند، حسب مراجعه تعدادی از شکایت و مطالبه وجوه تحویلی متوفی و متعاقب بررسی به عمل آمده مشخص گردید نامبرده بدون هر گونه ثبت در سامانه های بانک و تسویه حساب روزانه یا حتی هفتگی با شعبه ناظر، اقدام به اخذ وجوهی تحت عنوان سپرده بالغ بر 16 میلیارد ریال و پرداخت تسهیلات  به مشتریان خود حدوداً به مبلغ 7 میلیارد ریال از محل سپرده های دریافتی نموده است که با طرح موضوع از سوی شکات در مرجع قضائی، پس از صدور رأی نهایی دائر بر تأیید عملیات مذکور اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
1858918/

        اداره روابط عمومی
                 سهیل ایلداری                           مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی