بازدید 3038

5 بازیکن جدید در لیست تیم ملی جوانان

کد خبر: ۳۶۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱ 18 December 2013
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و لیست اعلام شده بازیکنان گفت: علاوه بر لیستی که دیروز اعلام شد، پنج بازیکن دیگر هم در لیست تیم ملی هستند که سردار آزمون از باشگاه روبین کازان، علیرضا جهانبخش از نایخمن هلند، مرتضی تبریزی از ذوب آهن اصفهان، محمد نیارکی دروازه بان پاس همدان و امیرعابدزاده از پرسپولیس هستند.

منصوریان ادامه داد: به این ترتیب لیست ما 31 نفر است که 26 بازیکن برای بازی اول با کره جنوبی به کیش می‌روند و بازی اول را با بازیکنان انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر22 سال ادامه داد: طبق توافقی که باشگاه‌ها و سازمان لیگ داشته ایم پس از انجام بازی اول مقابل کره جنوبی در کیش، بازیکنان باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب آهن و نفت تهران به باشگاه‌هایشان برمی‌گردند و 5 بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم که از این پنج بازیکن، سه بازیکن از امیدهای فوتبال ایران برای راهیابی به رقابتهای المپیک 2016 ریودوژانیرور و حتی جام جهانی 2018 روسیه هستند.

منصوریان در پایان گفت: لیست نهایی تیم ملی زیر22 سال برای رقابت‌های عمان پس از انجام دو بازی دوستانه در کیش اعلام می‌شود و امیداوریم که تیم ملی زیر22 سال با تمام قوا به مسابقات زیر22 سال قهرمانی آسیا برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار