بازدید 5345

جلالی: دست از سر تراکتور سازی بردارید

کد خبر: ۳۶۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱ 04 December 2013
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فدراسیون فوتبال این تیم را تحت فشار گذاشته است و از دست اندرکاران این فدراسیون می خواهیم دست از سر تیم تراکتورسازی بردارند.

مرد آرام فوتبال ایران این روزها آشفته و نگران تیمش است با این مربی بارها در خصوص وضعیت فوتبال ایران و تیم هایی که هدایت آنها را برعهده داشته گفت و گو کرده بودیم، اما تا به این اندازه او را به هم ریخته ندیده بودیم.

بیاد نداریم او در گفت وگو های قبلی تا به حال کسی را متهم کرده باشد اما او امروز به صراحت فدراسیون فوتبال و تعدادی از باشگاه های رقیب را متهم به بداخلاقی کرد، کاری که شاید تا به حال انجام نداده بود.

مجید جلالی روز چهارشنبه با بیان اینکه تیمش بیش از هر تیم دیگری شایسته قهرمانی لیگ برتر ایران است،افزود: ما یک تیم منسجم وخوب داریم در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر نیز عملکردخوبی داشتیم، اما کار هنوز تمام نشده است.

وی ادامه داد:قدم هایی که ما پیش رو داریم قدم های مهمی است ودر واقع ما درادامه این مسابقات باید 14 قدم را محکم برداریم این درحالی است که متاسفانه جبهه های زیادی علیه ما بازشده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزبا اشاره به اینکه تمامی این موارد را با مسوولان باشگاه و بازیکنان درمیان گذاشتم،اظهار داشت: به بازیکنان گفته ام باید خیلی هوشیار باشند ما می خواهیم نتیجه مسابقات در چارچوب زمین معلوم شود.

جلالی در حالی که بسیار ناراحت به نظر می رسید اضافه کرد: متاسفانه این روزها از چپ وراست به ما فشارمی آورند یک سمت فدراسیون به خصوص کمیته انضباطی و سمت دیگرتیم های رقیب که نمی خواهند ما قهرمان شویم.

به گفته وی این فشار تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که تیم تراکتورسازی روند رو به رشدی داشته و شایسته ترین تیم برای قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر است.

به اعتقاد وی مسوولان کمیته انضباطی و تیم های رقیب با تصمیماتی که علیه تیم تراکتورسازی می گیرند در نظر دارند روند رو به رشد آن را متوقف کنند واثرنامطلوب بر این تیم بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص اقداماتی که این روزها علیه تیمش گرفته می شود گفت:تیم ما یکی از پرطرفدار ترین تیم های حال حاضرایران و آسیاست ما در سه دیدار اخیرمان که در ورزشگاه یادگارامام(ره) برابر تیم های فولاد خوزستان،استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم پذیرای انبوه هواداراز 45 هزار نفرتا 65 هزار نفر بوده ایم از این رو شرایط ما با تیمی که 100 هوادار دارد بسیار متفاوت است.

جلالی تاکید کرد: متاسفانه مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها به دلیل این که تعداد معدودی ازهواداران که دقیقا نیز معلوم نیست کارشان سازمان یافته و یا هدایت شده باشد ما را به راحتی متهم و محروم می کنند.

به گفته وی تماشاگران تراکتورسازی در طول سه بازی فقط تیم خود را تشویق کردند ودرآخر نیز بدون کوچکترین مشکلی ورزشگاه را ترک کردند که این خود یک امتیاز است.مسوولان باید بدانند ورزشگاهی که درآن 60هزارهوادار حضورپیدا می کند به طورحتم قواعدش با ورزشگاهی که تنها 100 هواداربه آن می آید فرق دارد و ما نمی توانیم به خاطر یک عده خاطی و حرمت شکن که به درستی هم خواستگاه اعتراضات آنها بر کسی آشکار نیست بقیه را با یک چوب برانیم.

به گفته وی تصمیمات درفدراسیون فوتبال پشت درهای بسته گرفته می شودوعلیه تیم ها بخصوص تراکتورسازی رای صادر می کنند کسانی در فدراسیون فوتبال نظر می دهند که در فضا قرار نگرفته اند برهمین اساس معتقدم آنان باید در محیط قرار گیرند تا تحلیل درستی از آنچه که در ورزشگاه ها اتفاق می افتد داشته باشند.

جلالی با گلایه از برخی مدیران فدارسیون فوتبال اضافه کرد: آنان به این اقدامات هم بسنده نمی کنند و با انجام مصاحبه های جنجالی فقط می خواهند آرامش ما را برهم بزنند از این رو به این رفتار و تصمیماتی که علیه تیم ما گرفته می شود کاملا اعتراض داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها تیم تراکتورسازی و هوداران پرشورش بیش از هر تیم دیگری مورد تهاجم وهجمه است به نظر می رسد آن ها درصدند ورزشگاه ها را خالی ازتماشاگر کنند و درک این مساله برایم سخت است . نمی دانم بازی بدون تماشاگر چه سودی برای فدراسیون دارد که این رفتارها را از خود بروز می دهند.

وی معتقد است نباید با تماشاگری که به این خوبی رفت و آمد می کند از تنبیه صحبت کرد اکثریت تماشاگران ما متین هستند اما متاسفانه بیشترین هجمه ها متوجه آنهاست و با انجام مصاحبه های متعدد و تهدید و کسر امتیاز خاطر آنان را مکدر می کنند.

سرمربی تیم فوتبال تبریز با بیان اینکه تنهااقدامات تنبیهی اثربخش نیست،تصریح کرد: تنبیه موقعی کارسازاست که تشویق باشد ومدیران اولویت را به تشویق دهند معتقدم کسی که در مسند قضاوت نشسته باید با روش های تربیتی هم آشنا باشد و از آنان اطلاع داشته باشند متاسفانه مسوولان فوتبال ما این روز ها بیانیه پشت بیانیه صادر می کنند و با این بیانیه و تهدیدها فضای بسیار منفی علیه فدراسیون در آذربایجان بوجود آورده اند.

به گفته وی امروز این احساس دروجود هواداران تراکتورسازی تقویت شده که با آنان خوب رفتار نمی شود فدراسیون باید برای بهتر شدن این فضا اعتماد سازی کند و با این اقداماتی که علیه تیم ما صورت می گیرد کار سختی است.

به نظر این مربی وهوداران تیمش این طوربه نظر می رسد مسوولان فدراسیون فوتبال می خواهند قهرمانی لیگ برتر را به یک تیم تهرانی بدهند که اگر اینگونه باشد باید به حال این فوتبال تاسف خورد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی