بازدید 5740

حاشیه‎های استقلال تهران - گسترش فولاد

تقدیر از کاپیتان تیم ملی ایران/ یک دقیقه سکوت به احترام زلزله‌زدگان
کد خبر: ۳۶۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۳ 30 November 2013
جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، از سوی هیات فوتبال استان تهران به دلیل حضور در جمع سه بازیکن برتر آسیا تجلیل شد.

به گزارش مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر حاشیه هایی در پی داشت که در ذیل می‌خوانید:

* سازمان لیگ از جواد نکونام که به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده بود تجلیل به عمل آورد. همچنین لوح تقدیری نیز به رسول خطیبی به عنوان جوان‌ترین مربی لیگ برتر اهدا شد.

* امیر قلعه نویی پیش از آغاز بازی به سوی نیمکت گسترش فولاد رفت و با اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.

* هواداران استقلال رسول خطیبی و ایمان موسوی را مورد تشویق قرار دادند.

* امیر حسین صادقی و آندرانیک تیموریان تنها بازیکنانی بودند که از تیم استقلال به نیمکت گسترش فولاد رفته و با خطیبی خوش و بش کردند.

* ایمان موسوی که فصل پیش در استقلال بازی می کرد و به دلیل یک سری مسائل حاشیه ای از این تیم جدا شد به نیمکت استقلال رفت و با امیر قلعه نویی روبوسی بسیار گرمی کرد.

* هواداران استقلال با دیدن هاشم بیک زاده در زمین او را مورد تشویق قرار داده و از او خواستار پاس هایی شدند که مهاجمان استقلال بتوانند از ان استفاده کرده و بتوانند دروازه گسترش فولاد را باز کنند.

* هواداران استقلال با شنیدن خبر شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز به خوشحالی پرداخته و عنوان که پرسپولیسی ها در دور برگشت متوجه می شوند که امتیازگیری در بازی‌های خارج از خانه یعنی چه.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست