بازدید 27261
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند حکم اعدام توماج صالحی، جنگ ایران و اسرائیل، علی هیبتی، برنامه امتحانات نهایی، بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 30 April 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

حکم اعدام توماج صالحی

چند روزی است، انتشار خبر حکم اعدام توماج صالحی در فضای مجازی با حواشی فراوانی رو به رو شده است و بسیاری در این خصوص پرسش‌هایی را ناظر بر چرایی صدور این حکم و نیز دلیل بازداشت توماج صالحی مطرح می‌کنند.

برخی نیز به این حکم اعتراض دارند و آن را سختگیرانه توصیف می‌کنند.

توماج صالحی خواننده رپ و اعتراضی در ایران است. ترانه‌های رپ او بیشتر ابعاد سیاسی و اعتراضی دارد و بعضاً در متن ترانه هایش توهین‌هایی را علیه مسئولان ارشد نظام مطرح می‌کند.

صالحی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به دلیل ترانه هایش بازداشت شد. او همچنین در ۸ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انتشار فیلم‌های اعتراضی و تحریک جوانان به حضور در اعتراضات بار دیگر بازداشت شد. در همین باره، خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، به‌ نقل از سید محمد موسویان دادستان اصفهان، خبر بازداشت توماج صالحی را تأیید کرد و مدعی شد که او «در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر نقش کلیدی داشته است.»

پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر رسید که حکم بدوی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شده و همین سبب شد تا نام او در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بسیاری تلاش کنند تا زمینه لغو صدور حکم اعدام برای او را فراهم کنند.

توضیح بیشتر اینکه دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌ تکمیلی محکوم کرده است؛ هرچند این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

جنگ ایران و اسرائیل

تنش میان ایران و اسرائیل که پس از حمله جنایتکارانه این رژیم به کنسولگری ایران در شهر دمشق به اوج رسید و به دنبال آن پاسخ قاطع ایران به این گستاخی در قالب عملیات وعده صادق همچنان یکی از تیتر‌های اول رسانه‌های ایران و جهان است.

بسیاری پس از حمله ایران به اسرائیل منتظر پاسخ اسرائیل بودند، اما تنها یک خرابکاری نافرجام در حواشی شهر اصفهان که آن اسرائیل جسارت پذیرفتن مسئولیت آن را نیافت، پایان بخش ماجرا بود.

علی هیبتی

علی هیبتی، یکی از ورزشکاران ایرانی ساکن در کشور روسیه است که هفته گذشته به دلیل اقدام غیر اخلاقی در قبال یک زن که زمان مسابقه را اعلام می‌کرد، با حمله تماشاگران رو به رو شد و به شدت مجروح شد.

علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی

این اتفاق با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی رو به رو شد و نام او را در ایران به یکی از ترند‌ها تبدیل کرد.

ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ده سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد، به خاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد، حرکت غیر ورزشی انجام داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت زده شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

برنامه امتحانات نهایی

با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی مدارس، یکی از پرسش‌های پر تکرار در فضای فضای مجازی جست و جو پیرامون برنامه و جزئیات امتحانات نهایی به ویژه زمان این مسابقه است.

بنا بر جدول منتشره از سوی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

قیمت طلا و قیمت دلار

قیمت طلا و قیمت دلار نیز در هفته گذشته بسان دیگر هفته‌ها یکی از دغدغه‌های مهم کاربران فضای مجازی بود که از سوی آن‌ها در مورد آن‌ها جست و جو می‌شود.

در واقع بسیاری از شهروندان نگران افزایش قیمت دلار و طلا و اثر سوء آن بر زندگی خود هستند.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

در بازار روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه قیمت طلا، سکه و دلار نوسان صعودی را ثبت کردند. فعالان بازار در خصوص رشد طلا و سکه دلایل مختلفی را مطرح می‌کردند.

قیمت هر قطعه سکه امامی صبح دیروز برای مدت زمان کوتاهی کانال ۴۰ میلیون تومان را از دست داد و با ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید؛ اما در ادامه معاملات و در نیمه ظهر تقاضا برای خرید سکه بالا رفت و این فلز گرانبهای داخلی پیرامون ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. به عبارت دیگر، سکه بازان امروز شاهد رشد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه امامی بودند. معامله گران درباره این بازگشت قیمت، دو نظر داشتند؛ گروه اول معتقدند که این افزایش قیمت در بازار سکه پولبک بوده و برای اصلاح روند کاهشی نیاز بازار است. اما در مقابل، گروه دیگری بر این باورند که این برگشت قیمت، تغییر روند در بازارهاست؛ به این صورت که بعد از مشاهده قیمت در کف، خریداران وارد بازار شدند.

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

چند روزی است که خبر ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری عجیب مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پس از اعلام خبر بستری شدن ترانه علیدوستی، گمانه زنی‌هایی درباره بیماری او کردند تا اینکه مشخص شد این بازیگر ایرانی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌هاست. اما سندرم درس (DRESS) چیست و آیا کلا بیماری خطرناکی است؟

جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن

بثورات دارویی همراه با ائوزینوفیلی و علائم سیستمیک یا سندرم DRESS یک واکنش حساسیت شدید به برخی از انواع دارو‌ها به شمار می‌رود. نشانه های این بیماری شامل تورم پوستی، تب، ناهنجاری‌های خونی و درگیری اندام‌های مختلف است. متخصصین این آلرژی نادر دارویی را بالقوه تهدید کننده زندگی می‌دانند که به دنبال واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن به برخی دارو‌ها رخ می‌دهد. علائم ممکن است هفته‌ها پس از شروع داروی مشکل زا توسط فرد تظاهر یابند. درمان اغلب شامل قطع دارو‌های مشکوک و استفاده از دارو‌های تعدیل کننده سیستم ایمنی به منظور کاهش علائم است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۶۴
فکر نکنم این کارهای نمایشی رو ادامه بده حکم حبس سنگین میدن که بشکنش ولی بیشتر جلو نمیره غیر ممکنه این بچه رو من بزرگ کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
حکم اعدام چنین افرادی برای جامعه رحمت هست چرا که بازدارندگی ایجاد میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
هیچ کجای تاریخ و دنیا برای یک ترانه سرا و خواننده جوان

چنین احکامی صادر نکرده اند !!؟؟

جای هنرمندان زندان و چوبه دار و تخت بیمارستان نیست
توماج صالحی به علت تشویق به حمله و کشتن مامور نیروی انتظامی باید اعدام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
تو درمحل بودی وبا چشمای خودت دیدی که داری حکم میدهی.اصولا چرا باید یک قاضی با اشتباه خودش آرامش یک جامعه رو بهم بریزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اقای خشن خودش هم مثبت داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
مگر تو خدا هستی که حکم به مرگ می دهی؟
برفرض اینکه اتهامات مطروحه شما درست باشد ، قاضی عادل و با دلیل و مدرک باید حکم بدهد.
توچه کاره ای؟
برو استغفار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
دقیقا
مشتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
چرا دروغ میگی هیچکیو نکشته ، جوان شجاع سالم ورزشکار هنرمند نماینده همه ی جوانان معترضه وقتی رپ می‌کرد تو رپ اعتراض می‌کرد صداشو نشنیدن ،اومد تو خیابون داد
، بزنه شاید صداشو بشنون ایندفعه
شنیدن ولی حکم اعدام دادن
بخاطر همینه مردم دیگر حرف مسولان را قبول ندارند چونکه خودشان وفرزندانشان عاشق غرب و ظواهر آن هستند ولی وقتی که به مردم می رسند به غرب فحش وبد بیراه می گویند لطفا بس کنید این رفتاردوگانگی در گفتار وعمل را
خطاب به دیوان عالی کشور
لطفا حکم رانقض کنید
دواشتباه در ابتدای سال جدید که آرامش جامعه رو بهم زد،به نظر گروهی اندک خواهان بهم زدن آرامش مردم هستند،درحالی که با اندکی تدبیر میشود جلوی این اشتباهات را گرفت:
-بازگرداندن گشت ارشاد علیرغم خواست مردم
-صدور حکم اعدام برای توماج صالحی توسط یک قاضی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
تو نگران اشتباهات ما نباش! همون نگران اشتباهات غربگداها باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
خطاب به 10.45: آخه اشتباهات شما ها است که به ملت کلی خسارت زده.اگر اشتباهاتتان متوجه خودتان بود که کسی به شما ها کاری نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
خطاب به 10.45
اتفاقا من بد نگران اشتباهاتتون هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
این وسط کسی از گل نازکتر به حاج اقا صدیقی نگفت
واقعا شانس داره
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
یکی قربانی میشود تا برای بقیه یاد اوری شود! در خانه بمانید! ماه های اینده روزگار سخت تر است! باید بترسیم و بگوییم همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم!
اظهار عقیده نه در اسلام ونه در قانون اساسی ایران جرم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
هر حرفی اظهار عقیده نیست. اینکه مثلا من بیام و تهمتی به شما بزنم یا اتهام ناروایی وارد کنم یا فحشی بدهم و بعد بگویم ابراز. عقیده کردم! این قابل قبول نیست. ابراز عقیده ای هم که اقدام علنی علیه امنیت ملی باشد در. هیچ جای دنیا قابل قبول نیست. دوست عزیز در همین اخبار ببینید طرف آمده در. آمریکا میگه چرا یک رژیم خارجی (صهیونیستها) دارند آدمکشی می کنند. و زنان و کودکان را قتل عام می کنند که کاملا انتقاد به جایی است و در. راستای حقوق بشر و انسانیته میان چهار دست و پای طرف را می گیرن می برن حالا شما یک آدمی را که میاد دیگران را تشویق به کشتن می کنه را میگی ابراز عقیده کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
صدور فرمان شکست استخوان از نظر غربگدا آزادی بیاته
سخن مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
خطاب به 10.44: اگر به سیره علی (ع) مراجعه کنی متوجه میشوی که حضرت هیچ گاه با خوارج بخاطر ابراز عقیده وحتی دشنام برخورد نکرده .درحالیکه بر منبر می رفتن وسخن می گفتن.با استدالا شما این سخنان مخل نظم وامنیت حکومت مولی بود ولی ایشان هیچگاه برخورد نکردن تا زمانی که دست به شمشیر بردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
هر کس به مقام شامخ مسئولین مملکت توهین کنه باید با اشد مجازات اعدام بشه!
آخه کجای دنیا یک هنرمند رو اعدام میکنن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
ایران.... یک جوری میگی کجای دنیا که انگار تازه تو فرودگاه امام خمینی نشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
کجا دنیا هنرمند جرات میکنه دستور شکسن استخوان پلیس هارو صادر میکنه؟
ناشناس
| Canada |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
هنرمند؟ این هم یک مغلطه ای است که عده ای یاد گرفتن. طرف کشتی گیر بوده رفته قتل کرده حالا وقتی قراره اعدام بشه میگن کجای دنیا یک ورزشکار را اعدام می کنند! این بابا را به خاطر کشتی گیری که محکوم نکردن به دلیل قتل بوده. هنرمند هم اسمش روشه کارش هنر باید باشه نه اینکه بیاد تشویق به کشتن کنه این میشه اقدام علیه امنیت ملی. اونجوری باشه که تمام قاتلان دنیا بالاخره یه معلمی، پرستاری چیزی هستن پس از فردا اتحادیه های معلمی و پرستاری و غیره جمع بشن. این مغلطه ها دیگه قدیمی شده. برید اینها را به رژیم آمریکا بگین که دانشجوی مملکت اومده به جنایت های صهیونیست ها اعتراض داره دست و پاش را میگیرن میبرن. کجای دنیا!
اعدام توماج صالحی میتواند به شدت بازدارنده باشد و جلوی بیماردلانی که سودای خام براندازی نظام مقدس اسلامی را بگیرد و همچنین باعث دلگرمی وفاداران و طرفداران نظام بشود نباید مرعوب تبلیغات ضد انقلاب و عربده جویی غرب شد با اقتدار باید عمل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
آیا اقتدار نظام با اعدام یک خواننده حفظ میشود یا با پشتیبانی ملت
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
حداقل با وی پی ان آمریکا نیا می خوای همچین چیزی بکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
با وی پی ان آمریکا نمیاد خودش آمریکاست شاید از فرزندان مسئولینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
ببینم اگراین شخص برادرتوبودبازم همین عقیده را داشتی یا زمین وزمان رابهم می بافتی تااورابیگناه جلوه داده وآزادکنی تازه توکه ازغرب وغربزدگی اینقدرمتنفری توآمریکا چکارمیکنی نگوکه من ازسربازان امام زمانم ودارم دربلادکفربادشمن مبارزه میکنم چون هیچکس حرف توراباورنخواهدکرد. قربان یک جوعقل وشعورومعرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
سلطان سکه هم اعدام کردید آیا اقتصاد درست شد
فقط اعدام راه حل است
جنگ ایران و اسرائیل نبرد حق بر علیه باطل است، دفاع از انسانیت است.
رژیم اسرائیل نباید فکر کند زیر پرچم اسرائیل می تواند جنایت جنگی کند، به کنسولگری ما در دمشق حمله کند، قوانین بین الملل را نادیده بگیرد و منطقه را دچار تنش و درگیری کند، آمده اند با زور کشور فلسطین را غصب کرده اند و با خشونت و بی قانونی و بی عدالتی دارند کل منطقه را دچار تنش و درگیری می کنند و برای تنش زدایی ایران با وعده صادق وارد عمل شد و تصمیم درست هم همین بود.
کشورهای غربی با رهگیری موشک های ایران ، اسرائیل را نمک گیر کردند و اسرائیل در عوض به درخواست آنها برای تلافی محدود جواب مثبت داد. یکی از مقامات اسرائیل این را به صراحت گفت.
به نظرم ضد انقلاب از خداش توماج اعدام بشه چونکه با کشته سازی به اهدافش خواهد رسید
انشاااله
طوفان از همه طرف میوزد
اون زمانی میگفت استخوان حافظین امنیت رو بشکنید نتونن از‌ امنیت دفاع کنن خودش نمیدونست گردنش شسکته میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
به امید خورد شدن گردنش روی طناب دار
خبر اختلاسهای کلان توسط اقازاده ها تمامی ندارد دیروز مدرسه پرسم بودم دیدم یکی از همکلاسیهاش داره خداحافظی میکنه از دوستانش جهت مهاجرت به کانادا پدرش گفت هیچ اینده روشنی برای فرزندم در این مملکت نمیبینم کودک اشک میرسثیخت و از دوستان و‌معلمش خداحافظی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
چه بد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
پارسال مهاجرت رکورد زد ، امسال بیشتر هم خواهد شد
توماج را اعدام کنید برای بقیه درست بشه که در فضای امنی که زندگی میکنند قدر دان باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
راجب به اختلاس گرها و باغ ازکل ها هم نظرت همینه.ما دیگه حرفی نداریم
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
تویی که میخوای با کشتار و رعب و وحشت امنیت ایجاد کنی کاش لاقل فقط یه ذره معنی امن و امنیت رو یاد بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
مطمئن باش که تاریخ ثابت کرده

به سر نیزه می‌شود موقتا تکیه داد
ولی روی آن نمی‌توان نشست
عطوفت بخشش و بزرگی رو از حضرت علی یاد بگیرید.
در قبال قاتل خودش گفت عدالت رو رعایت کنید.حتی فکر غذای او بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
فکر کنم ابن ملجم قصاص شد

پس میشه به توماج غذا داد و مجازات قانونی رو اجرا کرد
جاذبه داشته باشید نه دافعه
در دانشگاه های ایالات مختلف آمریکا که سردمدارانشان حامی رژیم اسرائیل هستند هم داد دانشجوها از جنایات اسرائیل در غزه و کرانه باختری در آمده، پس نباید انتظار داشت مردم دیگر کشورها آرام بنشینند و جنایات جنگی اسرائیل را شاهد باشند و هیچ نگویند خب معلوم است با این جنایاتی که نتانیاهو و دارو و دسته اش کردند یهودی ستیزی در دنیا ایجاد شود.
نتانیاهو و وزیر جنگش خوب می دانند وقتی جنایت جنگی کنند حاصلش یهودی ستیزی است برای همین به دیپلمات هایشان هشدار داده اند.
آقا توماح صالحی تکلیفش معلومه بردارزاده شمخانی رو چیکار کنیم. بهتر نیست اول بردازداه شمخانی رو اعدام کنند بعد توماج رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
چه ربطی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اتفاقا ربط بسیار زیبایی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
برادر زاده شمخانی کاری نکرده.از غفلت او سو استفاده کرده اند و ۲ میلیارد ناقابل به حسابش زده اند.پس رافت اسلامی کجا باید بدرد بخورد
نمیدونم این بچه های مسئولین رو و این بستگان مسئولین رو چرا انقدر اذیت میکنند و زیر ذره بین هستن بندگان خدا خوب شما رو هم انقدر مواظبتون باشن اینجوری میشه دیگه تورو خدا کاری به کارشون نداشته باشین بزارید به زندگی کارمندی شون برسن و با قناعت زندگی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اره شما درست میگی باید یه قانون مصوب کنند برای اینا یه مصونیت در نظر بگیرن اونوقت دیگه هم خیال مسئولین راحت میشه هم مردم ونهادهای نظارتی هم انقدر توکارای اینا کنکاش نمیکنن
یه عده جای قاضی نشستن تازه حکم هم صادر میکنن ، واقعا که .
کاشکی ته دخل پولی هم برای ما مانده بود تا مهاجرت میکردیم
اتهام توماج در حد اعدام نیست معلوم نیست چرا این حکم سنکین بی دلیل صادر شد که جز خسارت نفعی برای کشور نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
مگه تو قاضی پرونده هستی؟
با تمام وجود از هیبتی و اقدامش حمایت می کنم.ایرانی در هر شرایطی حق با او است.مرده باد کل جهان و زنده باد فقط ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
نفهمیدم هیبتی چ کار کرده؟
بابک زنجانی اعدامش لغو میشه و توماج اعدام. افساد فی الارض توماج ظاهرا پر رنگتر از اعمال بابک زنجانی است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی