بازدید 9199

ادامه تلاش لابی صهیونیستی آمریکا برای تشدید فشار بر ایران

با نزدیک شدن هر چه بیشتر به زمان برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵، مقامات دولت آمریکا در هفته‌های اخیر، تلاش داشته‌اند از راه مذاکره با رهبران کنگره و نیز گروه‌های یهودی این کشور، جلوی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را بگیرند. با این حال، جدید‌ترین گزارش‌ها، حاکی از آن است که این تلاش‌ها چندان ثمربخش نبوده است.
کد خبر: ۳۵۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ 03 November 2013
ادامه تلاش لابی صهیونیستی آمریکا برای تشدید فشار بر ایرانبا نزدیک شدن هر چه بیشتر به زمان برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵، مقامات دولت آمریکا در هفته‌های اخیر، تلاش داشته‌اند از راه مذاکره با رهبران کنگره و نیز گروه‌های یهودی این کشور، جلوی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را بگیرند. با این حال، جدید‌ترین گزارش‌ها، حاکی از آن است که این تلاش‌ها چندان ثمربخش نبوده است.

به گزارش «تابناک»، لابی صهیونیستی آمریکا (آیپک) اعلام کرده در تلاش خود برای تشدید فشار‌ها و افزایش تحریم‌ها بر ایران، «هیچ گونه توقف، تأخیر یا مهلتی» را نمی‌پذیرد.

به نوشته «جروزالم پست»، این بیانیه پس از آن منتشر می‌شود که برخی گزارش‌ها در روز شنبه، از موافقت گروه‌های یهودی طرفدار رژیم اسرائیل، از جمله «آیپک» با توقف هشتاد روزه تلاش‌های خود برای لابی‌گری در راستای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران حکایت کردند.

در بیانیه این گروه آمده است: «آیپک به حمایت خود از اقدام کنگره در وضع قانونی برای تشدید بیشتر تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد و بی‌گمان هیچ گونه توقف، دیرکرد یا مهلتی در این زمینه ‌نخواهد بود».

در روزهای اخیر، مقامات دولت آمریکا همواره استدلال کرده‌اند که وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، در حالی که مذاکرات هسته‌ای با این کشور در جریان است، می‌تواند اثری مخرب بر روند گفت‌و‌گو‌ها داشته باشد. در همین راستا، به تازگی مقامات ارشد دولت آمریکا با سناتورهای برجسته این کشور دیدار کرده و از آن‌ها خواسته‌اند، بررسی طرح تحریم‌های جدید علیه ایران را به تعویق بیندازند.

افزون بر این، گفت‌و‌گوهایی نیز میان همین مقامات با اعضای ارشد گروه‌ها و سازمان‌های یهودی طرفدار رژیم اسرائیل در آمریکا انجام گرفت که بر پایه گزارش‌های اولیه، نتیجه آن مثبت بوده و به همراهی گروه‌های یهودی انجامیده است. با این حال، بیانیه اخیر آیپک در حقیقت به مثابه تکذیب این خبر به شمار می‌رود.

در این بیانیه ادعا شده که آیپک از تلاش‌های دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای ایران حمایت می‌کند؛ اما تنها به شرطی که این تلاش‌ها به پایان برنامه هسته‌ای این کشور منجر شود. این گروه همچنین مدعی است برای موفقیت دیپلماسی در مقابل ایران، وضع تحریم‌های شدید‌تر ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۲
مرگ بر این لابی جنایتکار آیپک.اوبا منتخب ملت آمریکاست نباید ازاین ظالمان هراسی داشته باشدملت ایران ملتی صلح دوست وباتمدنند...
بجای نفرت از امریکا از لابی صهیونیستی باید منتفر باشیم و فن لابی گری را از چینیها در پیشبرد اهدافشان یاد بگیریم در سال 2000 چین با این روش لابی گری موفق شد در انتقال تکنولوژی و ایجاد کار در چین و گرفتن بازار در امریکا گروهی از سنا را با جرج بوش همخوان کند و در نتیجه جرج بوش با ان قانون مسخره ما مغز و چینی ها دست هستد کارخانجات و مراکز تولید کار را از امریکا به چین انتقال داد و دیگه از انزمان چین به نقطه غیر قابل برگشت دیگری از صنعت و اقتصاد دست یافت که برای امریکا چاره ای جز تعظیم در مقابل چین باقی نمانده است
خدا نجاتشون بده
این یعنی دیپلماسی زورگویی و دروغ و غارت و چپاول و ... و ما هرگز نباید در مقابل جنایتکاران جهانی در کنگره و سنای آمریکا سر تعظیم فرود آوریم.مرگ و بی نهایت مرگ بر استکبار جهانی و از جمله صهیونیست ها و آمریکائیان جنایتکار.
خواب دیدید خیر باشه
فشار زیاد بر ایران برای کلیه کشورهای منطقه می تواند خطر ناک باشد مخصوصا ممکن است باعث نابودی اسرائیل گردد.
روز بروز داره به آتش درون اسراییل اضافه میشه. پس بسوز و بسوز و بسوز که تمام نقشه هایت نقش بر آب خواهد شد.
بد نیست آمریکا هم خودی نشون بده و به اسراییل هشدار بده که دیگه تو مسایل بزرگترها دخالت نکنه.
دوستان اصلا کشور امریکا بدست لابی صهیونیستی اداره میشه .این دولتمردان اگر حمایت لابی صهیونیسم نباشد یکروز هم دوام نمی آورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
حقیقت این است که دنیا بنده پول است و پول هم دست یهودیان است وگرنه همه دنیا از جمله آمریکا اینطور در مقابل اسرائیل خوار و ذلیل نبودند
لطفاً به جای یهودی از لابی صهیونیسم استفاده کنید.
لابی گری در مجلسین امریکا یعنی دور زدن جریان ازاد فکر و نظر بوده و خلاف دموکراسی است به نوعی رابطه بازی و پارت بازی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست