بازدید 2925

همنشینی اهالی رسانه‌ به زمستان رفت

کد خبر: ۳۴۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱ 06 October 2013
مدیرعامل موسسه مطبوعاتی نشرآوران از تغییر زمان برگزاری زمان برگزاری نمایشگاه امسال مطبوعات خبر داد و بر اساس اعلام وی، دوره بیستم این نمایشگاه از 28 بهمن تا 4 اسفند در تهران برگزار می‌شود.

محمدرضا احمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران در گفتگو با خبرنگار مهر، از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه امسال مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه امسال مطبوعات و خبرگزاری‌ها، زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه از آبان به اواخر بهمن و اوایل اسفند تغییر کرد.

وی افزود: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 28 بهمن تا 4 اسفند در تهران برگزار خواهد شد. در همین ایام جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم برپا خواهد شد.

مدیرعامل موسسه مجری این نمایشگاه در عین حال از استقبال قابل توجه رسانه‌ها جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بسیاری از غرفه‌ها تا این لحظه رزرو شده است.

احمدی اعلام آمار بیشتر در این باره را به زمانی که ظرفیت نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تکمیل شد، موکول کرد. نمایشگاه مطبوعات هر سال در آبان ماه برگزار می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی