بازدید 9883

اسد: ترکیه «تاوان سنگینی» پرداخت خواهد کرد

کد خبر: ۳۴۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ 04 October 2013
رئیس‌جمهور سوریه در گفت‌وگو با شبکه‌ تلویزیونی ترکیه تأکید کرد که در حال حاضر صحبت کردن درباره حضور او در انتخابات سال آینده زود است و ترکیه تاوان حمایت از تروریسم را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «المیادین»، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ترکیه تأکید کرد که آنکارا برای حمایت از تروریست‌ها بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

افزود: این تروریست‌ها به زودی برای خود ترکیه نیز عواقبی به همراه خواهند داشت زیرا ممکن نیست که از تروریسم به عنوان ابزاری استفاده شود بعد به راحتی آنها را کنار گذاشت؛ تروریست‌ها مثل عقرب هستند و در زمان لازم در نیش زدن انسان تردید نمی‌کند.

رئیس جمهور سوریه گفت: هر آنچه رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درباره مردم سوریه گفته است مشتی دروغ است و او از تروریست‌ها حمایت می‌کند.

رئیس جمهور سوریه همچنین در پاسخ به سوالی درباره سقوط یک بالگرد ارتش سوریه به دست ترکیه گفت: این بالگرد که در خاک سوریه سقوط کرد حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بود اما مأموریت آن جلوگیری از ورود تعداد دیگری از تروریست‌ها به کشور بود و اجساد دو خلبان این بالگرد در حالی یافته شده که به صورت وحشیانه‌ای به دست تروریست‌ها سر بریده شده‌اند.

وی همچنین افزود که در حال حاضر زود است که بخواهد درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آتی صحبتی کند.

اسد گفت: طی چهار یا پنج ماه آینده شرایط برای حضور یا عدم حضورم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه روشن خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی